Reviews over Rauzan (Gironde)

Een fijne, kleine camping op het platteland

M.,
    13-8-2018

Een fijne, kleine camping op het platteland, omringd door wijnranken, goede uitvalsbasis voor Bordeaux en de kust, met een sympathiek beheerdersechtpaar. Het zwembadje was nooit te druk, ondanks de hitte. Wij huurden een zes-persoons chalet, dat was geheel schoon en goed geoutilleerd, met een splinternieuwe, uitstekende en ruime douche. Hebben genoten!

Thom, gérant propriétaire, 12-10-2018

Thank you "M." for your kind and objective advice. We are really happy that our 6 people chalet was ideal for your familly (and it's fun you noticed the shower was new :) )

Kind regards.

Prima

Marleen,
    11-8-2018

Prima camping voor een paar dagen. Vanaf deze camping Bordeaux en St. Emilion bezocht.

Mooie plekken en schoon sanitair, wel wat ‘krap’ sanitairgebouwtje maar voldoet prima.

Thom, gérant propriétaire, 12-10-2018

Dankjewel

Thank you for your advice. See you soon again here.

Hele nette camping, grote plaatsen

M.,
    18-10-2016

+ grote plaatsen! We hadden echt een grote plek, en eigenlijk de meeste plekken zijn heel groot.

(Enkele iets kleinere, voor kleinere tenten.)

Onze plek was zo groot, dat onze grote vouwwagen er nog makkelijk een keer naast had gekund. Nu hadden we plek voor: de tent, de auto, de was, het speelkleed, plek om te spelen, te zitten. Etc.

+ gras was ook goed. Veel schaduwplekken (in ieder geval voor een gedeelte van de dag)

+ camping is overzichtelijk en veilig. We durfden onze kinderen met een gerust hart vrijheid te geven en te laten spelen.

+ campingeigenaren zijn erg aardig en in de weer

+ er wordt Engels gesproken.

+ sanitair en de camping zien er allemaal keurig schoon uit

+ het zwembad was heerlijk verwarmd. Poeliebadje in een rustiger hoekje met glijbaantje. Er staan ligstoelen en parasols.

+ gratis WiFi van 10.00 tot 22.00 uur (alleen rondom terras)

+ heel leuk is de ruïne. Kwestie van poortje uitlopen, een kleine klim naar boven (let wel op brandnetels) en je bent er. De ruïne moet je echt gedaan hebben. Kost maar 3,- pp.

+ prima was,schone, waar de was ook goed schoon in werd.

- er is wat weinig sanitair. We stonden net na het seizoen en was afdoende. Er zijn wel veel stacaravans met eigen sanitair maar we gokken dat in het hoogseizoen het wel druk zal zijn.

- hetgeen niet goed gepoetst werd was het babysanitair. Ik bedoel daarmee het babybadje, en het aankleedtafel. Bij open klappen, waren in de randjes viezigheid die er iedere dag weer nog waren.

- kindersanitair had wat uitgebreider gemogen. Er was bijv een babybadje, maar ineens was de stop kwijt. Dan heb je er dus niks aan. De wastafels waren te hoog en diep voor kinderen, dus kunnen en iets zelfstandig handen gaan wassen. Met een krukje lijkt me dit snel opgelost?

- ik vond de speeltuin wel weinig bieden. De kinderen hebben zich prima vermaakt hoor. Maar er is 1 speeltuin (wat prima is) met enkel 3 dingen: een speelhuisje/glijbaan , een wipkip en een dubbele schommel.

Dat had van mij wel meer gemogen.

prachtige chateau camping

anja,
    23-7-2016

ruime plaatsen , schoon mooi zwembad ,aardige eigenaar ( engels sprekend) ligt als het ware in de tuin van het chateau ( ruïne ). bandjes systeem alleen om mensen van buiten te herkennen die illegaal willen komen zwemmen. geen streng controle systeem

Fijne camping maar met nasmaak

Gerda,
    14-8-2015

De camping zelf is prima, waren hier dit jaar voor de 2e keer. Helaas werd ons deze keer gevraagd om een bandje te dragen zo een die je ook krijgt als je een all-in vakantie in een resort boekt. Daarbij kwam voor ons (onbekend) € 8 bookings fee op de rekening erbij voor 2 nachten. Ik kon dat op hun site en ook niet in hun informatie terugvinden. Verborgen kosten? Gaf ons een beetje een nasmaak.

Rauzan (Gironde) scoort een 5,5 uit 10, op basis van 21 reviews