Carcans Plage

We hebben een aantal aanbieders voor Carcans Plage voor je op een rij gezet:

vakanties Carcans Plage

We hebben een aantal aanbieders voor Carcans Plage voor je op een rij gezet:

Reviews over Carcans Plage

Mooie ruim opgezette camping aan prachtig meer

Annemarie,
    29-8-2018

Heerlijke camping, waar je op een prachtige plek midden in de natuur staat. Direct aan een fijn meer met een zandstrandje. Het strand op 10 minuten afstand met de auto.

Ruim gebied voor de kinderen om te spelen (volleybal, tafeltennis, jeu de boules, groot speeltoestel) en met picknicktafels zodat je als ouders ondertussen lekker een boekje kunt lezen of borrelen.

Zeker een aanrader!

Hello Annemarie,

We thank you for your comment.

We are happy to know that you and your children enjoyed your holidays with us.

We hope to see again next year, here or in other Huttopia campsite.

Lekkere, relaxte camping

Ash,
    26-8-2018

relaxte camping met veel schaduw en op loopafstand van het meer en op 10 minuutjes rijden van het strand. We hadden een ingerichte tent met sanitair (goed verzorgd). Er was veel ruimte om ons heen en het gedeelte waar wij zaten was autovrij (je kon een bolderkar lenen om spullen over te brengen van de auto naar de tent).

Het centrale gedeelte is redelijk sober, zoals altijd bij Huttopia. Het eten is wat aan de dure kant voor wat je krijgt en vrij beperkt. De speelmogelijkheden zijn prima, net als de wasruimte.

Er is genoeg te doen in en rond het meer, zoals een aquapark. De schaduwplekken rondom het meer zijn redelijk beperkt, maar het water zelf is heerlijk en geschikt voor kleine kinderen.

De zee is lekker woest, zoals bij elk kustplaatsje. Maar ook hier is ''baywatch'' goed aanwezig.

In de buurt is niet veel te doen. Leuke plaatsjes zijn Carcans-ocean en Lacanau. Bordeaux is ook zeker een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Dear customer,

Thank you for your comment,

We are happy to read you liked your holidays.

We hope to welcome you again in one of our Huttopia camping.

Best regards,

Inge,
    18-8-2018
    Gereisd anders in augustus 2018

Relaxte camping met aangename sfeer!

Ad,
    14-8-2018

Heerlijke relaxte camping. Leuk publiek. Rustig en gemoedelijk. Voor de kinderen een centrale plek op het midden van de camping. Hier is een speeltuin en doen ze rond de tafel (tafeltennis) of een potje voetbal. ‘S avonds rond half 11 complete stilte en ook in de ochtend konden de kinderen heerlijk uitslapen (want laat naar bed) zonder joelende kinderen terwijl deze er toch echt wel waren. Vlakbij het meer en de zee. Prima schoon zwembad. Wij hadden een tent met sanitair, wat een weelde! De tenten stonden kris kras. Veel leuker dan die nette laantjes en veldjes met heggetjes tussen de kampeerplekken. Enig nadeel is niet op loopafstand van een dorpje en men zegt dat de omgeving wat saai is. Hebben wij geen last van gehad. Meer, zwembad, zee en de vele fietspaden waren voor ons genoeg deze vakantie. Ook leuk klimpark nabij voor de kinderen. Aanrader dus!

Dear customer,

Thank you to write us your good experience in our campsite.

For us, the most important thing it’s the good satisfaction of our customer !

We hope to see you again,

Hele leuke camping!

Hugo,
    12-8-2018

De camping zelf heeft een geweldige ligging aan een groot meer en nog geen 10 minuten met de auto van de zee. De plaats die wij hadden voor de vouwwagen was ruim en prima en beschut. In het midden van de camping ligt het centrale plein. Hier is de speeltuin, en staat de foodtruck. Hier kan je je gereserveerde brood afhalen en s´avonds je fastfood zoals patat of pizza. Kinderen waren hier vaak tot 11 uur of half 12 nog aan het spelen of tafeltennissen. Ook de animatie begint pas vaak om 9 uur. Verwacht dus niet dat je kinderen er vroeg in liggen in de vakantie. Het zwembad is klein maar prima. Geen betutteling met strakke zwembroeken of verbod op opblaasbare artikelen. De toiletten en sanitair was voldoende al was een extra poetsbeurt geen overdreven luxe. De camping zelf heeft geen campingwinkel maar vind je 100 meter buiten het terrein. De grote Franse ketens zijn op 25 minuten rijden en in de omgeving is niet zo heel veel te zien.

Hello Hugo !

Thank you for your comment and we are very happy to read that you loved your holidays !

We hope to welcome you next year,

Carcans Plage scoort een 7,1 uit 10, op basis van 8 reviews