Carsac / Carsac-Aillac (Dordogne)

We hebben een aantal aanbieders voor Carsac / Carsac-Aillac (Dordogne) voor je op een rij gezet:

Reviews over Carsac / Carsac-Aillac (Dordogne)

Klein maar fijn

Roel,
    25-12-2015

Carsac-Aillac is een klein dorp met een mooi kerkje (13e eeuws), een aantal restaurants (niets mis mee), een Spar, en goede slager en bakker. In de omgeving kun je goed wandelen en fietsen op de voormalige treinroute. Voor het vertier ga je naar Sarlat op ongeveer 15 minuten rijden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Wandelen en walnoten

P,
    8-8-2015

Je kunt er mooi wandelen en ondertussen nog een voorraadje walnoten inslaan. Kanovaren kan vanaf de camping, maar ook vanuit het dorpje. Zondags is daar een kleine markt. Het is echt een dorpje met weinig inwoners. Wel supermarkt, bakker, slager en eetgelegenheden aanwezig.

Gereisd met partner in juli 2015

leuk klein dorpje

Miedema,
    17-8-2014

Er is niet echt iets bijzonders te doen hier, maar in de directe omgeving zijn er zat stadjes waar zat te doen is. Alles wat je nodig hebt is er.

Een kleine rustige oase in een verder super toeristisch gebied.

In de directe omgeving heel veel grotten, kastelen, fietsroutes en oude stadjes.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

heerlijk plekje toeristisch plekje

h. kornet,
    18-9-2013

heerlijk klein dorpje met alles wat je nodig hebt een cafe, een winkel, wijnwinkeltje, bakkertje slagertje, en in de maanden juli en augstus elke zondag ochtend een toeristisch maktje, maar wel gezellig

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

carsac is een klein dorpje

errol,
    21-8-2013

het is een klein dorpje die meer een doorgangsdorp is ,u kunt er wel alles vinden er is een kleine Spar,Post,krantenwinkel en taverne aanwezig.Het voordeel is dat alles dichtbij ligt .Sarlat bv. waar je alle inkopen kunt doen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013
Carsac / Carsac-Aillac (Dordogne) scoort een 7,3 uit 10, op basis van 77 reviews