vakanties Sarlat (Dordogne)

Reviews over Sarlat (Dordogne)

Alsof je teruggaat in de tijd. Werkt ontspannend

Esther Lindhout, 10-3-2018
    Sarlat is een middeleeuwse stad en dat voel je. Allereerst als je de stad binnenkomt rij je onder een grote boog door. Door de oude gebouwen, de kleine gangetjes, de hoogte verschillen, de oude kerken met oude tuinen en de duidelijk streekgebonden menu’s in de restaurantjes maakt dat je je even in een andere tijd waant. In de zomermaanden is er veel (ouderwets) vertier op straat (straattoneel, zang, rommelmarkten) Voor de liefhebber van shoppen, aan de buitenkant vd stad bevindt zich een wat modernere winkelstraat. Wij zijn meerdere jaren even weer een dagje naar Sarlat geweest. Veel plezier!

Mooi, maar niet fantastisch

CR, 28-1-2018
    Wij hadden onze camping speciaal geboekt om Sarlat te kunnen zien, afgaande op de vele goede verhalen. Echter, wij hadden het jaar daarvoor al vele stadjes in de Dordogne verkent, en die zijn net zo mooi, maar veel minder toeristisch. Natuurlijk is het oude deel mooi en charmant, de living statues zijn ook bijzonder. Maar verder vonden wij het een beetje tegen vallen.

Leuk stadje.

Karel en Lydia, 3-10-2017
    Sarlat is echt een heel leuk stadje. Alles staat er in het teken van de ganzen. In het oude stadsgedeelte lijk je te verdwalen, het is echt super! Maar ook in de omgeving is het fijn vertoeven.

Mooie mix tussen historisch en recent

Jos L., 8-8-2017
    We bezochten Sarlat op een warme zaterdag. Veel te doen qua markten en gevarieerd winkelaanbod. Bezoek bij een iets lagere temperatuur is aan te raden. Gegeten bij de crêperie naast de grote basiliek. Prachtige, betaalbare plek. Ben je in de Dordogne? Bezoek Sarlat.

gezellig klein dorp

Ingrid, 1-8-2017
    Leuke wandeling in het hart van Sarlat. Pittoresk.
Sarlat (Dordogne) scoort een 8,7 uit 10, op basis van 253 reviews