Coux-et-Bigaroque (Dordogne)

We hebben een aantal aanbieders voor Coux-et-Bigaroque (Dordogne) voor je op een rij gezet:

Voordeeluitjes.nl

Reviews over Coux-et-Bigaroque (Dordogne)

Dordogne is top

Pieter,
    8-7-2015

Coux zelf is niet zo groot (wel een goede wijn verkoper: La cave de Coux), maar in de buurt zijn leuke plaatsen zal, zoals Belves, Sarlat, Domme, Monpazier, Perigieux en nog vele andere kleinere plaatsen.

Gereisd met partner in juni 2015

Prachtige omgeving!

Femke,
    21-8-2013

Dit is echt een aanrader voor elke leeftijdscategorie. Je kunt alle kanten op. Grotten, meertjes met zandstrand, Kastelen, Wijnhuizen, Kanoen over de Dordogne en La Vezere. Genoeg mooie steden in de buurt om te bezoeken.

Gereisd met jonge kinderen in Sun Jul 21 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Plek voor natuurliefhebbers en rustzoekers

A. Hordijk,
    1-5-2013

Le Coux-et-Bigaroque omvat een aantal karakteristieke communautés in een heuvelrijke omgeving, vlak bij de Dordogne en de Vezére. Kanovaren, kastelen bezoeken, genieten van de lokale cuisine, wandelen, markten bezoeken, schitterende campings (ook aan de rivieren), prehistorische grotten. De rust van de omgeving doet weldadig aan.

Gereisd met partner in Fri Apr 19 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie omgeving

Familie van Diemen,
    15-8-2012

Doordat wij het zo naar onze zin hadden op de camping hebben we niet echt de tijd genomen om goed de omgeving te verkennen. Maar wat we gezien hebben is erg mooi en past in ons beeld van vakantie in Frankrijk vieren.

Gereisd met jonge kinderen in Sun Jul 15 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie omgeving

3281RR14,
    30-7-2012

Coux et Bigaroque is een klein plaatsje aan de rivier de Dordogne.

De omgeving is schitterend en er zijn voldoende bezienswaardigheden zoals kastelen, grotten in de omgeving en je kan schitterende kano tochten maken op de Dordogne.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012
Coux-et-Bigaroque (Dordogne) scoort een 8 uit 10, op basis van 47 reviews