Colmar (Haut Rin)

We hebben een aantal aanbieders voor Colmar (Haut Rin) voor je op een rij gezet:

Pierre & Vacances

vakanties Colmar (Haut Rin)

Pierre & Vacances

Reviews over Colmar (Haut Rin)

Prima camping

Fie,
    27-8-2018

Camping heeft goede ligging qua uitjes. mooie omgeving. Temperaturen net wat hoger en aangenamer dan in de Vogezen omdat je minder in de minder bergen zit.

Zwembad op de camping was mooi aangelegd!. Voldoende ligbedden beschikbaar. Zwembad was wel erg fris, dus per keer een flinke verkoeling gehad. Gelukkig zaten wij er in een hele warme week dus minder erg. Voor kinderen minder geschikt!.

Sanitair niet echt fris maar wel okay.

De animatie voor de kinderen is leuk maar gaat tot s avonds erg laat door. Daar wel hinder van gehad omdat we er bij in de buurt stonden. Ook omdat het iedere avond is behalve in het weekend.

Grootste irritatie was de WIFI, die was er niet! Er werd aangegeven dat deze tijdelijk kapot was maar gezien de recensies is dit al veel langer het geval.

Verder prima week hier gehad.

Gereisd met partner in augustus 2018

Prima verblijf gehad!

H.,
    15-8-2018

Paar kilometer buiten het centrum, wel uitstekend als je op doorreis bent. Kamers schoon, goede bedden, prima service. Er zijn een paar restaurants in de buurt, die naast het hotel is prima. Zou volgende keer weer hier boeken.

Gereisd met partner in augustus 2018

Groene eenvoudige camping.

S. Dutrieux,
    5-7-2018

Wij kozen deze camping omdat deze bij de keten hoort zoals de camping in Strassbourg. Helaas was de kwaliteit niet hetzelfde.

Voordelen: campingplaatsen zijn ruim, groene omgeving direct aan de rivier, mooi uitzicht, door diverse hoogte verschillen van de campingplaatsen. Supermarkt is 5 min. fietsen.

Nadelen: het sanitairgebouw vlakbij onze campingplaats was gesloten, de andere was te ver om te lopen dus gebruikte we de fiets. Het sanitair is verouderd maar wel schoon. Wifi is alleen bij de receptie te gebruiken.

Gereisd met partner in april 2018
    The campsite manager, Responsable réservations, 3-8-2018
    Hello and thank you for your review. The second sanitary will be rebuilt the next winter as the third. Hoping you see them next year. Tot ziens.

Prima camping maar of dit zo blijft !

Anjo,
    3-7-2018

Tja was/is een mooie camping. mooi zwembad met wat achterstallig onderhoud. Ligging is prima om te fietsen .Helaas waren er in de periode van ons verblijf bouw werkzaamheden. Stond overigens wel vermeld op de camping. maar gaf toch wel wat lawaai. Denk dat er miv 2019 veel huisjes stacaravans zullen zijn. Jammer van deze mooie camping.

Gereisd met partner in juni 2018

Echte stadscamping

dave_thomas,
    9-4-2018

Camping is gelegen op ca. 2 km van centrum Colmar naast leuk riviertje. Waren er 1 nacht in april dus zeer weinig kampeerders. Proper sanitair. Leuke terrasplaatsen zonder dat het steil wordt. Kleine knusse camping. Ideale doorreiscamping.

Gereisd met jonge kinderen in april 2018
    The campsite manager, Responsable réservations, 3-8-2018
    Hello and thank you for your review. See you soon.
Colmar (Haut Rin) scoort een 8,6 uit 10, op basis van 68 reviews