Sorteren

Reviews over accommodaties in Yorkshire

Mooi verblijf, zeer centraal

DVO
    15-4-2018

Hotel zeer centraal gelegen. Eigen parking wel tegen betaling van 10pound. We mochten onze wagen daar al parkeren bij aankomst, terwijl de kamer nog niet klaar was en hem laten staan de volgende dag tijdens het verkennen van de stad.

Mooie kamers, waterkoker en koekjes. Badjassen. Lekker ontbijt (ook glutenvrij).

Mooi gelegen boerderij camping

J Bosman
    9-10-2017

Mooi grasveld voor tenten en verharde plaatsen voor campers en caravans. Er is tevens een blokhut te huur.

In 2017 is een nieuw sanitaire gebouw in gebruik genomen.

De camping ligt in de buurt van Malton waar voldoende supermarkten, overige winkels en restaurants zijn en voor wie er belangstelling voor heeft: Eden Camp ligt op een kilometer afstand.

Vanaf Hull is het 43 mijl naar deze camping en de kust is op 23 mijl afstand.

Aanrader als je rust zoekt.

Kilian
    13-8-2016

Keurig verzorgde en rustige camping. Goede uitvalsbasis voor bezoek aan York. De bus naar York stopt voor de deur van de camping. Geen speelfaciliteiten voor kleine kinderen, geen zwembad, geen restaurant, geen entertainment en geen disco op de camping. Pub met prima eten in de buurt. Als we weer eens in de buurt zijn gaan we er zeker weer heen.

Heerlijke plek in het mooie North Yorkshire

mdevries
    31-7-2015

Als we in Engeland zijn is dit onze favoriete bestemming. Aan de voet van de heuvels van de "North York Moors" ligt dit eeuwenoude en schilderachtige Manor House. Het huis is prachtig gerestaureerd door de eigenaar, zonder dat het ruige en desolate van het gebouw is aangetast. Het bevat verschillende appartementen die zeer compleet zijn ingericht en van alle luxe voorzien. De bedden zijn goed en in elk appartement is een goed uitgeruste keuken. We werden allerhartelijkst verwelkomd door mevrouw Bianco die een heerlijke cake voor ons had gebakken. Verse eitjes lagen klaar in een mandje in de keuken. Er was haardhout aanwezig. Vanuit Ingleby Manor lopen vele public footpaths naar het prachtige gebied in de omgeving. Een half uurtje lopen en je staat bovenop de Moors, het grootste aaneengesloten heidegebied van Europa. Een aanrader voor een rustige vakantie in een prachtig gebied.

Rustig parkje en toch snel in de stad

ML
    5-12-2013

Het parkje heeft houten huisjes rond een soort grote vijver. Behalve voor sportvissers is er niets op het parkje te doen. Het is er wel zeer rustig. Voor kinderen lijkt het mij gevaarlijk zo dicht bij het water. Er staan wel een paar speeltoestellen. Bussen vertrekken vanaf het winkelpark op loopafstand bij de (supergrote) Tesco naar het stadscentrum. Dit kost ongeveer 3 pond voor een retour. De inrichting van de huisjes is een mengelmoesje is van jaren '70 schrootjes en ''moderne'' meubels zoals glazen tafels. Maar op zich is het huisje verder goed uitgerust want er is ook een vaatwasser en wasmachine (deze niet geprobeerd overigens). De bedden lagen wel goed alleen een beetje een muffig dekbed. Ik zou zelf vooral beddengoed meenemen. Er waren ook nog wat handdoeken en theedoeken beschikbaar maar wij hadden alles zelf bij. De man van het park komt vooraf en achteraf de ''meter opnemen'' voor het elektrisch. Dat is een beetje typisch. Wij moesten nog iets van 15 pond betalen.