Sanguinet (Landes)

We hebben een aantal aanbieders voor Sanguinet (Landes) voor je op een rij gezet:

Reviews over Sanguinet (Landes)

Mooie plek voor een keer

Rijper,
    9-8-2013

Er zijn maar een paar wegen tussen de dorpen. Die stromen vol tijdens de vakantieperiode. Graag veel meer doorgaande fietspaden. Vanuit Sanguinet zit je al snel op een D-weg en razen de auto's om je heen. Moet wel zeggen dat de Fransen netjes met fietsers omgaan.

Strand bij Biscarosse is leuk, stadje gezellig.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Mooie rustige plaats

Ton,
    6-1-2011

We hebben hier fietsen gehuurd en een dag aan het strand vertoefd. Het beviel ons alleraardigst. Verwacht geen levendig centrum of uitgaans gelegenheid. Een koffie op het terras is zo'n beetje het uitgaan.

Er liggen zeer goede fietspaden (ook langs de boulevard) en het strand is erg mooi. Het meertje is ideaal om in te zwemmen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2007

voor jongeren weinigte doen 's avonds

sanka,
    21-8-2007

voor jongeren weinigte doen 's avonds. voor de rest een prima plaats om op vakantie te zijn. de bossen zijn prachtig, de stranden zijn perfect en het meer is helemaal geweldig. voor kinderen wordt er veel georganiseerd, zowel op de campings als in het dorp zelf.

Gereisd met vrienden in juli 2007
Sanguinet (Landes) scoort een 7,3 uit 10, op basis van 38 reviews