Sorteren

Reviews over accommodaties in Kanaaleilanden

super hotel

joost
    9-9-2017

heel goed hotel, heel gezellig en heel gastvrij. Wij waren met een baby waardoor we met de babyfoon in de bar/restaurant konden zitten in de avond en alsnog een gezellig avondje in de bar/restaurant konden doorbrengen.

Het hotel heeft alles, goede locatie bij st. peter port stadcentrum > alles op loopafstand in de stad. Mooie tuin, verwarmd buitenzwembad (tot in september verwarmd geloof ik) mooie en luxe kamers, fijne bedden.

Het enige waar je misschien een nadeel van kan ondervinden is dat het niet aan het strand ligt. Maar wij waren met de auto en konden gratis op het terrein parkeren.

Verder een top hotel met gastvrij personeel. De mensen in Guernsey zijn over het algemeen heel gastvrij.

Jacqueline
    21-8-2017

Wat een gastvrijheid. Niets is Betty te veel.

Ze regelt een taxi voor je. is zeer belangstellend en geeft goede tips.

er is een klein verwarmd zwembad en een grasveld waar je kan oefenen met golfen.

bus stopt voor de deur, het eten is er goed en de prijs kwaliteit is prima.

een heerlijk verblijf!

Fantasties ,heelveel rust aan zee aardig volk

N.P. Eloise
    12-8-2017

Zee heerijk mooi uitzicht en rustig mooi eiland en vriendelijk mensen.

Het was gewoon heerlijk niks negatief .maar het was in aug.2015

Activiteit als battle of flowers je kan ook fietsen huren beste tijd is juni juli aug.

Want er is regenperiode alleen regen niet goed . Een mooi groot hotel aan de zee met haven en dichtbij Elizabeth castlen. Waar je heen kan lopen als water laag is en bij hoog water busboot , ook in centrum .195 kamers en zwembad in het westen van het eiland heb ik ook overnacht naam weet ik niet meer maar daar was gezelig heel veel restourant ook zeekant

Het is makkelijk met openbaar vervoer . Personeel aardig mijn dochter heeft daar bij Redison 2 jaar gewerkt eerst stage gelopen halve jaar en ik moeder ging vakantie naar haar toe , voor mij was het een heerlijk rust alles lekker dichtbij als je van natuur houdt ideaal

Leuk hotel met goed restaurant en mooie tuin

Margaret
    23-7-2017

Pluspunten: Vriendelijk personeel; heerlijk eten in gezellig restaurant. Fijne tuin met verwarmd zwembad. Schone kamer. Bushalte voor de deur.

Minpunten: Kamer onder plat dak erg bedompt met warm weer. Badkamer verouderd met lage wastafel. Ligging hotel dicht bij druk vliegveld; bij westenwind veel lawaaioverlast.

prima hotel

Marjan
    14-4-2017

Dit hotel ligt dichtbij het vliegveld (15 min. lopen) en heeft goede busverbindingen, zowel naar St. Peter Port als naar de rest van het eiland. Van hieruit kun je ook mooie wandel- en fietstochten maken. Binnen 15 minuten loop je ook naar een bioscoop toe. De kamers zijn een beetje gedateerd maar schoon. Het restaurant is van een prima niveau en de bediening is erg vriendelijk. De eigenaars zijn van origine Nederlands en kunnen veel tips geven. Enig minpuntje: geen koffie- en theefaciliteiten op de kamer zelf.