Reviews over Castelnaud-la-Chapelle (Dordogne)

Een aanrader perfecte locatie en gezellige camping

Daan
    24-9-2018

Leuke en gezellige camping. als je een grote plaats wil neem dan een plek op het grote veld nog nooit eerder zulke ruime plaasten gezien. saniter netjes en voldoende douches. klein restaurant met lekker eten. piep klein supermarktje met voornamenlijk drank en voor de vergeten boodschap.

Degelijke camping

Fam. Soetaert
    2-8-2018

Gemoedelijke gezinscamping met zeer mooi zwembad. Overigens niks gemerkt van de eerdere kritiek dat het zwembad te koud zou zijn, onze kinderen van 2, 5 en 7 hebben er zeker nooit over geklaagd, lag het aan hen dat zaten we daar elke dag van 's morgen tot 's avonds. De ligging is ook prima nabij heel wat bezienswaardigheden langs de Dordogne (Beynac, Castelnaud, Domme, Sarlat,...). De camping is wel kleinschalig, verwacht je niet aan professionele kinderanimatie, of een echte campingsupermarkt zoals bij de campingmastodonten. Ook opmerkelijk: in 10 jaar is dit onze eerste camping waar de Nederlanders niet in de meerderheid waren. Wij zagen 1 Engels en 1 Nederlands gezin, de rest waren àllemaal Fransen. Daarnaast was het ook wel vreemd dat er heel wat plaatsen -vooral bij de stacaravans- onverhuurd bleken, terwijl we toch midden het hoogseizoen daar waren. Te weinig reclame in Belgie en Nederland dus?

De stacaravans zijn trouwens van goede kwaliteit en zagen er recent uit; al is het keukenmateriaal zeer beperkt. De ligging temidden het bos is ideaal tijdens warme dagen. Kortom, een goede camping voor wie houdt van kleinschaligheid, gemoedelijkheid en rust. Wie komt voor happy hours en kinderdisco's is hier aan het verkeerde adres.

Fantastisch!!

Arie en Marijke
    19-7-2018

Super vakantie gehad! Zeer luxe huis, ontbrak ons aan niets! Genoten van de rust.Heerlijke zwembaden!! Schitterende omgeving.

Super ontvangst door de beheerders.

super camping

- top ligging

- mooie camping

- vriendelijk personeel

negatieve punten:

- vloer aan het zwembad is super heet om op te lopen

- wc papier moet je zelf meenemen naar het toilet

Super

Gerdine
    24-6-2018

Prachtig parkje met mooie verzorgde huizen, alles in het huis is aanwezig. Wij zaten in huis Rose, echt een aanrader!

Castelnaud-la-Chapelle (Dordogne) scoort een 8,9 uit 10, op basis van 85 reviews