Sorteren

vakanties Les Eyzies-de-Tayac (Dordogne)

Reviews over Les Eyzies-de-Tayac (Dordogne)

Groene en grote plek in mooi omgeving

Fam Desloover
    17-10-2018

Prachtig gebied de Dordogne, groen met gezellige dorpjes. Voldoende te doen voor vakantiegangers, met behoud van de Franse sfeer. Markt in St. Cyprien is echt een aanrader in de omgeving, evenals Sarlat en Rocemadour.

Camping is ook heel groen en ruim van opzet. Grote plekken. Heel leuk is om met ezel van de camping een wandeling in omgeving te maken. Echt top zijn de streekmaaltijd in het restaurant en voor de kinderen de pannenkoekenavond. Is in hoogseizoen wel een camping met veel Nederlandse gezinnen, maar dat vonden onze kinderen geen probleem!

Anoniem
    17-10-2018

Wat een top camping!

Met ons gezin van 5 (tweeling van 7 en een meisje van 16) 2 weken op deze camping verbleven. Onze kinderen en wijzelfhebben ons goed vermaakt. Goede ligging met veel mogelijkheden in de buurt voor ons 2. De kinderen konden zich in het zwembad en met het animatieteam goed vermaken. Voor onze dochter waren er veel leeftijdsgenoten en leuke activiteiten!

Heerlijk gegeten in het restaurant, sfeervolle diners (streekmenu’s, tapasavonden of a la carte, alle 3 geweldig).

Tegenvaller

A
    22-9-2018

De camping heeft alle ingrediënten voor een goede camping, alleen vonden wij het tegenvallen.

De toiletten worden erg weinig schoongemaakt (hoogseizoen maar een keer grondig per dag), zeker vervelend omdat er weinig toiletten zijn.

Het animatieteam mist enthousiasme.

Zwembad in het hoogseizoen te klein.

Wij kwamen er niet tot rust helaas.

Positief was de ligging. Afgelegen maar toch veel activiteiten te doen binnen een half uur rij afstand.

Mariette Koole (eigenaresse), beheerdster, 7-11-2018

Hartelijk dank voor uw mening.

Het sanitair wordt inderdaad 1x per dag grondig schoon gemaakt. Daarnaast worden 's morgens en 's avonds de toiletten schoongemaakt en wasbakken, douches daar waar nodig. Daarnaast gaan wij volgend jaar elke toilet uitrusten met een pompje met desinfectans, waarmee de toiletzitting voor gebruik kan worden schoongemaakt. Wat het aantal toiletten betreft zitten wij ruim boven de franse normen t.o.v. het aantal campingplaatsen.

in potentie een goede camping

Jacqueline
    17-9-2018

Wij verbleven in de stacaravan Prestige gedurende de eerste twee weken van september. De caravan heeft een super mooi groot terras met steigerhouten lounge set. De bedden waren prima met goede matrassen. Een heel groot nadeel vonden wij dat er geen airco aanwezig is maar ook geen horren voor de ramen,(caravan is van 2017) wij hadden nog behoorlijk warme temperaturen voor september en dus ook veel insecten zoals wespen en muggen, hierdoor was het soms niet uit te houden in de caravan met bv koken en of gaan slapen. De camping op zich zelf is prima gelegen heel centraal om mooie uitstapjes te maken, er is veel te doen in de omgeving, prachtige dorpjes vooral Sarlat en Rocamadur. Wat betreft het zwembad was nu in de rustige periode prima, wij vonden het alleen een nadeel dat je er de geur van de beesten (ezels,paarden,geit) zo rook deze staan wat te dicht bij. Verder hebben wij een prima vakantie gehad.

Mariette Koole (eigenaresse), beheerdster, 7-11-2018

Hartelijk dank voor uw mening. Ik herinner me ons gesprek over de horretjes en de airco op de receptie. Wat betreft de horretjes hebben wij hier slechte ervaring mee omdat ze vaak kapot gaan. Nieuwe stacaravans worden niet meer uitgerust met horren. Ook zijn wij persoonlijk niet echt voor het gebruik van een Airco ivm het milieu. Het was dit jaar qua temperaturen heel extreem. Normaal koelt het 's avonds lekker af waardoor er geen vraag naar is. Zoals u zelf ook aangaf heeft u er ongeveer 3 dagen echt last van gehad.

Wat betreft de lucht bij het zwembad denken we inderdaad dat u gelijk heeft dat bij bepaalde windrichting de geur van de dieren af en toe te ruiken valt. Ondanks dat de dieren zo'n 4 ha. hebben, doen ze hun behoefte zo dicht mogelijk bij de mensen. Hier gaan we wat aan doen.

Fantastisch!

Postema
    26-8-2018

Super mooi park als je van rust en natuur houdt tijdens het verblijf. De drukte is makkelijk op te zoeken omdat de het prakje centraal ligt. Huisjes passen erg in de omgeving. Lijkt verouderd maar functioneerde prima en is schoon. Geeft juist erg veel charme aan het geheel. Zwembad aangrensend aan de tuin van het 4-6 pers huisjes. Erg fijne beheerders, veel uitleg gekregen over de omgeving, behulpzaam en hebben een wandeling met ons en de kinderen gemaakt naar een grot die vlakbij lag. Fijne aardige mensen die ook nog Nederlands kunnen. Broodservice was prima.

Les Eyzies-de-Tayac (Dordogne) scoort een 8,1 uit 10, op basis van 75 reviews