Sorteren

vakanties Kanaaleilanden

Reviews over accommodaties in Kanaaleilanden

personeel doet hun best hotel goed

gaea
    19-6-2016
    Personeel doen hun best en geven een persoonlijk tintje door op een vraag, (opgelost)probleem, eerder gesprek terug te komen. De maaltijden zijn uitstekend. Kamer is aan de kleine kant, badkamer ook, maar groot genoeg. Kamer is benauwd, wat bekend is aangezien er een ventilator in de kast staat. Er is een bushalte naast het hotel, om het uur stopt er een bus. Lopen naar het centrum is snel lopen een kwartier, rustig tot een half uur, weg loopt naar beneden. Als we de keuze uit hotel hadden waren we liever wat dichter bij het centrum geweest.

prima

gaea
    19-6-2016
    hotel is netjes en oud. kleine lift en als je naar je kamer wilt komen moet je alsnog een trapje af en op met je koffer. Kamer was ruim en netjes. Badkamer ruim en schoon. we hadden een kamer aan de voorkant en dat was geen goede plek. Wij zaten er vrijdag tot en met maandag. Vrijdag- en zaterdag avond/nacht veel herrie v.w. de pub bezoekers en rond een uur of 5 begon de straat schoonmaak. Maandag hadden we de pech dat de mist om 3 uur 's nachts opzette, we werden toen namelijk gewekt door de misthoorn. Personeel vriendelijk. Eten uitstekend.

Beetje drukke camping op prachtig eiland

Caroline_Koen
    3-2-2015

Als je na een week op een hele rustige camping met grote plekken aankomt op Fauxguets is het wel effe omschakelen: kleine plekken, luidruchtige mensen!

Huurtent was spotless (!) en heel nieuw, zwembad prima, sanitair okay, speeltuintje matig, winkeltje/broodjes aanwezig, centrale ligging op 't eiland is handig. Vrij prijzige camping.

Naast de luidruchtige mensen zijn er natuurlijk ook normale mensen, we hadden met beide buren leuk contact. Zij waren 'locals' die er met hun gezin een paar dagen zaten in de zomer. Bij een van de buren zijn we nog thuis uitgenodigd toen ze weggingen, we hebben daardoor een leuke avond bij een Guernsey-familie doorgebracht.

De bevolking is superaardig en heel hulpvaardig en heel beleefd, zo leuk ook, dat Engelse als je zo vanuit Bretagne komt!

Vanaf de camping is een leuke wandeling naar de Chapel van mozaiek te maken, te doen met buggy. Stranden deden wij met auto. Klifwandeling (grote traptreden omhoog) was een super avontuur!

Kanaaleilanden scoort een 8,3 uit 10, op basis van 119 reviews