Messanges (Landes)

We hebben een aantal aanbieders voor Messanges (Landes) voor je op een rij gezet:

vakanties Messanges (Landes)

Venue Holidays

Reviews over Messanges (Landes)

mooiste plek van Frankrijk?

leon,
    13-8-2014

komen hier al 3 jaar,en elke keer weer verrassend.wij houden van zee/strand en alles kan je hier vinden!!!surfen voor de kinderen en bodyboarden door de hoge golfen zijn een must.

schelpen zoeken langs het strand en s,avonds zonsondergang met eten op strand!leuke marktje,s .hele rustige sfeer.heerlijk gebied voor vakantie!!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Groen en rustig

Esther van der Valk,
    18-8-2013

Zee is onstuimig en te weinig vrije zwem en bodyboardruimte (stevige boetes bij overtreding van de aanwijzingen.

Er is ook een naaktstrand.

Messanges stelt niet veel voor. Leon, Vieux Bouceau des Bains zijn leuker en gezelliger.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Mooie omgeving, leuke uitstapjes.

FrankPals,
    14-8-2013

In de omgeving zijn "La Rhune" en Biarritz aanraders. Met een ouderwets houten treintje de 905 meter hoge berg oprijden (35 minuten) is het fantastische uitzicht over de Pyreneën, golf van Biskaije en Aquitaine zeer zeker waard. Advies: Parkeer je auto op de parkeerplaats links naast de weg. Is 100 meter verder lopen maar altijd plaats. Ook het Musee de la mer in Biarritz is leuk, maar wel prijzig. Verder is het stadje natuurlijk het golfsurf-mekka.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

2e keer

Fam. van der Pal ,
    22-8-2012

Een paar jaar geleden zijn wij gezin met 2 oudere kinderen 2 weken in Messanges geweest en hebben ons daar zeer goed kunnen vermaken.

We waren verbaast over het "achterland" deze was zeer mooi.

Als golfend gezin zijn er ruim voldoende mogelijkheden.

Dit jaar weer terug gegaan en weer nieuwe en mooie plekjes ontdekt, Voor de golfers is er nu een golfpas die geeft je het recht om voor € 202, een zeer acceptabel bedrag, op 5 verschillende banen te kunnen spelen.

Gereisd met partner in juni 2012

Bos en strand

Bluesproet,
    17-7-2012

Grote bosgebieden en uitgestrekte stranden. Zee (oceaan) is wel gevaarlijk wat stroming betreft en beperkt het zwemmen tot kleine bewaakte delen. Voor golfsurfers geweldig.

Directe omgeving is mooi, schoon maar wel wat eentonig. Kleine dorpjes waar niet heel veel te beleven is.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012
Messanges (Landes) scoort een 8,3 uit 10, op basis van 84 reviews