Bordeaux

Reviews over Bordeaux

Supermooi en veel bezienswaardigheden

J. Kim
    2-12-2017

Je moet echt naar de duinen gaan. Neem wel een goede conditie en energie mee voor het klimmen. De kleine pleintjes zijn superleuk in het centrum. Ik zou wel gaan op een moment dat het wat warmer is. Dit in verband met de vele buitenactiviteien.

Gereisd Met vrienden in Thu Sep 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie stad

desiree
    22-8-2015

Het is een mooie stad met een gezellig stadscentrum. De oude gebouwen zijn erg mooi. Bij de boulevard heerst een gezellige sfeer. Zodra je uit het centrum gaat is het wat armoedig en zie je veel mensen die op straat leven.

Gereisd Anders in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

universiteitsstad aan de Garonne

Spkk
    19-5-2014

Hoogtepunten; Place de la borse, met harmonieuze aanblik met oude beursgebouw en hotel des Fermes, nu doana museum. 2 mooie poorten; port Caihau en Grosse Cloche synagoge klokkentoeren; Tour Pey Berlan theater met 12 zuieln stadhuis athedraal st Andre;flamboyant gotiek geparkeerd en met openbaar vervoer gegaan

Gereisd Met partner in september 2011

Prachtige stad!

Marlies van Schaik
    4-5-2014

Wij waren er 20 jaar geleden geweest, toen was Bordeaux niet indrukwekkend. Een nieuwe burgermeester heeft de stad prachtig laten herstellen en mooie dingen aan toegevoegd, zoals een schitterende kade langs de Garonne.

Gereisd Met partner in april 2014

Mooie stad

Muldernathalie_906
    6-10-2013

Er is genoeg te doen in deze stad, neem een bus voor een bustour, rondvaart op een boot, of een stadswandeling met een gids, u kunt makkelijk gebruik maken van de tram of alles te voet doen. Heerlijk lopen langs het water, picknicken of fietsen langs het water alles is mogelijk. Hele lange winkelstraat (grootste van Europa heb ik gehoord). Mooie stad om een dagje naar toe te gaan.

Gereisd Alleenreizend in Sat Jun 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Bordeaux scoort een 8,2 uit 10, op basis van 50 reviews