Reviews over Rouffignac-st-Cernin-de-Reilhac

Geweldig!

Aukje,
    30-9-2018

Een prachtige plek op een nog fijnere camping. Veel mogelijkheden tot uitstapjes maar ook tot ontspanning want het ontbreekt er werkelijk aan niets. Guus en Sandra zijn lieve en warme mensen die de tent met heel veel passie en enthousiasme runnen, en dat proef je. Het huisje (la cabane du lac) had een prachtig mooi uitzicht en was van alle, moderne, gemakken voorzien. Een plek om nooit meer te vergeten!

Aanrader

Nathalie,
    25-9-2018

Een prachtig en ruim opgezet 'vakantiepark'. Een echt vakantiepark is het niet, eerder een verzameling van huisjes en tenten die (bijna) allemaal een fantastisch uitzicht hebben. De huisjes zonder uitzicht liggen dan juist weer verscholen in het groen. Maar het mooiste is de gastvrijheid van Guus en Sandra. Je voelt je er meteen thuis.

Dikke tip: op vrijdag en zaterdag kun je in het hoogseizoen met Guus en Sandra mee-eten. Doen! Lekker eten, heerlijke wijn en een gemêleerd gezelschap.

Prima verblijf

M cobelens,
    19-9-2018

Dit is een prima camping . Mooi gelegen . Veel uitjes in de omgeving. Je moet wel over een auto beschikken . Zwembad is ook fijn.

Totale rust - lekker tot elkaar komen

Fam. Limbeek,
    6-9-2018

Guus en Sandra zijn super lief en gastvrij. Wij hebben hier een aantal zalige dagen gehad in een van de safaritenten. S'ochtend genieten van de heerlijke broodjes die door hun aan de tent geleverd werden. Wat een luxe. In de middag konden we zien hoe de koeien van de ene naar de andere wei liepen. Een fraai gezicht. Eindelijk tijd gehad om te lezen en de jongens (14 en 16) hebben met Guus een potje gegolft.

Op vrijdag en zaterdag konden we heerlijk aanschuiven aan de familietafel en van Sandra's kookkunsten genieten. Echt applaus dat ze voor 15 à 18 personen het eten verzorgt. Wij kenden de regio al en kwamen juist om van de rust te genieten. Maar de regio heeft heel veel moois en er is voor iedere leeftijd wat te doen. Ik zou deze plek aan iedereen aanraden. Jong of oud. Puur genieten.

Prachtige en rustige camping

Bas,
    25-8-2018

Camping Bleu Soleil is prachtig gelegen in de Dordogne.

Vanaf de camping heb je een mooi uitzicht.

De omgeving is prachtig en er is zeer veel te doen.

De camping heeft een net en overzichtelijk zwembad en er is een leuke speeltuin. De animatie was leuk. Onze kinderen hebben zich hier prima vermaakt.

Zowel 's avonds als overdag is het rustig op de camping, wat wij erg prettig vonden.

Wij komen hier graag nog eens terug.

Rouffignac-st-Cernin-de-Reilhac scoort een 8,7 uit 10, op basis van 24 reviews