Soulac-Sur-Mer (Gironde)

We hebben een aantal aanbieders voor Soulac-Sur-Mer (Gironde) voor je op een rij gezet:

vakanties Soulac-Sur-Mer (Gironde)

Neckermann

Reviews over Soulac-Sur-Mer (Gironde)

Mooie kuststad

De hezerkes,
    9-8-2018

Een mooi dorp aan de kust met één lange winkelstraat ,mooie kerk en voldoende eet en drinkgelegenheid, opgelet soms wel hoge prijzen,wij betaalden 9,20 euro voor twee tasjes koffie.

De stranden zijn echt mooi proper en er is vanalles te doen ,ook toiletten zijn aanwezig, parkeren kan je vlak bij strand en overal gratis.

Gereisd met partner in juli 2018

Leuk klein badplaatsje... goede sfeer....

Jeroen,
    1-1-2018

Deze hoek van Frankrijk is ideaal voor golf-surfen. Heerlijke brede zandstranden, fijne golven, parkeren redelijk dicht bij het strand. Voldoende barretjes en restaurantjes. Soulac sur Mer heeft een leuke winkelstraat en voelt een beetje aan alsof de tijd hier wat stil heeft gestaan. Heerlijk relaxed...

net buiten het dorp is verder een vrij grote supermarkt (Intermarche) te vinden en een grote Lidl met ieder dag vers brood. In de omgeving wat wijnkastelen, verder niet erg veel spannends te beleven.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Gezellige stadje

Jaq,
    7-8-2014

Soulac Sur Mer is een gezellig stadje vlakbij het strand. Genoeg leuke terrasjes en eetgelegenheden. Iedere avond een kleine kermis met genoeg mogelijkheden voor kinderen. Voldoende (gratis) parkeergelegenheden.

Gereisd met partner in juli 2014

Leuk!

Marieke,
    5-8-2014

Leuke plek, veel restaurantjes, geen grote fastfood ketens. Stranden mooi onderhouden, opgeruimd, netjes, schoon, mooie golven voor surfen en bodyboarden, mensen erg vriendelijk. Veel Franse toeristen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Typisch Frans stadje direct aan Atlantische oceaan

Melis,
    2-1-2014

Heerlijk stadje wat rust uitstraalt. Toerisme is de laatste jaren erg toegenomen maar het is nog heerlijk rustig vergeleken bij Zuid -Frankrijk. Geen file rijden! Fantastisch brede witte stranden, wilde zee, Medoc met mooie wijnhuizen binnen 30 minuten bereikbaar.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013
Soulac-Sur-Mer (Gironde) scoort een 7,5 uit 10, op basis van 196 reviews