vakanties Messanges (Landes)

Reviews over Messanges (Landes)

Prachtige camping met voldoende vertier.

Gea Wink,
    25-9-2018

Grote camping maar geen hinder van. Camping is opgedeeld in sectoren waarbij iedere sector eigen doucheruimtes heeft. Douches/toiletten netjes schoon en voorzien van toiletpapier.

Wel rekening houden met de enorme afstanden die je moet wandelen. Advies is om een fiets mee te nemen of te huren op de camping.

Eetgelegenheden voor iedereen; patat, pizza en a la carte. Prima winkel met meer dan voldoende keuze in brood, ook nog na 10 uur ‘s morgens.

Mooie omgeving

Kortom; zeker voor herhalingsbezoek geschikt.

Super leuke vakantie, ideale temperatuur

Mira,
    31-8-2018

Via een touroperator een mobile home 4/6 geboekt. Helemaal nieuw, goede bedden met dekbedden en kussens. In beide slaapkamers raamhorren en verduistering aanwezig dat was super.

Geen airco maar was ook niet nodig. Er is altijd wel een briesje. Heerlijke plek, camping is zoals beschreven, groot, maar prima afstanden om te lopen. Wel nog 1 fiets gehuurd voor de snelle boodschapjes of om het vuilnis weg te gooien. Vuilnis bakken staan buiten de camping.

Het strand en de golven zijn niet direct geschikt voor kleine kinderen.

Het zwembad is erg leuk. Je mag er alleen niet eten en drinken maar daardoor blijft het wel schoon. Mannen mogen geen short aan met zwemmen maar moeten echt een zwembroek aan. Wc -puntje.

Verder is het stadje Vieux Boucau echt heel erg leuk. Hier is ook een meer waar je kunt zwemmen maar wij vinden de zee dan leuker.

Super u is heel dichtbij.

De mensen in deze omgeving zijn allemaal echt heel aardig.

Audrey,
    19-8-2018