Reviews over Carsac / Carsac-Aillac (Dordogne)

Leuke camping aan de rivier de Dordogne

WTJ Dijk,
    22-10-2018

De camping ziet er netjes uit. De plekken zijn wel klein. Wij hadden aangegeven dat wij een grote plek wilde waar wij onze caravan, met voortent en een bijzettentje. De auto konden we niet kwijt. Bij de receptie gaven ze aan dat we een mooie plek hadden. De plek was dicht bij het water dat was mooi maar groot was anders. Sanitair gebouw is voor franse begrippen erg netjes. Nadeel is dat kinderen er met fietsen doorheen fietsen en er dus een speelplaats van maken. Bij de receptie / restaurant kun je kroketten en frikandellen kopen. Weinig te doen in de avond, eigenlijk wordt er maar weinig georganiseerd. Dit miste wij. In de omgeving 's avonds weinig te doen, geen terrasjes of zoiets. Winkel in het dorp wel stuk duurder dan in Sarlat. Sarlat kwartiertje rijden, voldoende winkels. In omgeving veel te zien/mooie natuur, weinig aanbod in restaurants en als ze er zijn alleen maar eend. Dordogne hebben we gezien, gaan hier niet meer terug.

Heel fijn!

Daphne,
    28-8-2018

Hele fijne camping, vriendelijk personeel, mooie plekken. Het publiek is fijn gemengd qua leeftijd en nationaliteit. Prettig zwembad en een heel mooi stuk aan de rivier. Kinderen vermaken zich hier echt uitstekend.

Fantastische

Jacqueline,
    11-8-2018

Netjes en schoon vriendelijk personeel

Alleen badmutsen moeten ze afschaffen in het zwembad .

Redelijke camping

Marcel,
    28-6-2018

Slechts klein aantal plekken direct aan de Dordogne. Net nieuw sanitair, wel van alle kanten open, dus kan koud en winderig zijn. Geen aparte toilethokjes. WC’s en wastafels in een ruimte. Niet echt vriendelijk personeel.

Heerlijk ongedwongen sfeer

Sander van V,
    29-12-2017

Het nieuwe gedeelte van de camping ligt hoger en is erg mooi en ruim, dicht bij het zwembad. Hier staan de Glamping tenten en nieuwe sta-caravans, wij hadden zo'n nieuwe sta-caravan, hele ruime plek en door de terrassen opbouw een prachtig uitzicht richting de rotsen van rivier.

Het oude gedeelte ligt lager en heeft duidelijk minder ruimte voor de kampeerplekken. wel lekker dichtbij de rivier om daar lekker te zwemmen/vissen/kanoën.

Het zwembad heeft een mooi speelgedeelte voor jonge kinderen, waterstralen sproeiers etc! Receptie met winkel is beperkt maar is ook niet nodig met op korte afstand van de camping meerdere supermarkten. Vers brood bij de receptie meer dan prima.

Kanone in de dordogne supermooi, 18 km langs diverse kastelen varen die ook de moeite waard zijn om los te bezoeken!

Carsac / Carsac-Aillac (Dordogne) scoort een 7,3 uit 10, op basis van 77 reviews