Sigoulès-Pomport (Dordogne)

We hebben een aantal aanbieders voor Sigoulès-Pomport (Dordogne) voor je op een rij gezet:

Reviews over Sigoulès-Pomport (Dordogne)

Relaxt !!

Sjoerd
    29-7-2016

Super leuke camping in een fantastische omgeving! Wij zaten in een driekamer chaletje. Niet heel groot maar super schoon en nieuw. Van alle gemakken voorzien, camping is overzichtelijk en niet massaal. Het personeel is erg vriendelijk en spreken goed Engels. Super leuke zwembad met glijbanen. Er is geen campwinkel aanwezig wel broodjes service. Op ongeveer 1 afstand een supermarkt en bakker en op ongeveer 10 km de grote supermarkten (o.a Lidl) restaurant viel ons erg tegen op de camping. Ze zijn er wel aardig maar erg langzaam en de pizza was ronduit vies de frietjes waren wel okay prijzen zijn prima als de kwaliteit dan ook maar goed is.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie camping met prachtige ligging

Emma
    26-7-2016

Pomportbeach is een camping welke nu voor het 3e seizoen geopend is. De eigenaren houden van kwaliteit en dat is terug te zien in accommodaties en centrale plaatsen als het zwembad, meer en bar. Elk jaar worden er investeringen gedaan die met zorg gekozen zijn, zo is er dit jaar een zwembad met glijbanen bijgekomen. Er zijn veel verschillende accommodatie types waaronder prachtige safaritenten die volledig ingericht en met steigerhout betimmert zijn. Hoewel diverse zwemgelegenheden is deze camping niet geschikt voor tieners, daar zijn de activiteiten niet op afgestemd. Op 1 km afstand ligt een klein dorpje met supermarkt, bar en markt. Bergerac ligt op een kwartiertje rijden, de Dordogne is prima te ontdekken vanaf deze centrale plek. Voor wie met lagere schoolleeftijdkinderen een leuke camping met veel Nederlanders zoekt is dit een ideale camping!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016
Sigoulès-Pomport (Dordogne) scoort een 9 uit 10, op basis van 3 reviews