Pyla-sur-Mer (Gironde)

We hebben een aantal aanbieders voor Pyla-sur-Mer (Gironde) voor je op een rij gezet:

Reviews over Pyla-sur-Mer (Gironde)

Prima camping voor een kampeer/strandvakantie

Laurien,
    4-11-2018

Receptie spreekt engels, bij aankomst mochten wij kiezen uit plekken aan het begin van de camping. Dit waren plekken zonder beschutting en met schuine bodem. Onze tent paste op geen van alle plekken en na twee keer vragen/discussieren om een plek met beschutting, hebben we een hele fijne beschutte plek achter op de camping bij de voet van de duin gekregen. Sanitair in ons gedeelte was heel netjes en schoon, echt top. Restaurant met franse animatie was gezellig, personeel is goed maar hebben het nogal druk. Eten in het restaurant is niet bijzonder.

Er waren verder geen nederlanders op de camping, voor ons prima.

De winkels en supermarkten zijn op afstand en de weg naar de camping (biscarosse) is in het weekend erg druk met toeristen die voor de duin komen.

Aanrader is het strand plage la Salie. Hier zijn strandwachten omdat de golven hier onwijs hoog kunnen zijn. Met bodyboards hebben we hier ons uren vermaakt.

Gereisd met partner in juli 2018

Goed voor een paar dagen

Peter Groenhuijzen,
    9-8-2018

+ De ligging direct aan de duin, de redelijk ruime plekken en het zwembad

- De staat van het sanitair en de veel te hoge prijs

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Acceptabel, maar niet voor herhaling vatbaar.

Janine,
    7-8-2018

Het is een niet al te grote camping, die behoorlijk steil afloopt van voorop de camping naar achter richting zee. Het is afhankelijk van de plek waar je staat, hoeveel last je hebt van omgevings/campinggeluid. Caravans staan veelal vooraan op de camping. Opgang naar het strand is via hoge/steile duin. Strakke zwembroek verplicht.

Positief:

-schoon sanitair

-personeel was vriendelijk/behulpzaam

-positieve sfeer

Kan beter:

- kleine kampeerplekken

-klein zwembad

-verouderd sanitair, te weinig toiletten in gebouw 1.

-in toiletgebouw 2 en 3 geen toiletpapier.

- van tevoren geen voorkeur kunnen doorgeven voor kampeerplaats, of voorwaarden van een kampeerplek

-polsband verplicht

-afwaswater amper lauw

-veel geluidsoverlast voor op de camping, van winkel, animatie, zwembad en vrachtwagens die om 6 uur het afval/glas komen ophalen, produkten leveren aan de winkel en restaurant.

-langs de camping loopt een weg die geluidsoverlast geeft.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Èchte aanrader voor sportievelingen😍

Mariëlle Lankamp,
    14-2-2018

Fantàstische locatie! Van alle gemakken voorzien. Perfècte omgeving om hard te lopen!

Enig minpuntje: geen boulevard waar je ff lekker kunt slenteren , verder helemaal top!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Leuke camping op mooie plek

Erica,
    21-10-2017

Zelden een camping meegemaakt met zulk vriendelijk personeel, van de receptie ongeacht de drukte tot de restaurants (vooral de cafetaria) en de winkel. Ook sprak bijna iedereen Engels, op enkele medewerkers van de animatie na. Dit was dan ook vermeld op het naamkaartje, waar al dan niet een Engels vlaggetje naast het Franse stond. Zo kon je inschatten wie je aansprak. Voor kinderen die qua leeftijd (10 en 12 in ons geval) of interesses een beetje buiten de animatie vielen, waren er het zwembad en de tafeltennistafels. De camping ligt ideaal ten opzichte van het duin: je hoeft niet de hele 100 m omhoog te klimmen. De trap naar het strand is een belevenis, maar er is tenminste een trap! Voor spectaculaire golven gingen we met de auto naar de stranden een paar km zuidelijk, bv. La Salie Nord. Er is ruime parkeergelegenheid in de bossen. Fietsen kan ook, te huur op de camping. Geen minpunten, de vloer bij het zwembad was vernieuwd en er waren altijd bedjes te vinden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017
Pyla-sur-Mer (Gironde) scoort een 7,6 uit 10, op basis van 48 reviews