Biron (Dordogne)

We hebben een aantal aanbieders voor Biron (Dordogne) voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Biron (Dordogne) voor je op een rij gezet:

Reviews over Biron (Dordogne)

Leuke vakantie

Fam. R.,
    29-9-2017

Biron is en super klein dorpje. Niet veel te doen. Winkel gaan smiddags dicht of zijn hele dagen dicht. Wij zijn 2 middagen in biron geweest en de rest van de week in de omliggende plaatsen. We hebben t kasteel bezocht en gewandeld. Het middeleeuwse architectuur is wel heel mooi. We verbleven in een chalet bij Castelwood, echt een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Uitstekende vertrekbasis voor mooie uitstapjes!

Fam. De Mol,
    7-8-2017

Vanuit Biron kan je met de wagen vele mooie dorpjes (Monpazier!), steden en kastelen bezoeken, die telkens ook heel toegankelijk zijn voor de kleinsten. Vlakbij is er ook een avonturenpark, een papiermakerij en een weverij met leuke workshops voor (kleine) kinderen, handig als het weer eens een dagje wat minder is. Op minder dan 1 uur rijden zijn er ook prachtige grotten te bezichtigen zoals de sterrengrot van Maxange (of iets verder die van Lascaux) Een kanotochtje op de Dordogne is zeker een must!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Een verrassing na 21 jaar

Karel en Gerard ,
    14-9-2015

We hebben jaren in de Dordogne verbleven en kwamen na 21 jaar weer terug. Dat wat we aan sfeer en cultuur achterlieten was er allemaal nog, een feest van herkenning. De zorg voor de natuur vonden wij beter als vroeger. Verzorgder en minder troep!!

Gereisd met partner in augustus 2015

Biron

Fam. Van der Marel,
    19-8-2015

Klein plaatsje in de Dordogne, in het wat minder toeristische deel van de streek. Trekpleister is het chateau de Biron, wat zeer de moeite waard is. Verder kan je heerlijk wandelen en fietsen in de omgeving.

Gereisd met oudere kinderen in Thu Jan 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie omgeving. Veel te zien en te doen.

Theo Vrijenhoek,
    5-8-2015

Biron stelt niet zo veel voor, maar net als de omliggende dorpjes straalt het wel de echte Franse sfeer uit. De grotere plaatsen zoals Bergerac en Sarlat zijn prachtig. Als je een stukje rijden niet erg vind moet je naar Rocomadour gaan dat is prachtig en indrukwekkend. Let op! De onderste lift sluit om 20:30.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015
Biron (Dordogne) scoort een 8,6 uit 10, op basis van 75 reviews