Reviews over Ondres-Plage

Fantastisch!

Daniëlle,
    7-9-2018

Prachtige goed onderhouden camping aan een vismeertje en dicht bij zee. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel, heerlijk zwembad, voor de 2e keer hebben we genoten!! Merci!

Dagmar Hummelink,
    12-1-2018

Er was een fitness zaal die nooit los was, dat was minder. Maar ze deden de bar wel eerder los zodat wij voetbal konden kijken.

Fijne camping voorzien van alle gemakken

Tim Anna,
    3-9-2017

Heerlijke camping om tot rust te komen, met uitstekend sanitair waar heel goed over nagedacht is (familie douche, kinder wc's) die goed schoon werden gehouden. Heerlijk zwembad en erg mooie speeltuin voor de kinderen.

Het restaurant was maar zeer beperkt open wat op zich wel jammer is voor de sfeer.

Met de bus ben je in 10 - 15 min bij het strand, prima te doen, je mag gratis mee. Aanrader voor als je op een erg goede camping wilt zitten (die zijn sterren ook echt waar maakt) en toch dichtbij het strand wilt zijn.

Prima camping voor een strandvakantie

Grote camping met schaduwrijke kampeerplaatsen,
    31-8-2017

De camping beschikt over ruime kampeerplaatsen, alleen staan er soms bomen midden op de plek die de ruimte voor caravan en/of tent inperken. De afscheidingen zijn eenvoudige struikjes, waardoor soms kampeerders denken dat ze er overheen kunnen stappen en over jouw plek naar het toiletgebouw kunnen gaan. Entree is ruim. Dames van de receptie zijn heel vriendelijk. Bij de ingang is brood te kopen. Er is een restaurant met de mogelijkheid van "afhalen".

De sanitair is redelijk schoon. De temperatuur van het warme water daalt in de loop van de dag; vrij koud douche- en waswater. De camping zou 's nachts meer verlicht kunnen worden.

Mooie zwembaden met de hele dag toezicht (vriendelijk maar beslist); een bad van 165 cm diep, een bad deels 90 deels 30 cm; ook een jacuzzi voor volwassenen.

Winkels in de buurt.

Gratis busvervoer naar en van het strand (2,7 km) om de 10 min.

In het achterland is niet veel te beleven en te bezichtigen.

Mooie en fijne camping

Fam ploeg,
    27-8-2017

Lou Pignada is een mooie camping op twee km van het prachtige strand. Gratis shuttle bus van en naar strand, perfect. Mensen aan balie spreken weinig Engels mar doen erg hun best en zijn erg vriendelijk! Een sanitairblok was erg netjes , de ander lijkt aan vervanging toe maar werd goed schoongehouden. Mooie camping onder de bomen met een prachtig zwembad met jacuzzi. Badjuf erg oplettend en correct! Mooie plek om het gebied te verkennen en uitstapjes te maken. Perfect strand vlakbij. Kortom, wij gaan volgend jaar zeker weer naar deze camping . Dank en groeten . Fam Ploeg Nederland

Ondres-Plage scoort een 8 uit 10, op basis van 35 reviews