Ondres-Plage

We hebben een aantal aanbieders voor Ondres-Plage voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Ondres-Plage voor je op een rij gezet:

Reviews over Ondres-Plage

Ondres zelf stelt niets voor, strand was goed!

anoniem,
    1-9-2016

Strand was echt prima, genoeg parkeerplaatsen, goede strandwacht. Hoge golven bij vloed. Loopt een mooi fietspad langs een aantal plaatsjes, een aantal kilometers evenwijdig aan de kust. Je hebt daar ook regelmatig kleine winkeltjes. de hoofdweg langs Ondres staat voortdurend file, die kan je beter zoveel mogelijk vermijden. Je bent vanaf Ondres met 45 min. in Spanje (als je geen file hebt). Je kan leuk de berg La Rhune beklimmen (of een stukje), kan ook met een treintje naar boven, wel met de auto erheen. Supermarkt op auto-afstand in de buurt.

Gereisd met jonge kinderen in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Wat saai vakantiedorp

nknl,
    1-8-2014

Slaapdorp met veel vakantiehuizen, geen centrum of leuke restaurants. Strand is prima, prachtige golven en heerlijke watertemperatuur. Let op, de golven zijn wild en niet geschikt voor kleinere kinderen. Strandwachten zitten er niet voor niets.

Gereisd met oudere kinderen in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Ondres-Plage scoort een 8 uit 10, op basis van 35 reviews