Reviews over Helston

Goed park, mooie omgeving

suzanneathome
    13-7-2013

In 2011 in september in een caravan op dit park verbleven samen met mijn broer. Dit park is een goed uitgangspunt om een groot gedeelte van Cornwall te verkennen met de auto. Het park zelf is ook mooi aangelegd en ligt vlakbij een klein strandje. Goeie wandelgelegenheden in de omgeving.

Wij hadden een basic caravan en dit is ook een goede omschrijving ervoor. Als je niet te hoge eisen stelt is dit een prima caravan. Sanitair was verouderd, maar wel schoon.

Verder kun je op het park goed eten en drinken voor als je zelf geen zin hebt om in de keuken te staan.

mooi gelegen met uitzicht over zee

Ran
    31-7-2012

Mooie ruime stacaravans met mooi uitzicht over zee. Een geweldig strandje dichtbij en speeltuinen (binnen & buiten), binnenzwembad en minigolf op de camping. Het ligt wel ver van alles af, maar als je dat niet erg vindt dan is dit een geweldige bestemming. Het zwembad is niet groot en basic, maar de kinderen hebben er wel plezier van gehad.

Prachtig park

Marike
    26-7-2009

Mooi vakantiepark met prachtig uitzicht op de oceaan. Vlakbij leuk strand met wilde zee waar je goed kunt ''bodyboarden" op de golven. Het Coastal Path loopt langs het park en je kunt heel mooi wandelen vanaf de camping naar het dorpje Cathwigh. Hier kun je heerlijke verse krab eten! Vakantiepark heeft prima speeltuin en zwembadje. Omgeving is mooi, wel het idee dat je veraf zit van de bewoonde wereld maar je kunt overal prima naar toe rijden. Onze kids (3 en 6) vonden het geweldig, ondanks wat wisselvallig weer. Prima vakantiebestemming!

Sea Acres is een rustig vakantiepark, bijna op het stukje

Ingrid Sessink
    3-9-2007

Sea Acres is een rustig vakantiepark, bijna op het Zuidelijkste stukje van Engeland, te weten Lizzard Point. Op dit park staan allemaal stacaravans met veranda en wij hadden zelfs prachtig uitzicht op zee. Het strand was maar 5 minuutjes lopen. Je hebt hier wel een auto nodig om op pad te gaan, maar in de omgeving is veel te zien, je kunt er goed wandelen en de stad Helston is maar 20 minuutjes rijden. Wij hebben ons er prima vermaakt en prachtig weer gehad.