Reviews over Sanguinet (Landes)

Greg,
    18-8-2018

Bibi,
    18-8-2018

Julie,
    17-8-2018

Prima camping dicht bij het meer

Erik Keijzer,
    21-7-2016

Ggeen super de luxe camping maar alles aanwezig zwembad niet zo groot maar prima ook voor kinderen vriedelijk persooneel spreekt engels sanitair goed iets veroudert maar altijd schoon 10 minutjes lopen over zandpaadje van het meer kanstaan op redelijk grote plaatsen of op eengroot veld achterin met bomen geen vaste plek maar staan waar je wil met de boot moet je 10 minuten rijden naar trailer helling in Sanguinet prima helling als je van rust houd zeker aan te bevelen staan hier al voor het vierde jaar 1maal landgenoten gezien voor wie van rust en watersport houd prima camping

Leuk voor de franse mensen

rik,
    31-8-2015

Een mooie en zeer schone camping! Weinig eetgelegenheden 1 restaurant met beperkte keuze. Zeer schoon zwembad! Weinig te doen in de buurt voor met kids. Bicarosse plage is een leuke boulevard met wat winkeltjes en de zee. Het Meer bij sanguinet is ideaal met kinderen. Alleen maar fransen op camping ook animatie kan alleen maar frans. Een paar mensen kunnen maar engels. Soms is dit erg vervelend! Leuke ervaring maar volgende keer gaan wij wel naar camping waar iets meer nationaliteiten zijn.

Sanguinet (Landes) scoort een 7,3 uit 10, op basis van 38 reviews