Blackpool

We hebben een aantal aanbieders voor Blackpool voor je op een rij gezet:

vakanties Blackpool

We hebben een aantal aanbieders voor Blackpool voor je op een rij gezet:

Reviews over Blackpool

The place to be in Blackpool

Tiffanie,
    3-5-2014

Het hotel ligt op wandelafstand van alle bezienswaardigheden in Blackpool (Sea life, The Tower, winkels, strand...) Eigenaars en personeel heel vriendelijk. Ontbijt wordt aan tafel geserveerd, is natuurlijk Engels, maar op vraag proberen ze aan je vragen tegemoet te komen. Drankjes in de bar schappelijk van prijs. Kamers zijn groot genoeg, badkamer netjes.

Het is een hotel dat zich richt op families. De eigenaars blijven investeren en hebben ondertussen de voortuin onder handen genomen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Blackpool op z'n best

Hans,
    20-9-2013

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Met de tram is al het vertier in Blackpool goed bereikbaar. Het loont ook de moeite om eens door te rijden naar Fleetwood Market, da's wel 15 km. Het Fully English Breakfast is wel even wennen voor 'ons van het continent', maar er is verder weinig te eten 's ochtends. De kamers, en met name de sanitaire voorzieningen, zijn klein en gedateerd, maar laten we dat maar rekenen tot de charme van Blackpool.

Gereisd met partner in juli 2013

een sfeervol hotel

A..helmink,
    19-1-2013

Het hotel ligt aan zee ,is wat gedateerd maar prima om te verblijven \

Kamers zijn netjes en schoon

Voor een paar dagen een prima hotel

Eten is eenvoudig maar goed

Gereisd met vrienden in januari 2012

Ruim appartement

Max,
    9-7-2011

Appartementen gelegen aan de South promenade. Deze buurt is rustig, op 10 min. te voet van de ingang van Pleasure Beach-pretpark.

Ietwat verouderd gebouw, maar functioneel. Alles is voorhanden in het appartement.

Vriendelijke ontvangst door eigenaar van het naastgelegen hotel waar je de sleutel dient af te halen.

Gereisd met vrienden in juli 2011

Een zeer goed hotel in een stad zoals Blackpool!

VirginiArjan,
    18-5-2011

Samen met mijn ouders hebben we met ze 4-en een appartement geboekt in dit hotel. Ondanks dat Blackpool niet de leukste stad in Engeland is, maakten eigenaars Graham en Ian dat zeker goed. Zij waren erg gastvrij, de kamers waren netjes en schoon (alle faciliteiten aanwezig). Het enige jammere was, dat het draadloos internet het alleen deed in de woonkamer van het hotel.

Je kon erg lekkere scones halen bij de Tearoom die bij het hotel hoort!

Gereisd met vrienden in mei 2011
Blackpool scoort een 7,4 uit 10, op basis van 7 reviews