• Type accommodatie

• Waardering

• Strand

Loopafstand
  • Type hotel

Reviews over Carsac / Carsac-Aillac (Dordogne)

leuk gehuchtje

Familie Beyns
    1-8-2017

klein mooi gehuchtje. zijn voornaamste troef voor kampeerders is een Spar-winkel.

Klein maar fijn

Roel
    25-12-2015

Carsac-Aillac is een klein dorp met een mooi kerkje (13e eeuws), een aantal restaurants (niets mis mee), een Spar, en goede slager en bakker. In de omgeving kun je goed wandelen en fietsen op de voormalige treinroute. Voor het vertier ga je naar Sarlat op ongeveer 15 minuten rijden.

Wandelen en walnoten

P
    8-8-2015

Je kunt er mooi wandelen en ondertussen nog een voorraadje walnoten inslaan. Kanovaren kan vanaf de camping, maar ook vanuit het dorpje. Zondags is daar een kleine markt. Het is echt een dorpje met weinig inwoners. Wel supermarkt, bakker, slager en eetgelegenheden aanwezig.

leuk klein dorpje

Miedema
    17-8-2014

Er is niet echt iets bijzonders te doen hier, maar in de directe omgeving zijn er zat stadjes waar zat te doen is. Alles wat je nodig hebt is er.

Een kleine rustige oase in een verder super toeristisch gebied.

In de directe omgeving heel veel grotten, kastelen, fietsroutes en oude stadjes.

Prima omgeving

Pdejong
    17-8-2014

Genoeg te doen!! Kanoeen, kastelen bezoeken, stadjes bekijken, grotten bezoeken, wandelen, fietsen: alles mogelijk.

Carsac / Carsac-Aillac (Dordogne) scoort een 8,2 uit 10, op basis van 77 reviews