vakanties Arcachon (Gironde)

Reviews over Arcachon (Gironde)

Hier komen we nog een keer terug!

Marco,
    9-9-2018

Prima te bereiken met de trein. Fantastische omgeving, stranden voor elk wat wils. archon en stranden te voet te bereiken (20 min) fiets is wel aan te raden voor de verder gelegen stranden en bvb Dune de Pilat. Rustige camping in juli, maar in augustus een stuk drukker door de franse vakantie. Op de camping is verder niet zoveel te doen. Klein zwembad, beetje animatie. Vertier moet je er buiten zoeken. Als je van fietsen,strand, zwemmen en lekker eten houdt is Archacon een toplocatie!

Remy,
    19-8-2018

Ludovic,
    17-8-2018

Valérie,
    17-8-2018

We zaten in de stad caravans op achterste deel van de op

Pascal,
    25-7-2018

We zaten in de stad caravans op achterste deel van de camping. Hoogteverschillen op de camping zijn enorm, voor ons te groot

Arcachon (Gironde) scoort een 8,4 uit 10, op basis van 25 reviews