Sorteren

Reviews over Ottery St. Mary

Fantastische omgeving

Christien Jansen
    24-7-2015
    Heel veel te doen hier. Ga zeker ook naar The Moors, bezoek mooie tuinen en ga zeker ook naar Lyme Regis. Heel veel te zien en te doen in de omgeving

lekker plekje

Frans
    22-5-2015
    klein, maar fijn stadje, zeer brits. Gelegen in een mooie omgeving. Veel leuke kleine winkeltjes, met veel oog voor lokaal geproduceerde producten. Strand op een kwartier, vliegveld ook op een kwartier, dinosaurussen op een half uur.

Prachtig

Karin
    12-5-2015
    Kust, strand met schelpen, stenen en fossielen, bos, veel cultuurhistorie, speeltuinen, dierenweides, wandelroutes, kastelen, landhuizen, kerken en gezellige pubs, tsja, wat wil je nog meer...

Super vakantie mooie natuur genoeg te doen

Deborah
    23-3-2015
    In het dorpje Ottery St. Mary zijn we zelf niet echt geweest want er omheen is zoveel te zien en te doen en de stranden en havendorpjes zijn geweldig!

Klein dorpje

Miemie
    27-2-2015
    Een klein dorpje, maar het heeft wat het nodig heeft.
Ottery St. Mary scoort een 8,2 uit 10, op basis van 15 reviews