Isles of Scilly

Reviews over Isles of Scilly

Fijne B & B

Lin-B,
    11-9-2013

Een fijne plek om te verblijven in Hugh Town op St Mary's. In het centrum van het plaatsje, op korte loopafstand van de boot. Carole is bijzonder aardig en doet er alles aan om je te helpen. Je kunt je bagage er achter laten, op de dag van vertrek kun je handdoeken lenen om nog even naar het strand te gaan, niets is te gek. De kamers zijn niet luxe, maar je hebt er alles wat je nodig hebt en de badkamer is zeer ruim. Alles is bovendien even schoon. Ook het ontbijt is prima. Tijdens het ontbijt komt één van de schippers langs om te vertellen hoe laat de boten naar de eilanden gaan. Kortom, een goede keus voor een bezoek aan Scilly.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013
Isles of Scilly scoort een 8,3 uit 10, op basis van 3 reviews