Sorteren

Reviews over Mauléon-Licharre (Soule)

Prachtige camping met uitzicht op de Pyreneën

Ton Ijpenberg
    19-4-2017

Als Camping á la Ferme uitstekend en rustig.

Als de Gîte verhuurd is aan een groep dan wil het nog wel eens lawaaierig zijn 's nachts

In de natuur aan een heerlijke rivier

arjanvanroon
    29-9-2014

Wat een rust. Kleine verzorgde camping aan een heerlijk (koude) riviertje. Springen van rotsen, mee laten drijven in de stroom. Heerlijk wandelen in de pyreneën. Mauleon aardig dorpje met terrasjes en een aantal grote supermarkten. Nog non toeristisch gebied.

Geweldig

J.Walhout
    24-9-2013

In juli/augustus 2013 op deze charme camping gestaan. Zeer vriendelijke eigenaren. goede ontvangst. Wij hadden een week voor de vakantie geïnformeerd of er plaats was, en bij aankomst verwelkomde ze ons met onze naam. Zeer schone nette camping aan de rivier. Voor de kinderen geweldig. zwemmen, van de rotsen springen... noem maar op. Sanitair wat ouder maar schoon. Na een ongelukje begeleide de zoon van de eigenaar ons naar het 35km verderop gelegen ziekenhuis en regelde alles voor ons. TOP. mooie omgeving. Voor wat activiteiten moet je wel de auto pakken.

Wij kunnen deze camping zeker aanbevelen als je echt tot rust wil komen midden in de natuur

heerlijk

annette
    28-7-2013

mooie camping, vrije grote plaatsen met prachtig uitzicht, rustig, vriendelijke en behulpzame eigenaren, speeltuintje, super schoon en firs sanitair.

Ontbreken van een zwembad kan voor oudere kinderen een bezwaar zijn. In naburig stadje is volop gelegenheid tot doen van boodschappen en bezoeken van restaurants.