Montignac (Dordogne)

We hebben een aantal aanbieders voor Montignac (Dordogne) voor je op een rij gezet:

vakanties Montignac (Dordogne)

Reviews over Montignac (Dordogne)

Fantastisch!!

M.W. Huisman-Ebskamp
    1-12-2018

Wij zaten in Villa la Guionie te Montignac, Lascaux. Super accomodatie!! Prima uitvalsbasis: midden in de natuur, maar ook vlakbij winkels en bezienswaardigheden. Mooit weer, gekanood en de grotten van Lascaux bezocht.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Leuk stadje

M. Hoogendoorn
    25-6-2015

Leuk stadje met een prachtig oud centrum, gelegen langs de Vezere. Vlakbij de grot van Lascaux, een absoluut hoogtepunt. Als je een dag bij Montignac bent, ga dan lunchen bij Pilotis, met een groot terras aan de Vezere. Veel kwaliteit voor weinig geld ( al lunchmenu voor 13 euro).

Gereisd Met partner in Mon Jun 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi gebied

liesbeth
    9-2-2009

Fantastische plek voor mensen die van cultuur, gezelligheid en rust houden. Voor jonge mensen vind ik het een beetje saai. Buitenom terrasjes en eetgelegenheden (die in Montignac niet uitblinken van culinaire hoogstandjes) is het uitgaansleven nihil.

Gereisd Met partner in Thu May 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Montignac (Dordogne) scoort een 8,9 uit 10, op basis van 62 reviews