Ottery St. Mary

Reviews over Ottery St. Mary

lekker plekje

Frans,
    22-5-2015

klein, maar fijn stadje, zeer brits. Gelegen in een mooie omgeving. Veel leuke kleine winkeltjes, met veel oog voor lokaal geproduceerde producten. Strand op een kwartier, vliegveld ook op een kwartier, dinosaurussen op een half uur.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

Bedrijvig en echt Engels

Mark Mol,
    26-10-2014

Ottery St Mary is een prima plek voor de dagelijkse boodschappen (supermarkt, bakker, slager etc) en voor een pint in een van de drie pubs.

Het is een bedrijvig plaatsje waar je als Nederlandse automobilist snel de Engelse gebruiken leert kennen. De directe omgeving van Ottery St Mary nodigt uit om te wandelen, te fietsen of een heerlijke strandwandeling van bijvoorbeeld van Branscombe naar Beer en terug!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2014

Prima uitvalsbasis voor leuke dagtrips

Martin Visser,
    10-8-2014

Heerlijk ontbijten in The rusty pig, lekkere afhaalchinees China Chef, uitgebreide supermarkten. Maar vooral goed startpunt voor allerlei uitjes. Mooie wandelingen in de buurt. Zowel prachtig bos als mooie kust vlakbij.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Een leuk, niet al te groot engels dorpje

Pier de Haan,
    30-7-2013

Wij zaten in een huisje net buiten Ottery St Mary. De boodschappen deden we in het dorp. Er zit een grote Sainsbury, maar ook een kleine dorpssupermarkt. Wil je lekker uit eten? Papadom is ons erg goed bavallen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Prima voorzieningen

familie Vos,
    21-7-2013

Ottery St. Mary ligt op enkele minuten rijden met de auto van Mazzard Farm. Het heeft onder andere een Sainsbury supermarkt, als je op je gemak onder 1 dak boodschappen wilt doen. Daarnaast zitten er diverse lokale winkels in het centrum van het plaatsje. In de omgeving is veel te doen, zoals ook door Ruud en Jacqueline wordt beschreven in hun uitgebreide informatiebrochure.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013
Ottery St. Mary scoort een 8,2 uit 10, op basis van 15 reviews