Parentis-en-Born (Landes)

We hebben een aantal aanbieders voor Parentis-en-Born (Landes) voor je op een rij gezet:

Yelloh! Village

Reviews over Parentis-en-Born (Landes)

Hele leuke camping

Noortje,
    16-9-2018

Wij hebben een top vakantie gehad. Mooi zwembad en leuke speeltuin voor de kinderen. Redelijk dicht bij zee en het meer is op loopafstand.

Wij zullen het zeker aanbevelen bij anderen

Gereisd anders in september 2018

Wat de camping betreft zou ik er zo weer naartoe g

Conny,
    2-9-2018

Het is een prachtige camping met een schitterend zwembad. We hebben drie keer in het restaurant gegeten, dat was ook prima. Wij hadden een staanplaats in het gedeelte tussen de bomen, met schaduw. Op het nieuwere gedeelte van de camping is de begroeiing nog niet zo hoog, maar er is heel veel aandacht besteed aan de aanplant van struikjes en bomen waardoor het niet meer kaal aandoet, wat ik in eerdere reviews heb gelezen. De afwisseling met zwembad, meer en strand was heerlijk. Het strand is wel 30 minuutjes rijden. Het sanitair is ook mooi, maar in de eerste week was alles netter dan in week 2, toen het ook drukker was. Ik had het idee dat kinderen het sanitairgebouw als speelterrein gebruikten Ik hoop tenminste niet dat volwassenen er zo’n bende van maken. Voor een luiervakantie is het een perfecte bestemming, maar als je veel uitstapjes wilt maken dan moet je wel ver rijden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Voor ons de was camping L'abre d'or voor een paar dagen de

Rene,
    27-8-2018

Voor ons de was camping L'abre d'or voor een paar dagen de uitvalsbasis om naar de zee te gaan en om van de diverse bruisende kustplaatsjes in de directe omgeving te genieten. De caming is prima bereikbaar en ondanks de vele jonge kinderen lekker rustig 's nachts en in de ochtend. Sanitair is echt goed en schoon te noemen voor franse begrippen! Complimenten voor deze camping en wij komen zeker nog een keer terug....

Christelle,
    20-8-2018