Lit et Mixe (Landes)

We hebben een aantal aanbieders voor Lit et Mixe (Landes) voor je op een rij gezet:

Reviews over Lit et Mixe (Landes)

Mooie plek aan zee

Ellen,
    23-8-2014

Cap de l'Homy is eigenlijk niks. Onderaan het duin is een winkeltje, twee restaurantjes en een surfschool. Verder staan er een paar huizen die in de zomer worden verhuurd. Het strand is prachtig. Wij hadden mooi weer. Als je dan aan komt lopen en je ziet die mooie blauwe zee, is het net het Caribisch gebied! Het dorp Lit et Mixe stelt ook niet veel voor, maar er zijn wel een paar restaurants. Je moet echt van de zee of van surfen houden, anders heb je hier niks te zoeken!

Gereisd met partner in juli 2014

Klein gezellig plaatsje

Bootsma,
    31-7-2012

Lit-et-Mixe is een klein plaatsje in een leuke omgeving. Vaak is er 's ochtends een kleine markt. Vlakbij zit een supermarkt (Super U). Daar kan je alles halen. Strand zit op 7 km, gemakkelijk te bereiken met de auto.

Gereisd met partner in juli 2012

redelijk

tanja,
    22-7-2010

Camping ruim opgezet, schoon, dicht bij zee, winkelcentrum om de hoek. Alles in de buurt. Gezellig dagje spanje kan ook als je zin hebt om te rijden. We hebben een leuke 2 weken daar gehad, veel gezien

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2004

Dit jaar voor de 30ste keer, mijn ouders zelfs x40

Pandelaers Steve,
    17-6-2010

Sinds mijn 3de levensjaar kom ik hier. Voor mij geen Middellandse, geef mij maar de Atlantische in volle actie en véél mooiere stranden. Het is er steeds weer thuiskomen. Nog een dikke 2 maanden en het is weer zover. Ditmaal met vrouw én kind én bomma bompa. We proberen het eens begin september, wellicht is het er dan nog rustiger. Uitgaan zoals rond mijn 16de hoort er nu niet meer bij. De kroegen in het dorp, de verschillende campings in de buurt alsook de bal gratuits herinneren me aan leuke tienertijden...

Gereisd met partner in juni 2009

Prachtig strand met naturistengedeelte voor de liefhebbers

Léon,
    24-10-2006

Prachtig strand met naturistengedeelte voor de liefhebbers. Mooie fietspaden maar zorg wel voor een goede versnelling op je fiets voor wat klimmers. Weleens flinke wind maar gelukkig eens een keer geen langdurige Mistral.

Gereisd familie in juli 2005
Lit et Mixe (Landes) scoort een 4,5 uit 10, op basis van 71 reviews