• 1.102

Reviews over accommodaties in South East London

Nachtje voor de boot

Dirk-Jan Gunneman
    28-7-2018

Typische doortrek camping. 's Avonds heel druk, volgende ochtend bijna leeg. Prima om een nachtje te staan voor de boot. Douchen betekent om de 5 seconden een knop indrukken voor warm water, maar dat overleef je wel. Prima gewandeld langs de kliffen (15 minuutjes lopen om er te komen). Lekker gegeten aan de kust. We hebben één winkeltje gevonden in het dorp, maar ook niet heel hard gezocht.

Prima hotel in sfeervolle omgeving!

E. Blok
    8-5-2018

Ontzettend gezellig dorpje. Leuk uitzicht vanuit hotel op Squar en kerktoren. Het hotel heeft een prima ontbijt keuze. De pub geeft gezelligheid maar ook hinder voor het slapen. Als je er niet aan stoort is het prima te doen. De kamer was netjes en schoon, evenals douche. Al met al een gezellig en sfeervol gebeuren.

Rustige locatie maar prima uitvalsplek

Marjo
    7-5-2018

Klein vakantiepark met 6 houten huisjes en twee stenen huisjes. Er is een klein zwembad, gewoon vierkant binnenbad. Mooi gelegen in Engels boslandschap. Goede locatie voor bezoeken aan London, Dover, Canterbury en Leeds Castle. De bedden lagen lekker. (160x200) en 2 (80x200) Houten huisjes hebben geen gang of kapstok. Er is een speelkamer met gratis tafelvoetbal, pool en snooker. Er is ook een wasruimte met goedkoop gebruik van wasmachine en droger.

Geweldige nachtrust, fijne wandelomgeving.

Johan
    3-5-2018

Voor wie wil genieten van een rustige nacht, die kan terecht in dit hotel. Gelegen in het midden van een golfterrein en dus 's nachts geen last van het verkeer. Kamers zijn ruim en hebben allen uitzicht op de golfterreinen. Kamer is voorzien van thee- en koffiefaciliteiten en de badkamer heeft zowel een bad als een douche. Een minibar is niet aanwezig in de kamer maar voor een drankje kan je steeds terecht in de bar van het hotel. In de bar kan je ook iets bestellen om te eten als je liever niet uitgebreid gaat eten in het restaurant. Ontbijt is zowel English breakfast als continentaal hoewel je geen hagelslag of broodjes zal vinden. Bij het hotel hoort ook een groot zwembad met sauna en stoombad (wel gekleed) waar je als hotelgast gratis gebruik kan van maken. Vanuit het hotel kan je gemakkelijk op weg om East Sussex te ontdekken.