Reviews over Pont-Saint-Mamet (Dordogne)

Heerlijk!

Marieke,
    14-8-2018

Leuke, rustige camping!

Grote, ruime plaatsen. Hadden voor 2 nachten geboekt en er nog een machtje bij geboekt. Voor ons een camping om toe te voegen aan ons lijstje als we die richting nog eens op gaan!

Geweldige mooie camping!

Familie Beek,
    9-8-2018

Camping Lestaubiere heeft een prachtige en rustige ligging in een wat minder toeristisch gebied. Toch zijn er voldoende uitstapjes te maken naar naar mooie oude steden en prachtige kastelen. De camping zelf heeft prachtige plaatsen, de meeste plaatsen zijn vooral groot. Wij stonden op het nieuwe gedeelte, de plekken zijn daar groot en de bomen geven flink wat schaduw maar er is ook voldoende zon. Heerlijk. Het ontvangst was zeer vriendelijk waardoor we ons welkom voelden. Door de enorme hitte waren we blij met het zwembad maar je kunt ook kiezen voor het meer. De steiger om van af te springen was erg leuk voor de kinderen. De camping heeft een mooi terras met mooi uitzicht. De kaart biedt weinig uitdaging voor plotselinge trek. Wij vinden camping Lestaubiere door zijn ligging, plaatsen, natuur en inrichting de ideale camping. Op de camping verblijven veel mensen die er al jaren komen (kliek) daar waren we niet zo van gecharmeerd.

Eén woord: fantastisch

Jan Dehoucke - B-8000 Brugge,
    29-6-2018

Zojuist terug van een 14-daags verblijf op deze camping. Ik zou er me vanaf kunnen maken met één woord: fantastisch. Maar Marieke en Bas (campinguitbaters) verlangen misschien iets meer.

Om te beginnen misschien vermelden dat het, in de meer dan 30 jaren dat we op camping gaan, de eerste maal is dat we bij Nederlandse campinguitbaters terechtkomen. Na geboekt te hebben via de site, kregen we nog dezelfde dag bevestiging dat we welkom waren op camping Lestaubière. En zo was het ook. Na een vriendelijke ontvangst mochten we zelf onze kampeerplaats uitkiezen. We kozen voor een opstelling aan het meertje. Een supergrote plaats met zowel zon als schaduw. Gezien we hier de laatste twee weken van juni vertoefden, was de camping nog niet helemaal 'complet' en was er dus tijd om af en toe wat te babbelen met Bas die dagelijks wel ergens op de camping aan het werk was. En het moet gezegd, de camping was voortdurend tiptop in orde. Ook de staat van het sanitaire gebouw was onberispelijk. Hygiënisch, iedere dag grondig gereinigd, wat door veel kampeerders ten zeerste gewaardeerd werd.

En zoals dat gaat in het kampeerleven, waren we al vlug aan de praat met onze buren. Ook zij waren enthousiast over de camping. We leerden al vlug Jan en Maggie kennen, maar ook Rob en Monique. Toffe mensen allemaal en mochten jullie dit lezen, vanuit Brugge onze allerbeste groeten.

Wat ik ten zeerste wist te waarderen op de camping, is het terras en de bar. De bar was tevens het wifi-punt. Het minpuntje dat er geen wifi was aan de caravan werd, met een Ricard of een frisse pint, al vlug een pluspunt. Vanop het terras was het overigens volop genieten van het mooie uitzicht over de vallei.

's Avonds waren Marieke en Bas dan volop in de weer om hun gasten te verwennen met een snack of een warme maaltijd. Dus nooit met honger naar bed. En 's morgens, mits de dag voordien besteld, telkens vers brood. De dagelijkse 'baguette' mocht om 08u30 aan de receptie afgehaald worden.

Zoals gezegd, ons verblijf op de camping is ons uitstekend bevallen. De camping is ideaal gelegen om daguitstappen naar Bergerac, Périgeux of Sarlat te maken en op dinsdag het kleurrijke marktje in Le Bugue, te bezoeken. Iets verder (+/- 45 km) ligt dan het mooie Rocomadour.

Kortom, wij komen zeker terug. Zal waarschijnlijk volgend jaar zijn, dezelfde periode maar dan, als het enigszins kan, voor drie weken.

Dus Marieke en Bas, hou de Ricard al maar klaar.

Geweldig mooie, gezellige camping

Mondria,
    3-2-2018

Hele grote, mooie plekken met veel, weinig of geen schaduw! Heerlijk eten bereid door leuke eigenaars (nederlands echtpaar) en genieten op terras met magnifiek uitzicht! Prachtig zwembad en zwemvijver met strand!

Door enorm grote plekken wel lang snoer nodig voor elektriciteit.

Heerlijk

Arp,
    22-10-2017

Heerlijke camping ! Goed voor gezinnen met jonge kinderen met leuke animatie maar ook voor onze oudste (15) is deze camping leuk.

Mooie omgeving met voldoende activiteiten.

Zeker een aanrader

Pont-Saint-Mamet (Dordogne) scoort een 7,7 uit 10, op basis van 6 reviews