Reviews over Saint Geniès

Heerlijke Franse camping!!

Caroline,
    31-8-2018

Een heerlijke camping met een hoop Fransen. We komen hier inmiddels al 4 jaar en vinden het nog altijd fijn! Onze jongens zijn 6 en 8 jaar en gaan graag naar de kidsclub. Hier is in juli en augustus een Nederlands meisje voor de animatie die alles voor ze vertaald. De camping is erg Frans en als je de taal niet spreekt is dat soms niet handig met sommige spelletjesavonden. Maar er loopt ook personeel wat het prima Engels spreekt. Er is veel te doen. Zo kun je aan een boel activiteiten mee doen, wordt er dagelijks gesport en kun je ook nog eens paintballen of pijl en boog schieten. In de regio zijn wij nog steeds niet uitgekeken. Je doet wel alles met de auto. Bezoek het Dinopark!. Sarlat is leuk maar ook erg toeristisch. Wil je iets verder rijden ontdek dan ook eens de mooie steden Brive en Perigueux. Ga met de kano over de Dordogne of vissen .ook de grotten zijn bijzonder zoals oa in Domme en prouymessac. Voor ons is la bouquerie top!

Gezellige camping in een rustig gebied

Cathelijne,
    6-8-2018

Op de camping voldoende te beleven en doen voor kleine kids. Jammer dat de speeltuin volledig in de zon is (geen enkele boom). Superleuk zwembad. Staat vh sanitair kan beter, was redelijk schoon, maar gedateerd. Soms koud water bij de douche, bij het vaatwassen was dit vaker het geval. Na een melding hiervan werd gezegd dat ze daar niks aan kunnen doen en werd de suggestie gegegeven om op een eerder of later tijdstip te gaan douchen. Eigenaresse was vriendelijk. Campingwinkel zeer beperkt. Wel lekker vers brood na bestelling (weinig keus). Het dorpje Saint-Genies is erg leuk om op woe-avo heen te lopen (vanaf 18.30), eten op straat tussen de locals. Heel leuk en lekker! Sarlat is your ook leuk, vooral op za ivm markt/straattheater. Alles moet wel met de auto gedaan worden, fietsen en wandelen is niet zo relaxt vanwege heuvelachtig.

Fantastisch als je van Franse campings houdt!

JVDB,
    7-8-2017

Fantastische Franse camping. Verzorgd, grote kampeerplekken met voldoende schaduw en mooie mobilhomes en chalets. ' s Ochtends warme, heerlijke baguettes in het winkeltje. Wij vonden de pizza's erg lekker! Zwembad heeft genoeg variatie, glijbanen, wildwaterbaan, bad met glijbaantje en sproeier voor de kleinere kids en een overdekt bad. Animatie is in het Frans, vonden wij niet erg, we zijn niet voor niets in Frankrijk. Er is wel 1 Nederlands meisje bij de kidsclub. De eigenaresse was erg vriendelijk en doet alles om het je naar de zin te maken. Wij vonden deze camping een verademing na vorig jaar op een camping in Fr. gestaan te hebben waar 80% Nederlander was en er Fristi en frikadellen op het menu stonden... Maar ieder voor zich natuurlijk... Mooie omgeving met enorm veel bezienswaardigheden!

fantastische familiecamping met een hart en ziel

Vanessa Vanclooster,
    30-8-2016

Van 8 augustus tot 20 augustus 2016 verbleven we voor de eerste keer op camping La Bouquerie .Het staat nu al vast dat we volgend jaar terugkeren. Dit is echt een mooie camping met grote staanplaatsen. Hier wordt je als gast nog in de watten gelegd door Madame Catherine en haar zoon en haar superteam van animatoren.

Ook is er steeds plaats aan het zwembad en bestaat handdoekje leggen hier nog niet. Niettegenstaande het een levendige camping is met veel animatie, vind je hier ook echt rust en ontspanning. Voor sportievelingen is er heel veel te doen, aquagym, yoga, fitness, dans, en elke ochtend liep de zoon van de eigenaars met de campinggasten. Ook is er beneden een visvijver waar je in alle rust en schaduw een visje kon vangen. Nieuw was het grote speelplein voor de kindjes met heel veel glijbanen en ook een grote trampoline.

In de omgeving is er te veel te doen om dit in 1 vakantie te doen. Google maar eens Dordogne en je krijgt ontzettend veel resultaten, echt voor iedere wat wils.

We kunnen werkelijk niets slecht zeggen over deze camping. En dat is voor ons de allereerste keer in ons leven. :)

Heerlijke camping! Lekker in Frankrijk!

Caroline,
    31-7-2016

La Bouquerie bezoeken wij dit jaar voor de tweede keer. Vorig jaar drie weken doorgebracht en dit jaar opnieuw drie weken. Onze kinderen zijn 6 en 4 jaar maar ook voor tieners is er veel te doen. Het animatie team is enthousiast en in het hoogseizoen is er Nederlandse animatie. In de ochtend een kidsclub voor de kleintjes en in de middag voor de tieners en elke avond eigenlijk wel vermaak in de bar. Voor de sport liefhebber ook een hoop te beleven. De zoon van de eigenaar gaat met een groep hardlopen, aqua aerobic of je kunt fitnessen. Maar ook paint bal. Sinds dit jaar is er een grote speeltuin bij gekomen voor de kleintjes. Stacaravan is keurig vooral de nieuwe mobilhomes zijn mooi. Al het personeel is vriendelijk en doet enorm hun best voor je om dingen te regelen. In de omgeving is veel te doen. Grotten, aquarium, dierentuin, de Dordogne, Centre commercial en een prachtig dino park! Ze lijken wel echt. De camping is overwegend Frans

Saint Geniès scoort een 2,7 uit 10, op basis van 139 reviews