We hebben een aantal aanbieders voor Rochester voor je op een rij gezet:

Reviews over Rochester

evenjes geweest

karin kroeze,
    28-7-2013

Rochester alleen voor ruïne kasteel geweest. Jongens vonden het leuk. Verder niet de stad in want was erg warm en we hebben zoon van 10 en 4 dus s'middags gingen we vooral voor de jongste zwemmen op park. Moet wel leuk blijven, toch?

Gereisd anders in juli 2013

rochester

Kaslander,
    5-6-2012

leuk stadje om te bezoeken. Kasteel en kathedraal zijn mooi. met audiotoer kun je in Nederlands de geschiedenis van het kasteel beluisteren. buiten het kasteel kun je in de tuin heerlijk picknicken. Als je Rochester verlaat via de brug zie je links een grote Morrisson. Net buiten rochester ligt Strood. vanaf strood kun je binnen 45 min. in centrum Londen zijn. Parkeerplaatsen voldoende bij station. voor klein bedrag gehele dag parkeren.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

mooi historisch stadje

Karin,
    28-7-2008

Een mooi historisch centrum met kasteel en kathedraal. Ook leuke musea (gratis toegang) en een winkelstraat met anders dan anders winkeltjes en gezellige restaurantjes. Wij vonden het een super leuk plaatsje!

Gereisd familie in juli 2008
Rochester scoort een 8,1 uit 10, op basis van 19 reviews