• Type accommodatie

South East London

Reviews over accommodaties in South East London

een belevenis

Familie_Van_Hove, 17-8-2017

Het had wel wat zo'n caravanpark. De eerste keer dat we dit boekten...

Supervriendelijk personeel, heel wat mankementen bij de stacaravan: stoel te weinig, koelkast zonder bakjes om iets weg te steken, 2 dekbedden en een hoofdkussen te weinig, huisraad te weinig, verstropte afvoer van toilet ... Gelukkig werd er (op het hoofdkussen en de huisraad na, waar we nog steeds op wachten) snel een adequate oplossing gevonden.

De Burger King en de Italiaan in het park waren wel fijn, het lunapark was eerder hallucinant: nog nooit gezien op camping of in een park;

Winkel was dik ok, zwembad was erg veilig met wel 5 redders, de rolschaatspiste was ook erg fijn. jammer dat er alleen (gratis) Wifi was in de cafetaria. handig om weten: zelf Senseo meenemen of koffiefilters want deze waren niet aanwezig in de caravan. Ook geen afwasmachine trouwens :-)

We brachten een bezoek aan Hastings, het klimparcours van Go Ape in Bedgeburry, gingen naar Canterbury. Aanraders!

Balspelen verboden in het park!

gewoon oke.

petra, 17-8-2017
    Wij hadden een ruime kamer. De bedden waren heel goed. Het was niet zo heel erg schoon maar het kon er mee door. Het ontbijt en het diner waren prima. Het personeel is erg aardig. Mooie uitvalbasis voor tripjes in Kent.

prachtig hotel met bar en restaurant

Filip, 12-8-2017
    3 nachten in dit hotel verbleven, in vernieuwde kamer. Zeer goed en centraal gelegen als uitvalsbasis om Kent te bezoeken, net buiten Ashford. Grote bar en restaurant met lekkere gerechten aan betaalbare prijzen. Gratis grote parking. Personeel uitermate vriendelijk. Zeer grote tuin met dito terras.

Personeel en plekken : top. Sanitair : mwoah.

Lex Goumare, 6-7-2016
    Een "on-Engels” terrein: hier gelukkig geen groot open veld met hutje mutje plekken. Maar veel groen en grote plekken. Wel aan een soms wat drukke weg. Dat het hier vol is tussen vrijdag- en zondagmiddag klopt. Maar dat zie je in vrijwel heel Engeland. Het personeel van deze camping is erg vriendelijk en behulpzaam. Je krijgt een badge voor toegang en daarmee heb je gelijk ook gratis WiFi. Het sanitair is een drama. In aantal is er voldoende. Maar ik brandde me aan de douche. Er zijn geen mengkranen maar kranen met drukknoppen die watertoevoer bij loslaten direct stoppen. Douchegordijnen die lekker tegen je aan plakken onder het douchen, veel te lage spiegels, te weinig kledinghaakjes en vieze vensterbanken waar je je spullen dan ook niet wilt neerleggen. En zo kan ik nog wel even door gaan. Verouderd en destijds ongelooflijk dom gebouwd. En toch hadden wij het hier wel naar ons zin. De omgeving is super en in Charlsbury zitten leuke pubs om wat te eten (onder andere de Bull Inn). Dus als ze dat sanitair nou eens op orde brengen, komen wij zeker nog eens terug.
South East London scoort een 7,5 uit 10, op basis van 488 reviews