Camping Domaine de la Colombiere

3 reviews over Camping Domaine de la Colombiere in het Nederlands

Heerlijk rustig!

Fam. de Vries
1-8-2012

De stacaravans en huisjes staan allemaal heerlijk in de schaduw. 's Ochtends hadden we het idee dat het koud was, tot we richting dorpje liepen in de zon! In de buurt is een pinautomaat, een bakker, slager en supermarktje.

De grotere supermarkt moet je wel met de auto doen.

De omgeving van de camping is erg bosrijk en heerlijk rustig. Er mogen geen auto's op het terrein, zodat de kinderen heerlijk naar buiten kunnen! Onze kinderen zijn 5 en 8 en dan is het prima, voor grotere kinderen kan het saai zijn. Er is geen animatie, maar wel een ping pong tafel en een fijn, schoon zwembad met ligstoelen.

De eigenaar is enorm vriendelijk!! Op de camping is geen eetgelegenheid, in het dorpje is een pizzeria en een plek waar je friet kunt eten tot 15 uur. We moesten de caravan na afloop vegen en dweilen, zodat het er weer redelijk netjes uitzag. Daarna kwam de poetsploeg. Dit hoefde niet apart betaald te worden.

Kleine intieme camping met mobilhomes

a.brigande
12-7-2012

Aan de rand van Beaumont du Perigord ligt in een klein heuvelachtig bos, deze camping, achter het gemeentelijk sportterrein. Alleen mobilhomes, geen kampeerplekken. 56 stacaravans dus, op kleine terrassen. Volop bomen. Klein maar prima zwembad. Geen restaurant. Op loopafstand van mooi dorp met alle voorzieningen (ook supermarkt). Niet geschikt voor gezinnen met pubers. Wel geschikt voor gezinnen met kleine kindjes.

Prima uitvalsbasis

Familie met jonge kinderen
29-7-2011

Kleine gezellige en schone camping op ongeveer 500 meter van het centrum van een klein dorpje. In het dorpje een bakker, een slagerij en een kleine superette, een café en een restaurantje. Is een zeer rustig dorpje waar weinig te beleven valt voor degenen die wat vermaak zoeken. Op minder dan 5 min rijden met de wagen treft u een grote supermarkt. Het dorp is een prima uitvalsbasis om de prachtige omgeving te ontdekken. Steden Bergerac en Sarlat zijn goed te bereiken, onderweg kan u genieten van de prachtige kastelen en mooie omgeving die u tegenkomt. Veel bezienswaardigheden in de omgeving bereikbaar met de wagen. De camping heeft een vriendelijke eigenaar/uitbater. Pingpong tafel en poolbiljart zijn aan vervanging toe. Het zwembad wordt door de eigenaar elke dag schoongemaakt. Geen bar op de camping waar men iets kan drinken. Verblijf (mobilhome) is klein maar voldoende gerieflijk. De matrassen in onze accomodatie zijn mindere kwaliteit. Prijs/kwaliteit verhouding is goed.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine de la Colombiere in Beaumont-du-Périgord, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine de la Colombiere zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.