Lamonzie Montastruc

We hebben een aantal aanbieders voor Lamonzie Montastruc voor je op een rij gezet:

Reviews over Lamonzie Montastruc

Centraal gelegen

Frank C,
    28-8-2018

Het dorpje Lamonzie-Montastruc op zich stelt niet zo veel voor. Toch wil een verblijf hier aanraden aangezien het zeer centraal gelegen is in de Dordogne en alle bezienswaardigheden van de regio meestal binnen het uur bereikbaar zijn

Gereisd met partner in augustus 2018

mooie omgeving

Lobke van Giesen,
    12-8-2014

dorpje stelt niets voor, Bergerac ligt op ongeveer 10 km. in de buurt een grote supermarkt, sport 2000, indoor speeltuin. super leuke dingen voor kinderen te doen in de buurt! aquarium, prehistorische grotten, kano varen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

ligt net buiten interessant gebied

joeystaaks,
    11-8-2012

Lamonzie ligt naar ons gevoel net buiten een interessant gebied namelijk Sarlat en omgeving. Bergerac vonden wij niet zo interessant, vandaar dat wij verschillende malen richting Le Bugue, Limeuil ( erg mooi dorpje!) zijn gegaan. Volgende keer zullen wij dan ook meer die kant uitgaan zoeken voor een camping

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012
Lamonzie Montastruc scoort een 6,3 uit 10, op basis van 83 reviews