Goed nieuws! Boek je vakantie met geldteruggarantie: meer informatie

Lège-Cap-Ferret-Océan (Gironde)

Vakantie in Lège-Cap-Ferret-Océan (Gironde)

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Lège-Cap-Ferret-Océan (Gironde)

Reviews over Lège-Cap-Ferret-Océan (Gironde)

• 9Caroline15-08-2015

Heel mooi en leuke sfeer

Aan de ene kant kan je surfen, aan de andere kant is een rustig deel waar je kan zwemmen of een bootje kan huren en er zijn oesterkwekerijen, heel leuk!

Gereisd met partner in januari 2015

• 10jacqui04-05-2015

WONDERFUL

Fidele de ce camping depuis 15 ans ; parfait en tout point (Accueil, prestation , localisation ) je ne comprends pas les commentaires négatifs!!! Je ne pense vraiment pas que ces personnes y aient réellement séjournés. De plus le personnel est serviable et chaleureux. Sinon pourquoi moi et beaucoup d 'autres y retournerions nous depuis plus de 15 ans tout en ayant aussi beaucoup voyagé.

PS : N'oubliez pas les vélos ou louez les sur place pour visiter à proximité la presqu'ile du cap-ferret.

Séjour du août 2014 - voyage en famille

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in augustus 2014

• 9Caroline Verhagen09-08-2014

Heerlijke omgeving

De omgeving doet je een beetje aan de Wadden denken. Deels door het hoog-laag water in de baai en deels door de enorme fietspaden door de dennenbossen. Leuke dorpjes langs de baai en prachtige huizen. Zou er zo willen wonen!

• 7Cultuur
    • 9Omgeving
    • 10Stranden

juli 2014

• 9Muller Tony30-06-2014

Première fois de passage dans cette région

Nous avons été enchanté par cette région ,nature sauvage et protègee ,pistes cyclables partout etc

• 9Omgeving

Gereisd met partner in januari 2014

• 7doville18-08-2013

Dépaysant, belles plages

Villages ostréicoles et plages de sable fin, par contre difficultés de circulation à certaines heures.

• 9Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur
    • 7Omgeving
    • 8Sfeer in stad

juli 2013

• 7Thomas03-09-2012

Prima bestemming

Super voor Surfers, Strandliefhebbers en oesterliefhebbers (baai van Arcachon)

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 8Omgeving
    • 8Sfeer in stad

augustus 2012

• 9johanna05-07-2012

Fantastische plek, mooie stranden

Je kunt er buiten de kilometers lange stranden ook erg goed fietsen

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 10Stranden

juli 2011

• 9Estelle09-06-2009

Een aanrader voor jong en oud!

Zo dat was toch wel een mooie vakantie zeg! Mijn broertje en ik hebben heel veel gebodyboard, gesurfd en genoten van het prettige relaxte sfeertje daar!

De camping viel ook helemaal in onze smaak; onder de dennenbomen, met vele faciliteiten om je prima te kunnen vermaken! Verderop prachtige duinen, groot strand en geweldig mooie, grote golven op maar zo'n 300m afstand! De surfers onder ons zullen dit ideaal vinden en ook al ben je geen surfer, dan kun je daar heerlijk naar het strand en fietsen in de enorme bossen.

Ook zeker niet te vergeten is dat je gewoon op fietsafstand naar de supermarkt kunt gaan of naar een grote vismarkt aan de baai, waar ze overigens veel verse oesters verkopen. En ook heel mooi om te zien is het puntje van Cap Ferret op fietsafstand.

We gaan er sowieso dit jaar weer naartoe en de komende jaren waarschijnlijk weer!

• 8Cultuur

juli 2008