Reviews over Biron (Dordogne)

Leuke vakantie

Fam. R.
    29-9-2017

Biron is en super klein dorpje. Niet veel te doen. Winkel gaan smiddags dicht of zijn hele dagen dicht. Wij zijn 2 middagen in biron geweest en de rest van de week in de omliggende plaatsen. We hebben t kasteel bezocht en gewandeld. Het middeleeuwse architectuur is wel heel mooi.

We verbleven in een chalet bij Castelwood, echt een aanrader.

Rustig en relaxed

Sandra en Erik
    2-9-2017
    Verwacht geen druk toeristische omgeving, maar rustige omgeving

Uitstekende vertrekbasis voor mooie uitstapjes!

Fam. De Mol
    7-8-2017
    Vanuit Biron kan je met de wagen vele mooie dorpjes (Monpazier!), steden en kastelen bezoeken, die telkens ook heel toegankelijk zijn voor de kleinsten. Vlakbij is er ook een avonturenpark, een papiermakerij en een weverij met leuke workshops voor (kleine) kinderen, handig als het weer eens een dagje wat minder is. Op minder dan 1 uur rijden zijn er ook prachtige grotten te bezichtigen zoals de sterrengrot van Maxange (of iets verder die van Lascaux) Een kanotochtje op de Dordogne is zeker een must!

Authentiek Frankrijk

Eefje Samec
    20-2-2017
    Het kasteel van Biron is zeker de moeite waard om een bezoekje te brengen
Biron (Dordogne) scoort een 8,2 uit 10, op basis van 75 reviews