vakanties Sarlat (Dordogne)

Reviews over Sarlat (Dordogne)

Super rustige en toffe vakantie

Iris Helsen,
    10-9-2018

Heel mooie streek, propere camping, zeer mooi zwembaden complex

Fijne vakantie, prachtige omgeving

Tineke Wal,
    8-9-2018

Het is een prachtige omgeving en de Dordogne is een geweldige rivier. Ook dorpjes in de omgeving zijn zeker een bezoek waard.

Daarnaast zijn er veel activiteiten in de omgeving te doen zoals het bezoeken van grotten, kastelen, tuinen, etc.

De campingplaatsen hebben een mooie ligging en zijn ruim. Wij vonden de staat van sanitair minimaal, het was niet schoon. Wij waren met 2 jongen kinderen en het activiteitenaanbod op de camping voor hun was minimaal. De miniclub is vanaf 5 jaar, en daar zijn ze heel stikt in. Ook waren er veel activiteiten voor kinderen vanaf 10 jaar. Denk hierbij aan lacergame, hoverboard parcours etc. Het zwembad is prachtig en geschikt voor alle leeftijden.

Gemoedelijke camping, gehorige caravans

familie,
    15-8-2018

Gemoedelijke camping.

De stacaravan stond op een prima plek, de camping heeft redelijke goede plaatsen voor zowel kampeerders als stacaravans. De stacaravan zelf was zeer gehorig, je kunt buiten alles van binnen horen, maar binnen ook alles wat er in andere caravans gebeurd. Bij regen lijkt het wel of het stormt.

Zwembaden zijn mooi, gezellig en voor alle leeftijden geschikt. Alleen zijn er niet genoeg ligbedden en worden deze bedden ook nog eens de hele dag bezet gehouden door handdoeken die van mensen zijn die er de halve dag niet zijn. Heel vervelend, er wordt hier ook niets aangedaan! De basmeester let wel goed op jonge kinderen.

Veel Engels en Fransen die 's avonds het laat maken.

De camping ligt 6 km buiten Sarlat.

Fantastisch !

Carine,
    1-8-2018

De Dordogne streek heeft veel te bieden : je kan fietsen, wandelen, kajakken, pittoreske dorpjes bezoeken, lekker eten ... De B&B is een authentiek pand met een mooie tuin, zwembad, gezellige zithoekjes, kortom biedt alles om volledig tot rust te komen. Karen is de perfecte gastvrouw en de kookkunsten van Maarten zijn een streling voor de tong ! De kamers zijn mooi ingericht, er is gelet op kleine details, het mogen gebruiken van de keuken is zeker ook een pluspunt. Wij hebben een heerlijke week achter de rug en zijn zeker van plan om nog eens terug te keren, een aanrader ...

Fijne vakantie gehad!

Mayke,
    1-8-2018

Wij zijn in juli 2018 naar Huttopia in Sarlat geweest. We hebben gevraagd om een ruime plek in de schaduw en die kregen we ook. We stonden wel hoog (steile weg), onze kinderen konden daardoor niet alleen naar de speeltuin. Ze hebben zich trouwens verder prima vermaakt.

De camping ligt op loopafstand van Sarlat. Leuke stad, de markt op zaterdag is een aanrader.

Bij het restaurant kun je eten en ook afhalen. Dit was prima. Zwembad binnen, buiten en peuterbad waren prima, temperatuur was goed.

Sanitair was redelijk nieuw, in Huttopia-stijl. Douches waren wat minder, van de vijf misten er drie de nodige power. Sanitair was wel schoon.

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad!

Sarlat (Dordogne) scoort een 8 uit 10, op basis van 258 reviews