Reviews over York

Mooi verblijf, zeer centraal

DVO,
    15-4-2018

Hotel zeer centraal gelegen. Eigen parking wel tegen betaling van 10pound. We mochten onze wagen daar al parkeren bij aankomst, terwijl de kamer nog niet klaar was en hem laten staan de volgende dag tijdens het verkennen van de stad.

Mooie kamers, waterkoker en koekjes. Badjassen. Lekker ontbijt (ook glutenvrij).

Linda L.,
    23-9-2017

Een mooi gebouw, klassiek ingericht, origineel. Ontvangst was heel goed, duidelijke map en bezienswaardigheden werden genoemd. Hele schone kamer met pracht meubilair, heerlijke hemelbedden, superschone douche/toiletJe kan er 's avonds een drankje bestellen. ontbijt was uitgebreid, hoewel wij geen vleeseters zijn was er een overvloed aan broodjes en croissants. Een hartelijke bediening bij het ontbijt. niets was teveel. Heerlijk !

Fantastisch!

Fam gabrielse,
    30-10-2016

Wij zatenin een familielodge achter het hotel, wat een geweldig huisje was dit!!we watem van alle luxe voorzien, we hebben daar een geweldige midweek gehad mede mogelijk gemaakt door het vriendelijke en behulpzame personeel!

Aanrader als je rust zoekt.

Kilian,
    13-8-2016

Keurig verzorgde en rustige camping. Goede uitvalsbasis voor bezoek aan York. De bus naar York stopt voor de deur van de camping. Geen speelfaciliteiten voor kleine kinderen, geen zwembad, geen restaurant, geen entertainment en geen disco op de camping. Pub met prima eten in de buurt. Als we weer eens in de buurt zijn gaan we er zeker weer heen.

Rustig parkje en toch snel in de stad

ML,
    5-12-2013

Het parkje heeft houten huisjes rond een soort grote vijver. Behalve voor sportvissers is er niets op het parkje te doen. Het is er wel zeer rustig. Voor kinderen lijkt het mij gevaarlijk zo dicht bij het water. Er staan wel een paar speeltoestellen. Bussen vertrekken vanaf het winkelpark op loopafstand bij de (supergrote) Tesco naar het stadscentrum. Dit kost ongeveer 3 pond voor een retour. De inrichting van de huisjes is een mengelmoesje is van jaren '70 schrootjes en ''moderne'' meubels zoals glazen tafels. Maar op zich is het huisje verder goed uitgerust want er is ook een vaatwasser en wasmachine (deze niet geprobeerd overigens). De bedden lagen wel goed alleen een beetje een muffig dekbed. Ik zou zelf vooral beddengoed meenemen. Er waren ook nog wat handdoeken en theedoeken beschikbaar maar wij hadden alles zelf bij. De man van het park komt vooraf en achteraf de ''meter opnemen'' voor het elektrisch. Dat is een beetje typisch. Wij moesten nog iets van 15 pond betalen.

York scoort een 9,5 uit 10, op basis van 68 reviews