St. Crépin-et-Carlucet (Dordogne)

We hebben een aantal aanbieders voor St. Crépin-et-Carlucet (Dordogne) voor je op een rij gezet:

Neckermann

Reviews over St. Crépin-et-Carlucet (Dordogne)

voor natuurliefhebber

monique jaspers,
    9-7-2014

De dordogne is voor mensen die alleen maar zon en strand willen niet geschikt! De natuur is prachtig .Er zijn geweldige leuke kleine dorpjes te vinden langs de verschillende rivieren.Maar waar het zeer groen is heb je natuurlijk wat meer kans op regen en onweersbuien.Hier krijg je wel iets voor terug.De omgeving is schitterend en pittoresk.Dorpjes als Sarlat.Rocomadoer,Domme. en kasteel Castelnaud zijn zeer de moeite waard.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2014

Mooie omgeving, veel te doen / zien !

Fam de Jong,
    10-8-2013

Mooie omgeving, veel te zien/doen.

We zijn eigenlijk niet zo cultureel ingesteld, maar de grotten het kasteel, de leuke plaatsjes, mooie uitzichten e.d. zijn echt `n aanrader.

Kanoën mag vanaf 5 jaar, misschien handig om te weten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Prachtige streek als je houd van rust en natuur

Rob van Tilburg,
    16-7-2012

St. Crépin-et-Carlucet is centraal gelegen in de Périgord Noir. Er is daar heel veel te zien: druipsteen grotten, grot van Lascaux, kastelen, tuinen, veel mooie dorpen en steden met smalle straatjes en middeleeuwse huizen en kerken (Sarlat, Carlux, Montignac…). Het is ook een prachtig gebied voor wielerlefhebbers om mooie lange tochten te rijden op prima begaanbare wegen.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

Rustige omgeving

Carlo Post,
    15-7-2012

St. Crepin is een kleine en rustige plaats. Het op 10 km verdere gelegen Sarlat is levendig met leuke winkels, terrassen en restaurants.

Om de Dordogne te verkennen, is het een erg goede centrale plaats. Het gebied is briljant mooi: groen, heuvelachtig en prachtige doorkijkjes met soms verrassend leuke plekjes als je aan het waren bent.

Verder is de Dordogne ook gebied waar je lekker actief kunt zijn.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

camping Peneyrals, helemaal fantastisch

Marijke Kuijpers,
    25-8-2007

camping Peneyrals, helemaal fantastisch. Vermaak voor de jeugd van alle leeftijden, zeer klant vriendelijk en hartelijk. Gezellig terras waar elke avond wel wat te doen was. Mooie zwembaden. Camping geheel compleet met alles erop en eraan voor alle leeftijden.

Gereisd familie in juli 2007
St. Crépin-et-Carlucet (Dordogne) scoort een 7,4 uit 10, op basis van 48 reviews