Tavistock

We hebben een aantal aanbieders voor Tavistock voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Tavistock voor je op een rij gezet:

Reviews over Tavistock

Tavistock is een leuk en typisch Engels stadje

Rob Meyer, Voorburg
    19-9-2007

Tavistock is een leuk en typisch Engels stadje. Zeer levendig. Genoeg afleiding. Vooral de Pannier Market is leuk om doorheen te wandelen. In het stadhuis worden regelmatig allerlei culturele activiteiten georganiseerd. Vooral de Cheese- & Winefair is leuk om te bezoeken. Er zijn 2 supermarkten, Somerfield & Morrisons.

Gereisd Met partner in augustus 2007

bed and breakfest

ineke van vliet
    20-10-2005

bed and breakfest. ben hier geweest bij een hollands echtpaar waarvan zij een engelse is. mooi huis grote kamers ieder een eigen kleur. grote mooie tuin. serre waar het ontbijt geserveerd word. met mooi weer buiten. echt een aanrader. goed en gezellig adres is: fam kuttschreutter. broadacre. gullworty. tavistock devon. pl19 8 dx. tel:0044-1822832470

Gereisd Anders in oktober 2005

Leuk typisch Engels plaatsje Leuke winkeltjes en een waar

Familie van Aalst
    9-9-2005

Leuk typisch Engels plaatsje Leuke winkeltjes en een soort markthal waar rommelmarkten en andere evenementen worden gehouden. Vriendelijke bevolking. In het plaatsje is een mooi overdekt zwembad. Ligt ideaal voor uitstapjes in de buurt (tuinen en oude kastelen) Bestel in Nederland een overseas visitor pass van de National Trust na 4 tuinen cq landhuizen heb je de prijs er al uit en is er nog veel meer te zien van de National Trust. Voor strand plezier naar Cornwall rijden ong. 1 uurtje naar de kust.

Gereisd Anders in Fri Sep 09 2005 16:35:31 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Tavistock scoort een 7,9 uit 10, op basis van 7 reviews