Sorteren

Reviews over Jayac

Voor de derde keer weer een fantastische vakantie.

Martijn Meulendijks
    20-2-2017

Voor als je jonge kinderen hebt een ideale stek voor een geweldige vakantie.

Fijne voorzieningen die op jonge kinderen is afgestemd. Erg gastvrij. met een prachtige omgeving.

Prachtige omgeving

Coen
    29-6-2015

Mooie natuur, je kan wijd uitkijken over de velden met oude boerderijen met veel noten- en fruitbomen. In de kleine dorpjes zijn vaak marktjes waar je lokale producten kan kopen. Maar je bent ook zo in een stadje, waar je weer alle winkels hebt. Supermarkten zijn vlak bij.

Jayac, klein plaatsje in de mooie Dordogne

Moniek
    31-5-2015

Jayac zelf is een klein plaatsje in de Dordogne waar behalve de mooie omgeving weinig te doen is. Op korte afstand zijn diverse leuke stadjes en er is meer dan voldoende te doen in de omgeving. (denk ook aan mooie kastelen, meertjes, mooie picknickplekken, etc etc)

prachtige omgeving

Vera
    11-8-2014

Je raakt hier niet uitgekeken vanwege de rijke geschiedenis van dit gebied. Veel kastelen en middeleeuwse dorpjes zijn hier te vinden. Ook heb je de mogelijkheid om over de rivieren te varen en musea te bezoeken.

Er is een stoomtrein de rijdt door het gebied en je kunt er klimmen.

Eens in de week is er een oude ambachten openlucht museum, echt heel leuk voor de kids, ze kunnen hier zelf touw maken en ijzer smeden onder begeleiding.

Jayac scoort een 8,3 uit 10, op basis van 14 reviews