Sorteren

vakanties Belvès (Dordogne)

Reviews over Belvès (Dordogne)

We hebben er een geweldige tijd gehad.

H. Makkinga
    27-10-2018

Het is een camping met veel voorzieningen, net sanitair met prima warm water. het sanitair werd goed schoon gehouden. Verder animatie, zwembad , restaurant met groot terras.

Heerlijke vakantie gehad !

A.Stegeman
    23-10-2018

Heerlijke vakantie gehad. Mooie camping in een prachtige omgeving. Mobile home was schoon en netjes. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Zeker voor herhaling vatbaar.

Super camping in "doe" omgeving

Gerwin Dijk
    20-10-2018

In juli bezochten we de camping. Gezellige drukte. Echt voor jonge gezinnen super. Kennelijk zwommen er wel eens niet camping gasten in het zwembad. Werd terecht op gecontroleerd. Omgeving maakt het om er veel op uit te trekken. Prachtig! Tip: Achter de camping ligt een welness die zeer de moeite waard is.

Zeer de moeite waard om naar toe te gaan!

Karen Dijk
    20-10-2018

Prachtige camping op een mooie locatie!

We hebben hier met ons gezin gestaan, drie jongens die naar hartelust konden spelen, zowel een mooi groot speelveld, zwembad met drie grote glijbanen en een animatieteam die er van alles aan doet om de kinderen te vermaken! We haden een schaduwrijke plek.

De beheerder doet er alles aan om u als gast een onvergetelijke vakantie te bezorgen.

In de omgeving zijn er vele bezienswaardigheden te bezoeken! Ook de wijnproeverij op de camping is een aanrader!

Een mooie, prachtige camping.

Haal de oude beheerders terug!

Judith Huijsman-Kruissen
    20-10-2018

Wij waren al eens eerder op deze camping geweest en dat was zo goed bevallen dat we in de meivakantie hier ook naar toe vetrokken. Helaas waren de oude parkbeheerders vertrokken en de nieuwe beheerders zijn zo onervaren dat de hele camping achteruit gaat. Zonde! Het was erg rustig en toen we aankwamen, vroeg ik of er nog bijzonderheden waren en of alles open was. Het antwoord was alles is open, geen bijzonderheden. Vervolgens bleek het dichtsbijzijnde toiletgebouw nog dicht, de andere was wel open maar bedolven onder de bladeren. Ook het restaurant was niet elke dag open. En het allerergste, de super leuke bandenglijbaan was dicht, want de pomp was stuk gevroren in de winter. Gelukkig was dat na een week opgelost. Maar die stukke tegels waar ik over lees (naar de glijbanen toe), die waren dus al in april stuk... Ik hoop dat de nieuwe beheerders beter hun best gaan doen, want het zou zonde zijn als deze prachtige camping helemaal afzakt.

Belvès (Dordogne) scoort een 8,1 uit 10, op basis van 216 reviews