Isles of Scilly

Vakantie in Isles of Scilly

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Isles of Scilly

Reviews over Isles of Scilly

• 9Lin-B09-09-2013

We komen zeker terug

Wij hebben drie dagen verbleven op St Mary's in een B & B in Hugh Town. Op de enige volledige dag dat we er waren hebben we via het kustwandelpad het hele eiland rond gelopen. In één woord prachtig. De ongereptheid, het heerlijke klimaat, het feit dat je tijdens je wandeling het vliegveld moet oversteken, de ene mooie baai na de andere. We komen zeker terug en dan nemen we ook de tijd om ook de andere eilanden te ontdekken.

• 7Cultuur
    • 9Sfeer in stad

augustus 2013

• 8TGJ08-09-2013

Wat een rust...

We hebben vijf dagen op het eiland St Mary verbleven in het St Mary's Hall hotel. Heerlijk verblijf en een erg goed restaurant. We hebben het eiland rond gewandeld en de natuur is er erg mooi. Ondanks dat het eiland niet groot is is er diversiteit in de natuur. De verschillende theehuizen bieden heerlijke pauzeplekken. Er is weinig cultuur of uitgangsleven te vinden op het eiland dus het eiland is vooral geschikt voor de natuurliefhebbers. Het bied enorme rust.

• 5Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met partner in juli 2013

• 8Rinus31-01-2011

Ruige natuur, prachtig

Kan alleen spreken voor het eiland Tresco dat per helicopter lijndienst bereikbaar is vanuit Penzance, dit eiland heeft enkele interessante bezienswaardigheden zoals de prachtige Abbey Gardens die zijn aangelegd op en rond de ruïnes van een voormalige abdij en een museum met boegbeelden van schepen die op de rotsklippen voor Lands End en de eilandengroep zijn vergaan. Een wandeling over het eiland is een ware verademing, de natuur is prachtig en het is er een oase van rust.

• 6Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur