Beynac-et-Cazenac (Dordogne)

We hebben een aantal aanbieders voor Beynac-et-Cazenac (Dordogne) voor je op een rij gezet:

Reviews over Beynac-et-Cazenac (Dordogne)

Leuke plaats en mooie ligging

H Zuidema
    19-2-2017

Het is een mooi gelegen dorp, waar wij in het voorseizoen waren. Het was toen gezellig druk. De doorgaande weg is wel erg druk en wij vroegen ons dan ook af hoe dit in het hoogseizoen zou zijn met de drukte. Verder een prima uitvalbasis om de omgeving te verkennen. Het dorp zelf kent een typische Franse sfeer en vooral s`avonds is het een prachtig gezicht als het dorp en het kasteel op de berg zijn verlicht. Wij stonden hier op een camping en alles was op loopafstand te doen.

Mooie omgeving!

Manon Dijkhuizen
    19-7-2015

Beynac ligt goed gelegen. Voor wat meer leven moet je naar Sarlat, dat ligt 10 km verderop. Overdags genoeg dingen om te bezoeken, zoals de grotten, de kastelen of de dordogne. 's Avonds laat is het in Beynac zelf en omliggende dorpjes rustig.

Gereisd Met partner in januari 2015

Heel mooi en indrukwekkend

jori_wester
    10-8-2014

Wij zijn naar het kasteel gelopen via de steile dorpsstraatjes, wat voor onze dochter een hele belevenis was. Met een beetje basis conditie is dit dan ook goed te doen. Het kasteel is ook erg leuk om te bezichtigen.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Jul 31 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Anton Pieckdorpje met veel toeristen

Judith
    1-7-2014

Beynac is een schattig dorpje met gele huizen, steile straatjes (niet geschikt voor rolstoel of rollator), veel bloemen en een kasteel als uit een sprookjesboek. Zoiets trekt uiteraard hordes toeristen die allemaal aankomen via de veel te smalle toegangsweg. (die overigens aan weerszijde van het dorp wel gewoon goed begaanbaar is) Ik zou er in het hoogseizoen niet willen zijn, maar het is de moeite waard in rustiger tijden.

Gereisd Met partner in juni 2014

Fantastisch schoon vriendelijk dorp

Schone lucht, mooie omgeving, direct aan de Dordogne heel veel redreatie mogelijkheden, ballonvaart, cano, boot op de Dordogne, Sarlat (stad) op 10 kilometer, veel grotten en bezienswaardigheden op korte afstand

Gereisd Met vrienden in augustus 2011
Beynac-et-Cazenac (Dordogne) scoort een 8,2 uit 10, op basis van 24 reviews