Aureilhan (Landes)

We hebben een aantal aanbieders voor Aureilhan (Landes) voor je op een rij gezet:

Reviews over Aureilhan (Landes)

Rebecca,
    18-8-2018
    Gereisd anders in augustus 2018

Prachtige vakantie!

Xavier,
    9-2-2016

Wij Zijn Twee weken Geweest In een sta caravan. We Hebben Een vakantie geweldige Gehad. Alles is aanwezig op camping Het goede plaats ik beveel

Gereisd met partner in augustus 2015

Fantastische camping

Carina,
    28-8-2015

Een zeer nette camping gelegen aan een fantastisch meer. Wij hadden een zeer propere mobilhome (dat bij vertrek tot in de puntjes werd gecontroleerd, waarvoor een dikke pluim) , gelegen op een ruime beschutte plaats. Er was een door ons nog nooit eerder geziene animatie voor groot, maar vooral voor klein (enkel franstalig) . Een winkeltje met een zeer ruim aanbod en zeer vriendelijke uitbaters. Het personeel was in het algemeen zeer vriendelijk en we waren in een mum van tijd geholpen als er een probleem was. Van de o zo gevreesde papierfabriek hebben we amper 2 maal een paar minuten last gehad op 11 dagen. Een zeer mooie omgeving, met de zee op een paar kilometer. Ook een zeer hondvriendelijke camping, de hond was ook welkom aan het meertje, wat voor ons, maar vooral voor hem een groot pluspunt was. Het enige minpunt was dan weer dat veel hondeneigenaars hun hond uitlieten op het gras aan het meer en hun daar hun behoefte lieten doen. Wij komen zeker terug!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Prima camping

Raynal,
    11-8-2015

We hebben een leuke week gehad op Aurilandes. De gevarieerde zwembaden en de enthousiaste medewerkers van het animatieteam zorgen voor een ontspannen sfeer. De camping is, mede dankzij de ligging, met name zeer geschikt voor kinderen tot 10 jaar.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Landelijke camping

Mark,
    8-8-2015

Leuke camping maar te klein zwembad voor het aantal plaatsen. Erg gericht op de Franse bezoekers. Sanitair was netjes maar ook voor 179 plaatsen maar 1 sanitairblok. Ruime campingplaatsen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015
Aureilhan (Landes) scoort een 3,3 uit 10, op basis van 50 reviews