Reviews over Cubjac

Fantastische plek

Jan en Marjon,
    3-5-2017

Heel aardige Sophie, gastvrije en goedlachse eigenaar. Je voelt je direct thuis. Vol vogels, keuze tussen schaduw en zon. Met een beetje geluk huppelt er 's avonds een hertje voor je tent langs. Mooie uitvalsbasis voor een fietstocht naar Perigeux of Tourtoirac.

Fijne, rustige camping

Visser,
    28-7-2016

Wij hebben hier een kleine week gestaan met een tent. En dat is ons prima bevallen.

Camping grenst aan een dorp met een uitstekende bakker, hier kun je dus perfect brood halen 's ochtends.

Het dorp kan wel voor wat geluid zorgen in de ochtend, maar wij hebben ons daar niet aan gestoord.

Verder is er een klein zwembad, maar wij hebben hier geen gebruik van gemaakt.

Het toilet/douche-gebouw ziet er goed uit, lijkt nog recent vernieuwd te zijn, en wordt goed schoon gehouden.

De omgeving biedt genoeg mogelijkheden, maar liefhebbers van wandelen/fietsen komen hier het meest aan hun trekken (naar mijn mening).

Wat een heerlijk relaxed idyllisch plekje!

Kimm,
    4-8-2015

Wat hebben we een heerlijke week doorgebracht bij Gerda in Le Nid des Oiseaux, een prachtig verbouwde B&B. Wij verbleven in de oude paardenstal, mooi, authentiek, en verzorgd ingericht. Zo zou ik het thuis ook wel willen hebben. En dan de tuin met haar vele zitjes en verscholen plekjes, daar kom je echt tot rust. Het prachtige huis ligt in het stadje Cubjac met om de hoek de bakker en het strandje van de rivier waar de kindjes zich super hebben vermaakt. In de omgeving prachtige kastelen, mooie stadjes en gezellige marktjes, de keuze is enorm. Bedankt voor de heerlijke week, wij komen graag nog eens terug!

prachtige camping

jansen,
    28-7-2015

Mooie rustige camping met voldoende ruimte voor iedereen. Leuk zwembad en prima gastvrouwen met informatie en lekker eten in het restaurant. Via een klaphekje ben je binnen twee minuten bij de plaatselijke bakker. We gaan hier volgend jaar vast weer naar toe. We hebben genoten.

Voor rustzoekers

Romeijn,
    13-7-2014

Een leuke camping voor rustzoekers maar in het dorpje is weinig te beleven.

Er is wel veel in de omgeving te bekijken.

Wij waren er toen er een WK kampioenschap was maar op de camping was geen tv beschikbaar om te kijken. Ook wifi niet te ontvangen op de campingplek.

Cubjac scoort een 8 uit 10, op basis van 2 reviews