Bidart

Reviews over Bidart

Leuk voor een keer.

Dennie,
    1-10-2018

Goed onderhouden camping, met redelijk grote plaatsen en een eigen strand. Vriendelijk ontvangst bij receptie. Met 35 euro per nacht zelfs in het naseizoen niet goedkoop. Afstand tot biarritz alleen aan te bevelen voor sportieve fietsers/ebikes. Parkeren met een camper in biarritz is geen gemakkelijke opgave.

Gereisd met partner in september 2018

Wellicht nog eens terug.

MS Willemse,
    10-9-2018

Prima Camping. Hele mooie omgeving. Prijs/Kwaliteit verhouding is goed. Na 23.00 moet het rustig zijn en dat is het dan ook. 3e week aug. hoofdzakelijk Franse bezoekers. Weinig landgenoten iig. Plaatjes als Biarritz, Bidart op steenworp afstand. Parkeren in Biarritz is wel een probleem . Vandaar dat wij dit op een stralende zondagochtend hebben bezocht. Golf van Biskaje is prachtig. Mooie golven en het water heerlijk van temperatuur. Op de camping worden wel wat activiteiten georganiseerd maar dit stelt niet al teveel voor. Leuk voor de kids is wel het klimpark op de camping. € 13,- hiervoor is het eeker waard. Wij hebben het er naar ons zin gehad. Hadden nog wel langer willen blijven om nog van de omgeving te kunnen zien.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

De camping richt zich voornamelijk op frans publiek

FREDERIK HENDRIK,
    21-8-2018

De camping richt zich voornamelijk op frans publiek. Hoewel verschillende nationaliteiten aanwezig wordt er s avonds alleen frans gesproken tijdens animatie.

De camping richt zich voornamelijk op frans publiek

FREDERIK HENDRIK,