Reviews over Jayac

Camping is geweldig met jonge kinderen!

Cornelia,
    10-9-2018

Wederom (2017 waren we er ook , maar toen in september) was het geweldig. Super voor jonge kinderen en daardoor ook voor ouders : )

Chris en Loes, eigenaar, 28-11-2018
    Merci, fijn om te horen! Eerst in het laagseizoen met kids nog niet gebonden aan de schoolvakantie en dan de overstap naar het hoogseizoen..

Echt vakantie voor het hele gezin!

Kim Venrooy,
    7-9-2018

Wij waren hier voor de 3e keer en hebben inmiddels 3 van de 9 tenten bewoond. Loes en Chris zijn zeer gastvrij en behulpzaam. USP's: eigen badkamer, ontbijtservice (afwas wordt voor je gedaan), het mee-eetconcept waarbij de kids eerst eten en dan pas de volwassenen, de bomvolle spelletjeskast gecategoriseerd op leeftijd, de speurtochten in alle omliggende stadjes! Fantastisch! Iedereen geniet! Ik heb zelfs boeken gelezen! Top!

Chris & Loes, eigenaar, 28-11-2018
    Jullie zijn echte ambassadeurs, heel fijn om te horen dat jullie het zo naar je zin hebben bij ons. En al weer geboekt voor 2019, dat is wel heel bijzonder. Tot dan!

Leven als God in Frankrijk bij Place de la Famille

Hans Hoogeveen en Clasien Schoon,
    3-9-2018

Bij uitstek een plek voor gezinnen met jonge kinderen. (en voor opa en oma die mee mochten). Wanneer onze kleinzoon Jint (bijna 2 jaar oud) wakker werd wees hij elke keer opnieuw als eerste richting het overdekte speelgedeelte.Hij kon daar uren zoet brengen.

Gastheer en gastvrouw die hun vak verstaan. Alles tot in de puntjes georganiseerd. Heerlijke maaltijden , kortom genieten en leven als God in Frankrijk bij Place de la Famille.

We komen zeker terug (uiteraard met kleinkind)

Hans en Clasien

Chris & Loes, eigenaar, 28-11-2018
    Heel gezellig dat jullie er waren. En - ik ga het hier niet opschrijven- gezien de omstandigheden ook erg fijn voor Jint de extra handen en ogen ! Dank voor de recensie !

Regeldrift

Jos,
    30-8-2018

Een prima verblijf gehad in een van de gites. Het zwembad is keurig en fijn voor de kinderen, net zoals de geweldige speelschuur.

De gezamenlijke maaltijden waren prima geregeld. Geen restauranteten maar voor zo'n grote groep toch telkens weer prima voor elkaar.

Voor onszelf voelde het echter niet alsof we echt in Frankrijk waren. Er waren meer regeltjes dan in Nederland. Daardoor geen ruimte voor spontaniteit en het gevoel nog niet echt op vakantie te zijn. Je voelt dat de eigenaren geen horeca-achtergrond hebben en het best lastig vinden om telkens maar weer klaar te moeten staan voor de gasten. En dat is niet zo prettig.

Chris & Loes, eigenaar, 28-11-2018
    Wat jammer dat jullie je vakantie slechts als een 'ruim voldoende' beleefd hebben. We hebben afgelopen zomer voor het eerst wat regels opgehangen, juist om onze energie te kunnen steken in leuke gesprekken, in plaats van het 'aanspreken' van onze gasten. Dat laatste is inderdaad niet onze 'passie', maar het faciliteren van fijne vakanties zeker wel. Spijtig te horen dat dat niet zo is overgekomen, we nemen het als een waarschuwing mee.

Fantastisch genoten

Fam. GP,
    28-8-2018

Place de la famille is een kleine en hele gastvrije, verzorgde en kindvriendelijke camping. Gastvrouw Loes zorgt er voor dat jij en je gezin je snel thuis voelt. Ze kookt heerlijk en het eten op het plein met de andere gasten is een fantastisch principe. De kinderen vermaken zich heel goed en ook kleintjes kan je veilig en met een gerust hart hun gang laten gaan. Dus voor ouders is het ontspannen en genieten!

Chris & Loes, eigenaar, 28-11-2018
    Heel leuk om te horen! Hartelijk dank voor jullie verblijf op onze Glamping !
Jayac scoort een 8,1 uit 10, op basis van 14 reviews