Les Eyzies-de-Tayac (Dordogne)

We hebben een aantal aanbieders voor Les Eyzies-de-Tayac (Dordogne) voor je op een rij gezet:

vakanties Les Eyzies-de-Tayac (Dordogne)

Reviews over Les Eyzies-de-Tayac (Dordogne)

Zomervakantie 2018

Lilly,
    14-12-2018

Hele hete fijne zomervakantie gehad op le Pech Charmant. Prettig was de vele schaduw, het verkoelende zwembad en de gezellige bar. Aanbod aan activiteiten precies genoeg, mooie combinatie van bezigheden en ontspanning.

Voor herhaling vatbaar!

Gereisd anders in december 2018

Leuke camping, veel kinderen in het hoog seizoen, goed van

Petra,
    11-12-2018

Leuke camping, veel kinderen in het hoog seizoen, goed verzorgd. kids van 10 en 15 jaar hebben het erg leuk gehad. Mooie plekken, in het bos.

Gereisd anders in december 2018

Leuk maar minder dan aangegeven in gids

Jan,
    7-12-2018

er wordt in het restaurant niet meer uitgebreid gekookt. Kunt wat kleine gerechten krijgen maar daar houdt het mee op.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Een geweldige vakantie!

Bert,
    5-12-2018

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in een Super omgeving waar heel veel te doen en te beleven valt.

Ook hebben wij heerlijk meegegeten met de streekmaaltijden in een ongedwongen sfeer.

Top.

Mark,
    3-12-2018

Echt een aanrader. De kinderen vonden het geweldig. Alles was goed geregeld en schoon.

Les Eyzies-de-Tayac (Dordogne) scoort een 7,4 uit 10, op basis van 75 reviews