vakanties Bordeaux

Reviews over Bordeaux

goede camping aardig druk in het voorseizoen

L.J.M. Pasveer,
    16-5-2018

camping is mooi gelegen nabij de stad Bordeaux. goed te fietsen naar de stad, het hart van het centrum ligt op 7 km afstand

Prima stay

Maxim,
    3-8-2017

Prima ontvangst, hadden het niet zo mooi en groot verwacht, in een buitenwijk van bordeaux. Verder restaurant zeer lekker gegeten. Aanrader

Vogel

Peter VOGEL,
    28-7-2017

Fijne camping. We hadden echt een topplek met onze tent. Plek nummer 72 echt een aanrader

Mooie BMX week gehad

BMX familie uit Holland,
    18-7-2017

Mooie week gehad tijdens het EK BMX. Een hele dikke pluim voor de jongen die de plaatsen moest toewijzen. Hij deed er alles aan om je te helpen.

Beetje jammer dat 1 juffrouw aan de receptie helemaal niet mee wilde denken aan ons slagboom probleem maar gelukkig was dit later snel rechtgezet en konden we om 07.00u van het terrein af.

Tevreden

Wil VAN EIJBERGEN,
    26-6-2017

Alles zag er netjes uit, maar de vloeren in de toilet en douche gebouwen werden gedweild met zwart, vies, water!

Daar worden ze niet schoon van , dat was jammer ! Toiletten waren zelf wel schoon zo te zien .

Bordeaux scoort een 8,2 uit 10, op basis van 50 reviews