Reviews over Coux-et-Bigaroque (Dordogne)

Schitterende camping,gastvrije beheerders echtpaar

van Kessel,
    2-10-2018

Zeer ruim opgezette camping met zeer grote plaatsen sommige in de schaduw,halfschaduw of in de zon.Behulpzaam en vriendelijk beheerders echtpaar die het bestelde brood m.u.v. de maanden juli en augustus netjes op je plaats brengen.Verwarmd binnenbad waarvan dak open kan ,verwarmd buitenbad en kinderbadje Schoon meer om te zwemmen , gratis no kill vissen en gratis kano's van de camping.Prachtige omgeving met veel grotten,bezienswaardigheden en leuke plaatsen zoals Sarlat en gezellige markten in de omgeving zoals Saint Cyprien.

Gewoon boeken!

Reitse Bosma,
    27-9-2018

Echt een top camping! We zijn hier in juni 2018 2 weken geweest en dit beviel zo goed dat we in september weer terugkwamen voor nog 2 weken :-)

Mooie ligging in het groen, prima mobile home, restaurant/cafe/bar op supergezellig terras en vriendelijke eigenaren. Zeer kindvriendelijk voor onze kids van 4 en 2, genoeg zwem en activiteit opties, kids kunnen vrij rondlopen en vriendjes maken. Super lekker eten als er wordt gekookt + goeie wijnen en zelfs massages als je echt wilt ontspannen. Perfecte plek om met jonge kids helemaal tot rust te komen en een leuke tijd te hebben samen.

Fantastisch!

Davina Gerritsen,
    11-9-2018

Ontspannen, gemoedelijke camping in hartje Dordogne, vlakbij de rivier. Ideaal voor (kleine) kinderen. Heel fijn dus voor de ouders. Rustig gelegen. Veel bezienswaardigheden in de omgeving. Fijne zwembadjes (3) met genoeg schaduw met wifi. Onze kinderen vonden de geboden 'animatie' vaak erg leuk. Genoeg ruimte om te spelen! Table d'hotes erg lekker en gezellig. Een heerlijk terras ook!

Een camping voor herhaling..

Super!

Peter Traas,
    7-9-2018

Mooi zwembed en prima en gezellig restaurant. Leuke camping waar je goed en vriendelijk geholpen wordt door alle medewerkers en de 4 Nederlandse eigenaren. Zij waren erg behulpzaam.

Kamperen midden in de natuur, unieke camping!

S. Jansen,
    31-8-2018

Dit is de mooiste camping die we tot nu toe hebben gezien! Wat een ruimte en uitzichten. Waar je ook staat op de camping, overal kan je genieten van een mooi uitzicht. De camping loopt vanaf binnenkomst bij de receptie naar beneden richting het meertje en het zwembad. Het is op sommige plekken klimmen, maar dat went :-). Wij stonden op een XL plek. Zonnige plek dat erg warm kan zijn, maar dan is het ook heerlijk vertoeven aan het water. De veranda op de plek is een luxe en hebben hier veel gebruik van gemaakt. Onze kinderen van 1 en 3 hebben zich uitstekend vermaakt in het zwembad, maar ook in de vele speelplekken op de camping. Vanaf iedere plek op de camping is er 1 op loopafstand! De omgeving is prachtig en we komen hier zeker terug!

Coux-et-Bigaroque (Dordogne) scoort een 8 uit 10, op basis van 47 reviews