Camping Le Soleil des Landes

8Fantastisch

Frankrijk, Aquitaine, Lit et Mixe (Landes)

8Fantastisch

• 8.4Eetgelegenheden
  • 9.2Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Le Soleil des Landes voor je op een rij gezet:

Meer camping info

116 reviews over Camping Le Soleil des Landes

• 8Tineke25-07-2020

Fijne tijd gehad

Het is een fijne camping. Je kunt te voet naar Lit et Mixe lopen waar elke ochtend een marktje is. Ook de bakker is op loopafstand. In de buurt van de camping zit een grote supermarkt. Op de camping is geen supermarkt aanwezig. Strand is heerlijk maar moet je wel met de auto naar toe. Restaurant op de camping is goed. Lekker pizza’s die je ook kunt afhalen.

Gereisd met partner in juli 2020

• 2018
    9Liesbeth30-08-2018

Gezellige camping vlakbij dorpje

Deze camping ligt vlak bij het gezellige dorpje li-et-mixe. Elke morgen is er een marktje en op donderdag ook een super avondmarkt. Je kan er ook lekker gaan eten! De camping zelf was heel proper! Onze mobilhome was in orde en de ligging was ook goed. Ik denk dat er niet veel mobilhomes zijn die slecht liggen. Zwembad was super en de glijbanen zijn door de kinderen goed gebruikt! Er is animatie, maar die is vooral op Franstaligen gericht. Wij hebben er toch af en toe van genoten! Aan de receptie is er wel een Nederlands sprekende vrouw. De Atlantische oceaan ligt op 5 km. Prachtig strand! Voor oudere kinderen is deze zee een uitdaging. De kinderen hebben zich er fantastisch geamuseerd met hun body-board.

In de omgeving kan je ook mooie fietstochten doen en voor liefhebbers van joggen is het er een must! Overal bossen! Enige minpunt vonden wij de matrassen! Deze waren super hard!

Tip: Je kan heerlijk stokbrood kopen in de bakkerij schuin tegenover de camping!

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 8Sluijston14-08-2018

Supervakantie gehad!

Geweldige camping in het groen! Nagenoeg in het dorp, en dichtbij de prachtige stranden met fantastische zee! De camping was voor ons ideaal: niet dat enorme lawaaiige, bol van entertainment, maar gezellig! De zee is niet geschikt voor kleine kinderen en ongeoefende zwemmers, maar alleen al naar kijken is een belevenis! Het dorpje op loopafstand is gezellig! Het eten in het restaurant van de camping was goed! Stacaravan lag op mooie plaats met ruime privacy, dit kan echter wel schelen per caravan, maar nergens op de camping zit je echt verkeerd!

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 6MLAV11-08-2018

Fijne vakantie maar verbetering noodzakelijk

Als je lekker de deur uit gaat om naar het strand te gaan is dit een prima camping. Verwacht niet dat je volledig geanimeerd wordt.

Qua faciliteiten in en om het huisje mag de eigenaar zich wel wat meer bekommeren. We hadden twee huisjes naast elkaar welke allebei verrassend uit het lood stonden. Een van de huisjes staat pal naast een gezamenlijke barbecue en de airco van het huisje zuigt dus de rook van de barbecue vakkundig je woonkamertje in!

Daarnaast had één van de huisjes een nest van spinnen welke helaas ook mee naar huis zijn gekomen! Binnen twee uur melding gemaakt en de directeur eigenaar zij heel medelevend in eerste instantie "ja dat hoort in het bos". Gelukkig heeft men het uiteindelijk middels een vergif de spinnen weten te reduceren.

Ook nog positief nieuws. De camping heeft een lekker zwembad, is niet te massaal en is qua locatie wat ons betreft perfect gebleken! Het wordt tijd om de puntjes op de i te zetten!

• 4Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Oude reviews

7039414-09-2017

Goed verzorgd

Camping is mooi en verzorgd. Het huisje is van alles voorzien. Het bed is alleen erg oncomfortabel . In de buurt is vrij weinig te doen..

• 3Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2017

• 9Dirk01-08-2017

Fijne camping vlakbij leuk Frans dorpje

Prima accomodatie en moderne stacaravans. Alles netjes en schoon. Supermarkt en dorpskern met leuke terrasjes op loopafstand. Fantastisch strand met hoge golven op 5min met de auto.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 8marinka griffioen08-01-2017

camping is niet veel meer maar mensen die er komen

je moet wel van strand en zee houden anders ben je snel uitgekeken in deze streek.De kampeer plaatsen worden steeds minder en kleiner, er komen overal huisjes te staan helaas.

• 3Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2016

• 8A. Pater19-08-2016

Fijne camping,

Camping Soleil des Landes ligt dicht bij de zee en op loopafstand van het dorp. Veel te doen qua animatie maar voor onze kinderen niets omdat alles in het Frans is.

De mobile homes staan erg dicht op elkaar, uitzicht was 0mobil homes, bomen en andere vakantiegangers. Voor ons niet heel erg maar mocht wel ruimer van opzet zijn. Het zwembad en de glijbanen vonden onze kinderen prachtig. Handdoekenleggers zijn echt vreselijk hier. De markt elke ochtend is leuk en de avondmarkt die er was was ook erg leuk. Super U vlakbij hier kan je prima boodschappen doen.

De zee was fantastisch met zijn hoge golven. We hebben genoten van onze vakantie.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 8marinka griffioen31-01-2016

gezellig dorp

camping wordt minder, maar is nog leuk door de bekende die er steeds komen.Je moet wel van strand en zee houden anders is omgeving snel saai.Dorp is wel gezellig elke dag marktje.

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2015

• 8Jack14-08-2014

Camping is grotendeels vernieuwd

Vergeet alle voorgaande recensies. Camping is grotendeels vernieuwd. Nieuw zwembad, nieuwe sanitair gebouwen. Het sanitair word ook goed bijgehouden. Leuke camping voor onze kinderen van 9 en 13, gezellige sfeer voor deze jongeren. Zijn alleen nog te weinig Nederlanders (snap ik na de eerdere recensies). Op 500 mtr ligt het dorpje, met een aantal goede restaurants, en winkeltjes. Elke morgen is er markt, met allerlei lekkere verse dingen. Ook naar de supermarkt gingen we lekker te voet. Heerlijk strand met hoge golven, er wordt veel gesurft. Hier kun je gratis met de bus naar toe. Fijn vonden wij ook dat de temperatuur hier in het hoogseizoen ligt tussen de 24 en 28 graden. Kortom, zeker een aanrader voor dit geld.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014