Reviews over Sark ( Isle of Sark)

hotel uitstekend

gaea,
    19-6-2016

Je koffers worden door een tractor naar het hotel gebracht. Voor de rest moet je zelf maar uitzoeken waar het hotel is. Gelukkig stond er een winkel van het hotel links van de "hoofd"straat, daar kregen we een plattegrondje van het eiland. Je moet wel redelijk goed te been zijn. Als je op een verharde weg wilt blijven lopen moet je om lopen. Snelle weg is een bospad. Hotel is een oud gebouw wat goed onderhouden is. We hadden een kamer in het buitenhuis. De kamer netjes, badkamer schoon. Bad is helaas nogal hoog als je slecht ter been bent kom je er niet in. We bestelde als lunch 1 sandwich wat maar goed was ook, ze kwamen met 2 borden waar ieder 1 halve sandwich op lag met verse patat en het was veel te veel. Diner daarin tegen viel zwaar tegen, we hadden gevulde kip met puree en het had smaak nog geur. Dit hebben we aangegeven en het was netjes opgelost. Hoop dat de rest beter is. Hebben er maar één keer gegeten.

fantastisch hotel, fantastische mensen

fj.nijsen,
    22-10-2009

Al langere tijd onze vaste bestemming op Sark. Zeer luxueus gedeelte en ongedwongen tweede deel met kamers aan een galerij. Fantastisch eten met 's morgens gevangen zeeprodukten, alleen wel erg luxe. Tot nu toe telkens met zeer vriendelijk en kundig personeel, wel vaak ieder jaar anderen, behalve de leiding

Sark ( Isle of Sark) scoort een 8,2 uit 10, op basis van 11 reviews