Biarritz (Pyrenees-Atlantiques)

We hebben een aantal aanbieders voor Biarritz (Pyrenees-Atlantiques) voor je op een rij gezet:

vakanties Biarritz (Pyrenees-Atlantiques)

Reviews over Biarritz (Pyrenees-Atlantiques)

Een klein paradijs op redelijke reisafstand

Monique,
    15-4-2018

Mondaine badplaats en surfers paradijs! Prachtige ondergaande zon. Heerlijke eten bij de restaurants aan de oude haven. Wel prijzig en druk in het hoog seizoen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Geweldig hotel

Daisy van Swieten,
    29-3-2017

Al 3 jaar achter elkaar overnachten we in dit hotel zodra we op surf vakantie gaan. Het personeel van het hotel is geweldig en denken met je mee. We konden onze planken in een aparte kamer van het hotel leggen waar eigenlijk alleen het personeel komt. Ook over de (natte) wetsuits doen ze absoluut niet moeilijk.

Ook omdat het hotel 1 straat lopen vanaf het strand en super dichtbij het dorpje ligt willen we absoluut geen ander hotel meer wanneer we op vakantie gaan. Dit jaar gaan we weer!

Gereisd met partner in mei 2016

Prima hotel

Eugenie,
    26-12-2016

Prima hotel voor op doorreis naar Spanje. Dit is al de vierde keer dat wij hier overnachten. Wij hebben in het restaurant van het hotel gegeten (diner). Het voorgerecht was in buffetvorm: zeer gevarieerd en gerechten en producten waren van goede kwaliteit.

Ook de hoofdgerechten stelden ons niet teleur. En ook nu weer hebben wij genoten van het diner.

Minpunt: de matrassen van het bed waren te hard. Kennelijk verschilt dit per kamer, want tijdens eerdere bezoeken hadden wij hier geen last van.

Gereisd alleenreizend in december 2016

Goede camping

Wendy,
    16-9-2016

Goede camping, schone stacaravan en erg goede staat. De locatie was dichtbij een wat minder druk strandje, maar wat ver lopen van het stadje (ong. Half uur lopen). Bussen gaan tot 8 uur ong. Dus wel rekening mee houden.

Gereisd met partner in september 2016

Goede camping

Kiara,
    2-8-2016

Heel aardig personeel en een fijne camping. Schoon, netjes, luxe sanitair. Rustige camping. Wij stonden wel op een plek aan een drukke weg. Maar niet veel overlast van gehad. Het publiek op de camping was gemixt: ouderen, jongeren, gezinnen.

Gereisd met vrienden in juli 2016
Biarritz (Pyrenees-Atlantiques) scoort een 8,4 uit 10, op basis van 64 reviews