Camping Le Soleil des Landes

Camping Le Soleil des Landes
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Le Soleil des Landes voor je op een rij gezet:

25 reviews over Camping Le Soleil des Landes in het Nederlands

Gezellige camping vlakbij dorpje

Liesbeth
30-8-2018

Deze camping ligt vlak bij het gezellige dorpje li-et-mixe. Elke morgen is er een marktje en op donderdag ook een super avondmarkt. Je kan er ook lekker gaan eten! De camping zelf was heel proper! Onze mobilhome was in orde en de ligging was ook goed. Ik denk dat er niet veel mobilhomes zijn die slecht liggen. Zwembad was super en de glijbanen zijn door de kinderen goed gebruikt! Er is animatie, maar die is vooral op Franstaligen gericht. Wij hebben er toch af en toe van genoten! Aan de receptie is er wel een Nederlands sprekende vrouw. De Atlantische oceaan ligt op 5 km. Prachtig strand! Voor oudere kinderen is deze zee een uitdaging. De kinderen hebben zich er fantastisch geamuseerd met hun body-board.

In de omgeving kan je ook mooie fietstochten doen en voor liefhebbers van joggen is het er een must! Overal bossen! Enige minpunt vonden wij de matrassen! Deze waren super hard!

Tip: Je kan heerlijk stokbrood kopen in de bakkerij schuin tegenover de camping!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Supervakantie gehad!

Sluijston
14-8-2018

Geweldige camping in het groen! Nagenoeg in het dorp, en dichtbij de prachtige stranden met fantastische zee! De camping was voor ons ideaal: niet dat enorme lawaaiige, bol van entertainment, maar gezellig! De zee is niet geschikt voor kleine kinderen en ongeoefende zwemmers, maar alleen al naar kijken is een belevenis! Het dorpje op loopafstand is gezellig! Het eten in het restaurant van de camping was goed! Stacaravan lag op mooie plaats met ruime privacy, dit kan echter wel schelen per caravan, maar nergens op de camping zit je echt verkeerd!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Fijne vakantie maar verbetering noodzakelijk

MLAV
11-8-2018

Als je lekker de deur uit gaat om naar het strand te gaan is dit een prima camping. Verwacht niet dat je volledig geanimeerd wordt.

Qua faciliteiten in en om het huisje mag de eigenaar zich wel wat meer bekommeren. We hadden twee huisjes naast elkaar welke allebei verrassend uit het lood stonden. Een van de huisjes staat pal naast een gezamenlijke barbecue en de airco van het huisje zuigt dus de rook van de barbecue vakkundig je woonkamertje in!

Daarnaast had één van de huisjes een nest van spinnen welke helaas ook mee naar huis zijn gekomen! Binnen twee uur melding gemaakt en de directeur eigenaar zij heel medelevend in eerste instantie "ja dat hoort in het bos". Gelukkig heeft men het uiteindelijk middels een vergif de spinnen weten te reduceren.

Ook nog positief nieuws. De camping heeft een lekker zwembad, is niet te massaal en is qua locatie wat ons betreft perfect gebleken! Het wordt tijd om de puntjes op de i te zetten!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Goed verzorgd

14-9-2017

Camping is mooi en verzorgd. Het huisje is van alles voorzien. Het bed is alleen erg oncomfortabel . In de buurt is vrij weinig te doen..

Fijne camping vlakbij leuk Frans dorpje

Dirk
1-8-2017

Prima accomodatie en moderne stacaravans. Alles netjes en schoon. Supermarkt en dorpskern met leuke terrasjes op loopafstand. Fantastisch strand met hoge golven op 5min met de auto.

camping is niet veel meer maar mensen die er komen

marinka griffioen
8-1-2017

je moet wel van strand en zee houden anders ben je snel uitgekeken in deze streek.De kampeer plaatsen worden steeds minder en kleiner, er komen overal huisjes te staan helaas.

Gereisd Met partner in augustus 2016

Fijne camping,

A. Pater
19-8-2016

Camping Soleil des Landes ligt dicht bij de zee en op loopafstand van het dorp. Veel te doen qua animatie maar voor onze kinderen niets omdat alles in het Frans is.

De mobile homes staan erg dicht op elkaar, uitzicht was 0mobil homes, bomen en andere vakantiegangers. Voor ons niet heel erg maar mocht wel ruimer van opzet zijn. Het zwembad en de glijbanen vonden onze kinderen prachtig. Handdoekenleggers zijn echt vreselijk hier. De markt elke ochtend is leuk en de avondmarkt die er was was ook erg leuk. Super U vlakbij hier kan je prima boodschappen doen.

De zee was fantastisch met zijn hoge golven. We hebben genoten van onze vakantie.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Aug 03 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

gezellig dorp

marinka griffioen
31-1-2016

camping wordt minder, maar is nog leuk door de bekende die er steeds komen.Je moet wel van strand en zee houden anders is omgeving snel saai.Dorp is wel gezellig elke dag marktje.

Camping is grotendeels vernieuwd

Jack
14-8-2014

Vergeet alle voorgaande recensies. Camping is grotendeels vernieuwd. Nieuw zwembad, nieuwe sanitair gebouwen. Het sanitair word ook goed bijgehouden. Leuke camping voor onze kinderen van 9 en 13, gezellige sfeer voor deze jongeren. Zijn alleen nog te weinig Nederlanders (snap ik na de eerdere recensies). Op 500 mtr ligt het dorpje, met een aantal goede restaurants, en winkeltjes. Elke morgen is er markt, met allerlei lekkere verse dingen. Ook naar de supermarkt gingen we lekker te voet. Heerlijk strand met hoge golven, er wordt veel gesurft. Hier kun je gratis met de bus naar toe. Fijn vonden wij ook dat de temperatuur hier in het hoogseizoen ligt tussen de 24 en 28 graden. Kortom, zeker een aanrader voor dit geld.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

Het is hier nog steeds erg mooi.

Annemieke de Boer
7-4-2012

Deze camping is ondertussen wel wat verandert; meer mobile homes t.o.v. kampeerplekken en oud sanitair. Maar de plek en de sfeer blijft goed! Komen hier al van jongs af aan en nu zelf met kids die hier enorm genieten. Vooral het strand en de zee!! We hebben van de camping vernomen dat dit jaar eindelijk het oude sanitair wordt vernieuwd, dus we zijn benieuwd.. Leuk dat er nog steeds veel "oud" bekenden terugkeren. Het is toch een beetje thuis en deze zomer gaan we weer!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Soleil des Landes in Lit et Mixe (Landes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Soleil des Landes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.