Domme (Dordogne)

We hebben een aantal aanbieders voor Domme (Dordogne) voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Domme (Dordogne) voor je op een rij gezet:

Reviews over Domme (Dordogne)

Prachtig mooi.

Familie Verkaik
    2-7-2018

Super schattig en heerlijk stadje. Lekkere ijsjes, mooi uitzicht en heerlijk gegeten op een pleintje voor heel weinig. Je bent er zo doorheen, maar de sfeer is heel erg leuk. We zijn er al 2x geweest en het blijft leuk. Wel lastig met de auto en met de caravan of camper moet je buiten het dorpje parkeren, want dat gaat echt niet.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

fantastisch

M.van Vught
    20-9-2016

Voor mij één van de mooiste stadjes die we bezochten in de streek . Fraai onderhouden en ook hier weer erg vriendelijke mensen . Een aantal terrassen met uitzicht over de vallei en de Dordogne voor hapje of drankje . Er valt een leuke wandeling te maken . Ik moet wel bijvoegen dat wij er in september waren , waarschijnlijk heel wat anders dan het hoogseizoen .

Gereisd Met partner in september 2016

Een plaatje

Tom Weustink
    5-8-2014

Staat op de lijst mooiste dorpen van Frankrijk en dat lijkt me terecht. Authentiek dorp met leuke markt, winkeltjes en weergaloos uitzicht over de Dordognevallei. Vanuit het plein van de VVV kun je afdalen naar de grot voor een rondleiding die in totaal een klein uurtje duurt.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 11 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk dorpje

Michel en Carina
    30-7-2013

Domme is een leuk dorp bovenop een berg met een fantastisch uitzicht! Er zijn leuke winkeltjes met vele streekproducten! Tevens heb je er een grot, echter hebben wij deze niet bezocht. Elke donderdag is er een markt met vele leuke kraampjes. De markt is een stuk kleiner als in Sarlat maar ook veel minder druk!

Gereisd Met partner in juli 2013

prachtige omgeving

S.Hulzebosch
    16-7-2012

Ongekend mooi. Zeker rondom de rivier de Dordogne. Vanaf Domme een prachtig uitzicht over de valei en de rivier. Gezellig dorpje met erg vriendelijke mensen in de winkeltjes. Bezoek ook de grot waarvan de toegang zich midden in het dorp bevindt. Een echte aanrader!!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2012
Domme (Dordogne) scoort een 9 uit 10, op basis van 112 reviews