Reviews over Rouffignac-st-Cernin-de-Reilhac

Perfect

Willem Stoelinga
    25-6-2017

Een leuk authentiek en nagenoeg geheel gerestaureerd dorp In het hart van de Dordogne op 4 km van een geweldige kleinschalige zeer rustige camping Les Cabanes de Rouffignac dat ook nog eens fantastische huisjes (kleine en grotere) verhuurt.

Top omgeving voor het maken van eindeloze wandelingen of het bezoeken van kastelen of mooie steden als Perigieux, Bergerac en Sarlat.

Of de wereldberoemde grotten !.

Vlieg je naar Bergerac (b.v. van Rotterdam) dan bereik je Rouffignac-St-Cernin-de-Reilhac binnen een uur over prachtige stille kronkelende wegen.

Super gezellig!

Jan
    5-8-2016

Elke zondag morgen markt.

Toen wij er waren was er ook 2 keer woensdagavond een dorpsfeest met plaatselijke gerechten en gezellige sfeermuziek!

Bakker, slager, carfour, tankstation zijn aanwezig.

Je kan er ook mooie wandelingen maken.

De grotte zijn ook zeker de moeite waard!

Relaxt frans dorpje

Alex Boers
    20-7-2015

Supermarkt, zondagsmarkt, kerkje, paar cafees en restaurants, dat is het zo ongeveer. Maar meer heb je toch ook niet nodig?

De omgeving met bossen, rivieren, heuvels, grotten en grotere steden is prachtig.

Echt boerendorp

Bob Lindeman
    7-7-2015

Rouffignac stelt niet zoveel voor. Zondagsmarkt ook niet. Maar je zit centraal tussen Perigeux, Montignac en Bergerac en daar is allemaal zoveel te doen. Wel een Carrefour Contact.

Rustig Frans dorpje.

M.K
    25-1-2015

Rustig dorp met beperkte voorzieningen, supermarkt, benzinepomp, en enkele andere winkels.

Rouffignac-st-Cernin-de-Reilhac scoort een 7,8 uit 10, op basis van 24 reviews