South East London

We hebben een aantal aanbieders voor South East London voor je op een rij gezet:

• 1.303

Reviews over accommodaties in South East London

Prima overnachtingshotel

Ineke,
    18-8-2018

Hier hebben we 1 nacht geslapen. Bij aankomst dachten we: waar komen we nu terecht? Bij binnenkomst viel het 100% mee. Entree, bar en eetzaal waren netjes en schoon. De kamer was ook helemaal netjes en schoon. Dit verwacht je dus niet als je afgaat op de buitenkant. Het diner en ontbijt waren prima. Vlotte bediening.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Mooie camping, prima omgeving!

Mandy,
    6-8-2018

Foxhunter Holiday Park wil graag een club zijn. Op zich merk je dat niet zo, behalve 's avonds wanneer de Engelsen dressed-up naar het restaurant gaan. Het heeft een wat chiquere uitstraling dan andere campings. Het is een groot stacaravan park met mooie, schone, maar ietwat aan de kleine kant accommodaties in een mooie omgeving. Zelf waren we hier een week en 4 dagen ervoor waren we in een andere meer heuvelachtige omgeving. De camping ligt ongeveer 45 minuten van Dover en de omgeving is wat vlakker dan bijv. in Somerset. We zijn vanuit Foxhunter Park met de trein (1 uur en 15 minuten) naar Londen geweest, hebben Canterbury bezocht (parkeer je auto net buiten de stad en reis per bus verder!) en de drie stadjes in de omgeving (Broadstairs, Ramsgate en Margate). Prima uitvalsbasis dus. Ook hier vriendelijk personeel.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Ècht onderdompelen in Engeland. Heerlijk!

Anouk Huurman,
    1-8-2018

Als je Kent wil ontdekken vanuit een authentiek hotel met een pub in een karakteristiek Engels plaatsje, moet je hier naartoe. Zeer vriendelijke personeel, keurige kamer waar we met ons hele gezin (5) konden verblijven. Het ontbijt was zalig , evenals het diner. In de avond schuif je aan in de pub tussen de ‘locals’ en kijk je mee naar Engels voetbal of rugby. Het hotel ligt aan een pleintje met een bakker, een kleine vintage winkel en natuurlijk een echte rode Engelse telefooncel. Een goede uitvalsbasis voor bijvoorbeeld de Cliffs of Dover, de Zuidkust van Engeland en zelfs Londen is maar 1,5 uur er vandaan; je kunt eventueel met de trein hier naartoe.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2016

Fijne locatie

N,
    25-7-2018

De sta- caravan was netjes, maar doordat we een 6 persoonscaravan kregen (we gingen met 4P) was het wel wat krap. De extra kamer nam veel ruimte in beslag. Ook stond onze caravan midden tussen de andere caravans. Om een beetje privacy te houden hielden we de gordijnen constant dicht. Gelukkig is er in de omgeving heel veel te doen en zijn we niet veel in de caravan geweest. Volgens de website is er geen wifi aanwezig, maar dat bleek toch zo te zijn. Schijnt niet bij alle sta - caravans zo te zijn.

Het zwembad is netjes. Fijn dat je ook buiten kunt zwemmen en de kinderen waren erg blij met de glijbaan in het zwembad.

Tips: dagje Brighton, Windsor, Legoland (ga via de grote wegen dit is om maar ga je binnendoor dan doe je er heel lang over en dit rijdt niet prettig en koop Kellogs cornflakes met de aanbieding sticker erop, dan krijg je het tweede kaartjes gratis).

Top vakantie

N,
    25-7-2018

Mooie locatie aan de Theems. Je moet wel geluk hebben met de plaats van je caravan. Ze staan erg dicht op elkaar. Wij hadden de mazzel dat er voor onze caravan geen andere caravans stonden, waardoor we lekker van ons af konden kijken. (Uitzicht op de Theems). Ook hadden we een fijne, ruime caravans. Mooie indeling en van allerlei gemakken voorzien.

Uitstapjes naar Rochester en Londen zijn zeker aan te raden. Wij zijn trouwens niet met de trein naar Londen gegaan, maar hebben de auto geparkeerd vlakbij de tower. Dit was prima te doen.

Het zwembad was inderdaad aan de kleine kant. Wel fijn dat er een buitenbad was.