• 1.465

Reviews over accommodaties in South West

top!!

Tishauser
    10-9-2018

Toplocatie voor gezinnen met jonge kinderen. Eindeloos veel leuks te doen, wat Ruud ook nog eens van tevoren in een overzichtelijke lijst toestuurt. Wandelen, fietsen (wel bergen!), strandjes, musea en pretparken (te veel om op te noemen. Op de locatie zelf hebben we onze kinderen (5 en 6) ook amper gezien. Het terrein is veilig en een waar speelparadijs, zeker als er ook nog wat leeftijdsgenootjes zijn. (ouders van jonge kinderen: "wij hebben een boek gelezen!!! ;-)"

De appartementen zijn niet heel groot, maar slim ingericht en daardoor ruimte genoeg. (wij hadden erg mooi weer)

Wij willen zeker nog eens terugkomen, want er is nog zoveel te doen!

Ruud, Eigenaar / beheerder, 8-10-2018

Dank voor jullie aardige woorden familie Tishauser, en dat jullie het zo goed naar de zin gehad hebben.

Hopelijk tot ziens?

Rustig park in een mooi gebied.

Ilse
    26-8-2018

We hadden een 3-kamer huisje. Het was wel wat aan de krappe kant allemaal (behalve het woonkamergedeelte), maar voor een paar dagen was dit niet erg. De bedden waren bij aankomst netjes opgemaakt en lagen lekker. Ook een wasmachine in het huisje. Verder ook handdoeken, een welkomstpakket (oa theezakjes, koffiepoeder, melk, afwasmiddel en suiker) en wat spelletjes. Park heeft een net centraal gedeelte (oa restaurant voor kleine en grote hap, klein binnenspeelgedeelte en zwembad). Je kan er geen broodjes 's morgens kopen. Dichtbij is wel een tankstation annex kleine supermarkt. In het dorp zelf zit een grote supermarkt waar je alles kunt kopen. Uitstapjes gemaakt naar Wooky Hall (viel wat tegen), Wells (mooie stad en kathedraal) en naar Glastonburry (voor de kinderen was de tocht naar de toren nog net te doen). In het dorpje (bij de grotten/klif) zitten diverse eetgelegenheden. Riverside Inn is een aanrader.

Fijne plek

Peter
    26-8-2018

Erg charmant en prettig verblijf en een fantastisch vertrekpunt om trips te ondernemen in het prachtige zuid Devon. De farm was gezellig met een speeltuin en voetbalveldje voor de kinderen, die de aanwezigheid van de de varkens, geiten en hond zeker konden waarderen. Als je van fietsen houdt is het zeker een aanrader. Samen met Ruud een mooie rit gemaakt. Prachtig heuvelachtig terrein. Uitdagend maar goed te doen. Dank hiervoor!

Ruud, Eigenaar / beheerder, 2-9-2018

Dank voor jullie vriendelijke woorden Peter en familie. Stellen we zeer op prijs.

Ook altijd leuk om er samen met een gast met de racefiets op uit te gaan, dus ook daarvoor: bedankt! Hopelijk tot ziens?

Bijzonder aangenaam verblijf

Marcel
    9-8-2018

Bijzonder mooie locatie, erg geschikt voor (jonge) kinderen. Wij zaten in Pippin cottage. Genoeg ruimte en goede inrichting. Op Mazzard Farm is meer dan genoeg te doen. De omgeving is indrukwekkend. Aanrader!

Ruud, Eigenaar / beheerder, 2-9-2018
    Dank voor je recensie Marcel. Goed om te lezen dat jullie het naar de zin hebben gehad. Wellicht tot ziens?

Wat een ontzettend fijne plek!

Sophie
    6-8-2018

Een geweldige, unieke plek, in de prachtige omgeving van Devon. Ons appartement in Mazzard Farm was helemaal top, en de locatie ook: met knusse binnenplaats, speeltuin en voetbalveldje voor de kinderen, en dan de vriendelijke geiten, ganzen, varkens, katten en hond Rory. Een heerlijk verblijf voor (jonge) gezinnen, en voor mensen die het leuk vinden om af en toe een praatje te maken met de andere gasten van Mazzard Farm. De regio Devon is ronduit prachtig, er is zoveel te zien en te beleven. Een week was eigenlijk te kort....

Ruud, Eigenaar / beheerder, 2-9-2018

Dank vooor je vriendelijke woorden Sophie.

We doen altijd hard ons best het iedereen naar de zin te maken, dus als dat lukt geeft dat elke keer weer veel voldoening.

En wat betreft 'een week is te kort': daar is natuurlijk een hele simpele oplossing voor! :-)

Hopelijk tot ziens.