Sorteren

Reviews over York

Te veel voor 1 dag

Linda L.
    23-9-2017
    mooie stad met veel bezienswaardigheden, winkeltjes. een heel mooi park. een prachtig spoorwegmuseum {gratis} waar je een paar uur kunt vertoeven, de minster van York. We hebben genoten

York moet men als Hollander gezien hebben

Ben Harmes en dochter Helen Harmes
    14-4-2017

De stad is op zijn engeels een van de mooiste.

Omdat mijn dochter gehandicapt is hebben wij de touritiese dubbeldekker,

genomen is in iedergeval aan teraden.

Men laat dan de omgeving van York heel goed zien.

Negatief is er niet te melden

Groeten Ben En Helen

Historische stad

rtvd
    12-8-2015
    York is een prachtige stad met een mooi historisch centrum. Met uiteraard de prachtige kathedraal met omliggende middeleeuwse straatjes. Een wandeling over de vrijwel geheel intact gebleven stadsmuur is ook aan te bevelen. Tip: vrijwilligers verzorgen dagelijks gratis een leuke stadswandeling die ongeveer 2 uren in beslag neemt.

Geweldig voor een paar dagen

jahnjahn
    8-9-2014

heerlijke stadspoorten en stadsmuren. De Minster is zeer indrukwekkend. Lekker veel kleine leuke winkels. Touristisch maar leuk.

Uitstapjes naat Whitby, Scarborough, Knaresborough en de diverse natuurgebieden. Ook Castle Howard is boeiend.

leuke stad, erg gezellig.

Patricia
    23-3-2014
    het ziet er gezellig uit, veel ouderwetse straatjes erg leuk winkelen.
York scoort een 9 uit 10, op basis van 68 reviews