1.602

vakantie South East London

Reviews over accommodaties in South East London

Wij hadden een prima kamer

H.Slaats, 15-12-2017

Kamer erg goed met zeer groot bed

ontbijt was ook goed geregeld

ook het avondeten was goed prijs/kwaliteit

Personeel krijgt van mij 'n 9

een prima accommodatie

Leo, 4-10-2017
    een doorsnee hotel dat je met een gerust hart kunt boeken. Het gezelschap kreeg een eenvoudig diner en karig ontbijt voorgeschoteld. Kamer met goede bedden voor een prima nachtrust, niet erg ruim bemeten. Badkamer net en schoon.

Prima camping,wel op een hoge heuvel

Richard en Esther, 6-9-2017

Langs alle caravans netjes een pad aangelged. Zitje van 9 tegels. Stacaravan oud, maar prima en schoon.

Let alleen op, hij is gebouwd op een heuvel. Wij stonden onderaan en je bedacht je wel 2x om even naar boven te gaan waar de receptie en alle entertaiment is. Ook het entertaiment kost gauw 8pond per persoon, handboogschieten, klimwand enz enz.

Alleen zwembad was gratis.

Verder een lekkere grote gokhal, met aansluitend alle "foute" engelse spelshows. Geweldig.

Daar zat ook de Burgerking. Helemaal leuk.

Winkeltje tot een uur of 11 open, echt ideaal.

Personeel en plekken : top. Sanitair : mwoah.

Lex Goumare, 6-7-2016
    Een "on-Engels” terrein: hier gelukkig geen groot open veld met hutje mutje plekken. Maar veel groen en grote plekken. Wel aan een soms wat drukke weg. Dat het hier vol is tussen vrijdag- en zondagmiddag klopt. Maar dat zie je in vrijwel heel Engeland. Het personeel van deze camping is erg vriendelijk en behulpzaam. Je krijgt een badge voor toegang en daarmee heb je gelijk ook gratis WiFi. Het sanitair is een drama. In aantal is er voldoende. Maar ik brandde me aan de douche. Er zijn geen mengkranen maar kranen met drukknoppen die watertoevoer bij loslaten direct stoppen. Douchegordijnen die lekker tegen je aan plakken onder het douchen, veel te lage spiegels, te weinig kledinghaakjes en vieze vensterbanken waar je je spullen dan ook niet wilt neerleggen. En zo kan ik nog wel even door gaan. Verouderd en destijds ongelooflijk dom gebouwd. En toch hadden wij het hier wel naar ons zin. De omgeving is super en in Charlsbury zitten leuke pubs om wat te eten (onder andere de Bull Inn). Dus als ze dat sanitair nou eens op orde brengen, komen wij zeker nog eens terug.
South East London scoort een 7,5 uit 10, op basis van 489 reviews