Eguisheim (Haut-Rhin)

We hebben een aantal aanbieders voor Eguisheim (Haut-Rhin) voor je op een rij gezet:

vakanties Eguisheim (Haut-Rhin)

Neckermann

Reviews over Eguisheim (Haut-Rhin)

Fijne rustige camping, gunstig gelegen dichtbij dorpje

René A.,
    21-10-2018

Fijne rustige camping, gunstig gelegen dichtbij dorpje.

Gereisd anders in oktober 2018

Mooie ligging

Anita van Raaij,
    27-9-2018

Camping ligt aan de rand van Eguisheim. Is goed aangegeven in het dorp. Zorg dat je voor de middag aankomt want de camping is snel vol!!! Zelfs eind september!!!! Voor de ingang is het vaak druk met campers en caravans. Een elektrische fiets is aan te bevelen. Je kunt hele mooie uitstapjes maken.Sanitair is verouderd en niet schoon. Bij de afwasplaatsen is de afwasbak verkleurd naar ranzig bruin. De kitrand laat los en is beschimmeld. De camping heeft niet zo veel sfeer en dat komt met name door het grote verloop van campers. De mooiste plaatsen zijn over het bruggetje. Mooie wandeling door de wijnvelden vanaf de camping.

Gereisd met partner in september 2018

Fraai , tussen wijngaarden met pittoresque dorp

J.Burgers,
    26-9-2018

Camping Eguisheim. 02-09-2019 – 09-09-2019.

Les Trois chateaux.

In heuvelachtig gebied grote camping (303 pl) geterrasseerd. Vriendelijke ontvangst in drie talen Door het geven van het autonummer kan de slagboom automatisch open. WIFI is gratis en gaat tot de kampeerplaats. Water en elektriciteit (8A) vlakbij. Plaatsen zijn matig groot en bestaan voornamelijk uit grind. Ook weinig schaduw. Bomen aanwezig, Catalpa , Robinia, Essen.,

Sanitair gebouw is netjes en schoon, wasmachines en droger aanwezig .Kinderspeeltoestellen en tafeltennis tafels aanwezig.

Verrassend is het, op loopafstand gelegen, Eguisheim. Een vermelding in elke gids voor middeleeuwse plaatsjes waardig. Een ommuurd bloemrijk dorpje met vakwerkhuisjes, pleintjes met fonteinen. Sfeer Anton Pieck.

Veel wijngaarden in de omgeving. Ook mooie wandeltochten te maken en auto ritjes.

Camping zeer geschikt voor motorhomes. Veel bezocht door GB, NL,D,CH, B en S. Ook verhuu

Gereisd met vrienden in september 2018

Lekker rustig en dichtbij plaatsje

A. Kranenbarg,
    3-9-2018

Goede locatie. Fijne sta caravan met wel een beetje weinig privacy. (Ze staan in een rijtje vrij dicht op elkaar).

Mooi plaatsje op loopafstand waar het overigens 'na 22 uur totaal uitgestorven is. Alle restaurants sluiten vroeg en geen gelegenheid om nog iets te drinken, Er is 1 bar met 4 tafeltjes buiten en die zitten vol. Colmar in de buurt is wel veel levendiger,

Gereisd anders in september 2018

Fijn verblijf tussen de wijngaarden en een histor

Henricus,
    27-8-2018

Een heerlijke vakantie gehad in een mooie streek waar we hebben kunnen genieten van de lokale wijnen en de plaatselijke gastronomie.

Gereisd anders in augustus 2018
Eguisheim (Haut-Rhin) scoort een 8,2 uit 10, op basis van 36 reviews