Camping Domaine de la Colombiere

8.1Fantastisch

Frankrijk, Aquitaine, Beaumont-du-Périgord

Op vakantie geweest naar Domaine de la Colombiere?

8.1Fantastisch

• 8.6Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine de la Colombiere voor je op een rij gezet:

Meer camping info

7 reviews over Camping Domaine de la Colombiere

• 9Fam. de Vries01-08-2012

Heerlijk rustig!

De stacaravans en huisjes staan allemaal heerlijk in de schaduw. 's Ochtends hadden we het idee dat het koud was, tot we richting dorpje liepen in de zon! In de buurt is een pinautomaat, een bakker, slager en supermarktje. De grotere supermarkt moet je wel met de auto doen. De omgeving van de camping is erg bosrijk en heerlijk rustig. Er mogen geen auto's op het terrein, zodat de kinderen heerlijk naar buiten kunnen! Onze kinderen zijn 5 en 8 en dan is het prima, voor grotere kinderen kan het saai zijn. Er is geen animatie, maar wel een ping pong tafel en een fijn, schoon zwembad met ligstoelen. De eigenaar is enorm vriendelijk!! Op de camping is geen eetgelegenheid, in het dorpje is een pizzeria en een plek waar je friet kunt eten tot 15 uur. We moesten de caravan na afloop vegen en dweilen, zodat het er weer redelijk netjes uitzag. Daarna kwam de poetsploeg. Dit hoefde niet apart betaald te worden.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 7a.brigande12-07-2012

Kleine intieme camping met mobilhomes

Aan de rand van Beaumont du Perigord ligt in een klein heuvelachtig bos, deze camping, achter het gemeentelijk sportterrein. Alleen mobilhomes, geen kampeerplekken. 56 stacaravans dus, op kleine terrassen. Volop bomen. Klein maar prima zwembad. Geen restaurant. Op loopafstand van mooi dorp met alle voorzieningen (ook supermarkt). Niet geschikt voor gezinnen met pubers. Wel geschikt voor gezinnen met kleine kindjes.

Alleen gereisd in juli 2012

• 8Familie met jonge kinderen29-07-2011

Prima uitvalsbasis

Kleine gezellige en schone camping op ongeveer 500 meter van het centrum van een klein dorpje. In het dorpje een bakker, een slagerij en een kleine superette, een café en een restaurantje. Is een zeer rustig dorpje waar weinig te beleven valt voor degenen die wat vermaak zoeken. Op minder dan 5 min rijden met de wagen treft u een grote supermarkt. Het dorp is een prima uitvalsbasis om de prachtige omgeving te ontdekken. Steden Bergerac en Sarlat zijn goed te bereiken, onderweg kan u genieten van de prachtige kastelen en mooie omgeving die u tegenkomt. Veel bezienswaardigheden in de omgeving bereikbaar met de wagen. De camping heeft een vriendelijke eigenaar/uitbater. Pingpong tafel en poolbiljart zijn aan vervanging toe. Het zwembad wordt door de eigenaar elke dag schoongemaakt. Geen bar op de camping waar men iets kan drinken. Verblijf (mobilhome) is klein maar voldoende gerieflijk. De matrassen in onze accomodatie zijn mindere kwaliteit. Prijs/kwaliteit verhouding is goed.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011