Reviews over St. Crépin-et-Carlucet (Dordogne)

Heerlijke vakantie

Tom,
    13-9-2018

Leuke camping met faciliteiten voor iedereen. In de laatste anderhalve week voordat de camping ging sluiten en het was erg rustig daardoor (dit wisten we , hadden dit jaar geen andere keuze) misschien voor aantal mensen een uitkomst. Wij waren met een kleine meid van 2,5 en dan is het ook prima. We zaten in een stacaravan van touroperator die van veel mindere kwaliteit was dan van Sandaya. Goede nieuws is dat touroperator compleet weg gaat daar.

Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam, en spraken zelfs Engels.

Er zijn verschillende zwembaden voor jong en oud, aantal verwarmd zelfs. Het is jammer dat het peuter speel gedeelte alleen koud water heeft, als ze door hebben dat er warm water in een ander bad is moeilijk over te halen om terug naar peuter speelzwembad te gaan. Het zou fijn zijn als dat de temperatuur krijgt van naast gelegen peuter bad.

Verder zijn er paar speeltuinen voor de allerkleinste en wat oudere kinderen. We hebben nog

Leuke camping, absolute aanrader

Petra,
    2-9-2018

Vlakbij Sarlat maar in een rustige omgeving. Een heerlijke camping met veel zwembaden en glijbanen. De zwembaden hebben verschillende temperaturen dus voor iedereen wat... Gezellig terras, jammer van de plastic stoelen. Avondanimatie is niet ons ding maar is makkelijk te vermijden. Wij hebben totaal geen last van de animatie gehad en kampeerden vlakbij het restaurant. De ijssalon en bakker zijn super. Jammer van de lange wachtrijen 's-avonds als je wat wil bestellen, uitbreiding van het personeel is wel handig. Sanitair is ruim voldoende maar ons toiletgebouw (centraal bovenin) hoort echt niet bij een 5* camping, hoog tijd voor vernieuwing!! De camping is ruim opgezet, grote kampeerplekken. Natuurlijk hangt dit er vanaf waar je staat, beneden heb je een totaal andere ervaring (heel rustig) dan wanneer je boven staat. Binnen 30 minuten rijden heel veel activiteiten dus je hoeft je totaal niet te vervelen.

Heerlijke tijd gehad!

T.,
    2-9-2018

Heerlijke tijd gehad op Les Peneyrals. Wij hadden een (luxe) stacaravan geboekt via de camping zelf . We stonden dichtbij de speeltuin en het zwembad. Ruime plek en een prachtige nieuwe caravan. Geluidsoverlast hebben wij niet ervaren ondanks dat we vlakbij het restaurant en de speeltuin stonden. 's Avonds om 23.15 uur was het stil op de camping.

De camping heeft een mooi zwembad waar onze drie kinderen (4,6 en 9 jaar) zich heerlijk in hebben vermaakt. Mooie glijbanen voor de wat oudere kinderen en leuke badjes voor de jongere kinderen.

Speeltuin was ook leuk waar de kinderen al zelfstandig heen konden.

Op de camping was een goede bakker en een klein winkeltje. Winkeltje had een erg beperkt assortiment. Een paar kilometer verderop waren twee grote supermarkten.

In de omgeving is veel te zien: grotten, kastelen en leuke marktjes. Ook kan je in de buurt kanovaren en er liggen mooie mountainbike routes.

Geweldige tijd gehad!

Iris Zijlstra,
    31-8-2018

We hebben voor 10 dagen een chalet gehuurd met drie kleine kinderen. Ons plekje was groot en had de hele dag wel ergens schaduw. Zwembad en speeltuin waren geweldig. We stonden helemaal achteraan op de camping, het was best een stukje lopen naar het zwembad. Het was wel een heel rustig gedeelte van de camping, dus ik vond het achteraf gezien niet erg.

Animatie gaat 's avonds best lang door, soms wel tot na 12 uur en ook de verschillende buren hadden het 's avonds erg gezellig.

Het chalet was wel wat verouderd, de vloer kraakte erg, deuren sloten niet goed of klemde erg. Badkamerriool werkte niet optimaal en stonk heel erg. En ook was er niet erg goed schoongemaakt, onder de bedden nog allerlei viezigheid en ook speelgoed van de vorige verhuurders. Oh en het campingbedje heeft wel een bodem, maar geen matrasje.

Prima familiecamping!

Karen,
    31-8-2018

Leuke, goed verzorgde camping!

Vriendelijk personeel. Weinig Nederlandse gasten. Heel veel Engelsen viel ons op.

Mooie ruime groene plek stacaravan! (T46)

Prachtig zwembad (wel erg druk op warme dagen)

Goede bakker en heerlijk ijs.

Heel slechte ontvangst mobiel netwerk.

Omgeving waar veel te doen is.

St. Crépin-et-Carlucet (Dordogne) scoort een 7,5 uit 10, op basis van 48 reviews