Sorteren

Reviews over Lamonzie Montastruc

Toplocatie

Geert Denys
    30-8-2018

Het is er na zovele jaren steeds weer plezier om er terug te komen bij Brigitte en Jean-Luc.Het domein is zo rustgevend,de zalige ligstoelen en uiterst nette zwembad,zorgen ervoor dat je niet eens zin hebt om nog iets te doen.Doe je dat toch,staat Brigitte u steeds te woord met de mooiste plekjes en bezienswaardigheden uit de regio.De kamers zijn heel mooi en hygiënisch,het ontbijt super en het domein in zalig rustgevend.Proficiat Brigitte en Jean-Luc voor de fantastische gastvrijheid en vriendelijkheid.TOP.

We komen er nog zeker vele malen terug👍🤗

Een ware "PAREL" .

Chantal
    29-8-2018

Een pareltje in de Dordogne ! Wij verbleven hier voor de 4de keer, en telkens genieten we van het supermooie domein, prachtig onderhouden, maar ook van de zeer lieve gastvrouw, die steeds tot beschikking staat om al je wensen te vervullen. Alles is kraaknet onderhouden, weet echt niet wie daar een opmerking van kan maken !!!.

Ik was dan ook zeer verbaasd en vond het ook heel onterecht van een recensie te lezen die het tegendeel beweert.

De gastvrouw doet echt alles om haar klantjes te verwennen, ze staat altijd klaar.

Het is een B&B waar je kan overnachten en ontbijt krijgen en indien je wenst te genieten van een prachtig zwembad in een prachtig domein.

De gastvrouw brengt je wel.op de hoogte van alle leuke restaurantjes waar je heerlijk kan eten.

Al bij al, mocht ik meer dan een 10 geven dan deed ik dit, op alle gebied.

Ik zou zo zeggen....tot de volgende keer ! Het was top ! 👌

Mooie, tijdloze klasse en super vriendelijk

Frank C
    28-8-2018

Wat een prachtig domein, een schitterend huis en gezellige kamers.

Toen we net binnenkwamen deed het ons onmiddellijk denken aan het tijdschrift "Wonen Landelijke Stijl" waar we op geabonneerd zijn.

Niet onterecht bleek even later want blijkbaar heeft het tijdschrift enkele jaren geleden al eens een artikel gewijd aan dit fantastische huis.

De foto's op hun website zijn niets gelogen.

Dit is een echte luxe B&B met een ongelooflijk vriendelijke, gepassioneerde gastvrouw en een al even vriendelijke echtgenoot. Beiden zijn met recht en reden apetrots op hun woning.

Beiden zijn behulpzaam tot en met en wisten ons perfect de mooiste plekjes en de beste restaurants aan te bevelen.

En dan zou ik bijna het ontbijt nog vergeten met vers brood, huisgemaakte yoghurt, vers gesneden fruit en elke dag een andere lokale lekkernij.

Bovendien is de B&B zeer centraal gelegen in de regio waardoor men de meeste bezienswaardigheden van de Dordogne op minder dan 1 uur kan bereiken.

Indien je overweegt de Dordogne een bezoekje te brengen kan ik Moulin de Peychenval volmondig en zonder aarzelen aanraden.

Bedankt Brigitte en Jean-Luc voor de mooie 5 dagen.

Wij zullen ons verblijf bij jullie nog lang en graag herinneren en komen zeker nog een keertje terug.

Leuke, nette en rustige camping.

Martijn
    28-8-2018

Heerlijke 12 dagen gehad op deze camping. Stacaravan Waikiki geboekt via vacances#...

Prima caravan, niet de meest nieuwe, maar netjes en schoon. Prima plek met zowel schaduw als zon. Er zijn op de camping wel een aantal plaatsen die zeer hoog liggen, en alleen te bereiken zijn via een steil pad.

Veranda kon wel een opknapbeurt gebruiken.

Zoals voorgaande recensies inderdaad slecht bereikbaar, af en toe 3 of 4 G, heeft ons niet gestoord.

Camping is zeer Frans georiënteerd, wij waren zelfs de enige Nederlanders, voor onze kinderen een klein minpunt aangezien ze geen vriendjes konden maken. Voordeel is géén irritant handdoekje leggen in de ochtend. Supermarkt op 10 minuten, kampwinkel stelt niks voor. Als je voor rust komt, zeker gaan, als je ge entertained wilt worden, verder zoeken. Vooral leuk met kleinere kinderen tot ca 8 jaar. Genoeg bezienswaardigheden op ca 1 uur zoals Sarlat en diverse kastelen en grotten!

piscines non chauffées , programme idem pour 2 sem

duchemin
    11-8-2017

ce que je regrette le plus c'est le fait que les piscines ne soient pas chauffées contrairement a ce qu'on nous a annoncé en arrivant au camping , nous sommes restés deux semaines et le programme d'animation pour les deux semaines était exactement les mêmes , je pense qu'il serait nécessaire de mettre un deuxième sèches linges au niveau du local laverie . je trouve dangereux le toboggan pour les enfants qui se trouve dans une descente celui-ci devrait être dirigé dans un autre sens et non pas dans le sens de la descente ou faire en sorte que le point d'atterrissage des enfants soit beaucoup plus grand .il n'y a pas ou très peu de couverture réseau c'est bien dommage lorsque l'on paie 40 e pour deux semaines .

le personnel du camping devrait appuyer un peu moins fort sur la pédale de leur petite voiture électrique , il ne faut pas oublier que beaucoup d'enfants jouent dans les allées .ceci étant dit le camping est très bien entretenu , ombragé et il y a de quoi occupé les enfants avec les airs de jeu et mon fille a adorée la mini ferme ou elle pouvait donner a mangé aux chèvres .

Lamonzie Montastruc scoort een 7,9 uit 10, op basis van 83 reviews