Reviews over Biron (Dordogne)

Landelijk ontspannend.

Rien Freriks,
    22-9-2018

Maak je geen zorgen over de onthaal,alles is perfect voor elkaar.

Voor herhaling vatbaar!

Familiemetkleinekinderen,
    6-9-2018

Geweldige service, keurige chalets met alles op en eraan. Er ontbreekt werkelijk niets. Rustige plekken, veel privacy. Gemoedelijk. Zwembaden waren in het hoogseizoen nooit vol, er was altijd een plekje op de ligstoelen. Het enige minpunt, waar de eigenaren natuurlijk niets aan kunnen doen, was de vliegjes, zodra je in het park loopt, word je direct bestormd. De vliegjes verdwijnen weer zodra je stil zit. De chalets zijn gelukkig voorzien van horren, dus binnen heb je er geen last van. Het brood dat je 's morgens kon bestellen was heerlijk! En de avondjes eten met de traiteur waren ook heel gezellig. In de omgeving is zoveel te doen, knusse dorpjes, markten, kastelen, prachtige rustige natuur, rust op de wegen.

Prima camping!

Annefleur Straver,
    3-9-2018

Pluspunten van de camping:

- levendig

- veel animatie en dingen die georganiseerd worden

- mooie rustige omgeving

- leuk zwembad, veel te doen

- op zich prima eten in het restaurant

- onze stacaravan was schoon en fris

- als je rijden niet erg vind is er genoeg leuks te zien en te doen in de wijde omgeving (domme, sarlat, biron, monpazier etc).

- grote supermarkt op 15 min rijden.

Minpunten:

- geen bereik met je telefoon.. alleen sloom internet bij de bar (wifi).

- alles wel erg gehorig vanuit je stacaravan. Je hoort elke beweging van je buren.

- veel irritante vliegjes die om je hoofd heen vliegen

- de wraps tijdens de Mexicaanse avond waren echt smaakloos.

- Erg druk bij het zwembad (tenzij je tussen half 1 en 3 er bent. Dan lunchen de Fransen nl.)

- Vooral op de Fransen gericht

Al met al een hele fijne vakantie gehad, maar als Nederlander heb je altijd wat te klagen. Dus wij ook ;).

castelwood is een heerlijk verblijf

Merlijn,
    15-8-2018

heerlijk vriendelijk vakantieparkje met 15 huizen in het bos gelegen. comfortabele houten huizen met een heerlijke veranda waar je bijna altijd in de schaduw zit. veel privacy. mooi ruim zwembad, gezamenlijke BBQ plaats, tafeltennistafel, trampo, badmintonveld. . de schilderworkshop was super. Jammer dat er geen voetbalmogelijkheden zijn. vlakbij leuke dorp Monpazier. Twee dingen vonden wij minder prettig: er waren veel insecten op het park die voortdurend rond je gezicht zoemden. ook wespen bij het zwembad. en kinderen tot 12 jaar mochten alleen onder begeleiding van een ouder naar het zwembad.

Fantastische vakantie!!!

Geerdsen,
    15-8-2018

Wat een super vakantie hebben wij gehad, ze hadden 6 dagen per week programma in de avond wel alles Frans maar het was gewoon leuk, disco, theater, muziek etc.

Ze doen er ook veel voor kinderen frans is wel de overhand maar er zijn Nederlandstalige animators.

Zwembad is geweldig leuke glijbanen!!! Wij zijn er 2 weken geweest en geen dag was hetzelfde qua programma. Woensdag hebben ze een kleine markt op de camping. Het ligt wel verder van de activiteiten in de Dordogne, sarlat is een uurtje rijden maar voor ons was dat geen nadeel. Verder veel leuke plaatsjes ook in de buurt zoals monpazier, belves, villereal etc. En in juli/augustus een leuke eetmarkt in de avond in Lacapelle-Biron. Kortom genoeg te doen en onze kids en wij zelf hebben genoten van deze vakantie

Biron (Dordogne) scoort een 8,7 uit 10, op basis van 75 reviews