Sorteren

Reviews over accommodaties in South East London

Prima hotel tussen Dover en Londen

Joshen
    6-4-2018
    Hier 1 nachtje verbleven na een dagje Harry Potter Studio's. Ideaal gelegen op 15 minuten van de Eurotunnel. Ruime en schone 3 persoons kamer met ruime badkamer. Geweldig ontbijt, engels of continentaal. Ook 's avonds heerlijk a la carte gegeten. Heel gezellige sfeer in restaurant en bar. Vriendelijke mensen. Na vertrek nog naar de designer outlet in Ashford gegaan. 10 minuten met de auto. En 's middags weer door de Eurotunnel naar huis. Ik kom er nog wel een keer denk ik.

Wij hadden een prima kamer

H.Slaats
    15-12-2017

Kamer erg goed met zeer groot bed

ontbijt was ook goed geregeld

ook het avondeten was goed prijs/kwaliteit

Personeel krijgt van mij 'n 9

Fijn onderkomen, van waaruit veel te doen was.

Mirjam
    1-10-2017
    Ruime eetkeuken. Zitgedeelte gedateerd.

Personeel en plekken : top. Sanitair : mwoah.

Lex Goumare
    6-7-2016
    Een "on-Engels” terrein: hier gelukkig geen groot open veld met hutje mutje plekken. Maar veel groen en grote plekken. Wel aan een soms wat drukke weg. Dat het hier vol is tussen vrijdag- en zondagmiddag klopt. Maar dat zie je in vrijwel heel Engeland. Het personeel van deze camping is erg vriendelijk en behulpzaam. Je krijgt een badge voor toegang en daarmee heb je gelijk ook gratis WiFi. Het sanitair is een drama. In aantal is er voldoende. Maar ik brandde me aan de douche. Er zijn geen mengkranen maar kranen met drukknoppen die watertoevoer bij loslaten direct stoppen. Douchegordijnen die lekker tegen je aan plakken onder het douchen, veel te lage spiegels, te weinig kledinghaakjes en vieze vensterbanken waar je je spullen dan ook niet wilt neerleggen. En zo kan ik nog wel even door gaan. Verouderd en destijds ongelooflijk dom gebouwd. En toch hadden wij het hier wel naar ons zin. De omgeving is super en in Charlsbury zitten leuke pubs om wat te eten (onder andere de Bull Inn). Dus als ze dat sanitair nou eens op orde brengen, komen wij zeker nog eens terug.
South East London scoort een 7,5 uit 10, op basis van 491 reviews